Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Demande de playlist (mariage)
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
matvei
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004
Demande de playlist (mariage)

Hello les TA,

Je ne reviens pas pour parler de PSG Chelsea ;-)
mais pour vous solliciter sur la constitution d'une playlist Trance / Progressive pour mon futur mariage

J'ai une liste longue comme le bras, mais je suis s�r que j'ai oubli� des titres... ou que j'en ignore m�me certains!
A vous de jouer

Autre chose: les DJ's de mariage sont insupportables, des id�es de comment "contourner" le probl�me (quite � s'en passer d'un) ?

Merci pour vos avis, suggestions, etc.

Old Post Feb-16-2016 13:37  France
Click Here to See the Profile for matvei Click here to Send matvei a Private Message Add matvei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007
Re: Demande de playlist (mariage)

Je vais essayer de m'y coller.

quote:
Originally posted by matvei

Autre chose: les DJ's de mariage sont insupportables, des id�es de comment "contourner" le probl�me (quite � s'en passer d'un) ?

M'embaucher

Old Post Feb-17-2016 11:19  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

DAMN MATVEI ! Ca fait un baille !

Tu peux booker les 03GR, un trio s�rieux qui met l'ambiance (bon ils vont peut �tre vouloir niquer la soeur de la mari�e mais �a fait partie du jeu ).

F�licitations en tout cas mon gars !

Old Post Feb-17-2016 17:41  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matvei
Supreme tranceaddict

Les 03GR ?
Pour 3 grammes ?

@matviscafcb et pourquoi pas ? c'est dans le Var

Old Post Feb-20-2016 12:46  France
Click Here to See the Profile for matvei Click here to Send matvei a Private Message Add matvei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004
Re: Demande de playlist (mariage)

quote:
Originally posted by matvei

Ou �viter le mariage

Old Post Feb-22-2016 14:33 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matvei
Supreme tranceaddict

Des killer tracks � recommender ?

Old Post Jun-21-2016 12:49  France
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

3 ans que j'�coute en boucle Gareth Emery feat. Lucy Saunders - Sanctuary

C'est bien vocal-cheese, parfait pour un mariage, un divorce, un enterrement, un mass-kill, un licenciement, une augmentation, un suicide.

Pas pour une naissance, l� il faut des bouchons moul�s -50dB, ou un peu de Zyklon B � saupoudrer au-dessus du lit du b�b�.

Old Post Jun-21-2016 13:09 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Dans un style un peu melo/proggy

Old Post Jun-27-2016 17:19  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matvei
Supreme tranceaddict

J'adore !!
Excellente track.

Je l'avais d�j� entendu dans un e fin de set, mais impossible de savoir lequel.
Avec un petit vocal !? Une id�e?

Sinon des suggestions de cet acabit j'en redemande le bordelais ;-)

Old Post Jun-30-2016 06:28  France
matviscafcb
re(t/n)ard

Old Post Jun-30-2016 09:24  France
matviscafcb
re(t/n)ard

Je t'ai fait un "listing" de mon dossier de tracks house:deep/melo etc que je joue dans les soir�es entre potes etc

t'as 643 tracks donc faut trier un peu mais tu devrais y trouver ton compte

Y'a certains trucs que j'avais gal�r� a trouver en mp3 donc au besoin, je peux te les envoyer

[[ LINK REMOVED ]]

Old Post Jun-30-2016 15:32  France
Cywann
tranceaddict in training

Registered: Jul 2016
Smiley DJ

Je n'arrive pas � mettre la main sur la play liste Gareth Emery feat. Lucy Saunders - Sanctuary. quelqu'un l'aurait sous le coude ?

Old Post Jul-02-2016 08:49  France
Click Here to See the Profile for Cywann Click here to Send Cywann a Private Message Visit Cywann's homepage! Add Cywann to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Demande de playlist (mariage)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Please??? [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPrecursor - "Pulsar" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:12.

Forum Rules: