Ik stem elk jaar op dezelfde. gewoon omdat deze persoon de enige en de echte blijft
___________________
Allemaal gelul!!
Dec-07-2005 14:13
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Eigenlijk moest dit de 2006 verkiezing heten maar goed dat maakt het niet minder spannend
Dec-07-2005 14:15
ZZandirt
Checkmate
Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands
is dit anoniem? of moet ik melden dat ik op snuggle heb gestemd?
(en alleen obv uiterlijk....)
___________________
Dec-07-2005 14:15
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by ZZandirt
is dit anoniem? of moet ik melden dat ik op snuggle heb gestemd?
(en alleen obv uiterlijk....)
kan anoniem zijn, hoeft niet.
___________________
Allemaal gelul!!
Dec-07-2005 14:17
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Het is wel een eretitel, net als Miss Universe. Overal op deze site maar ook bij feesten moet je NLTA vertegenwoordigen. Het is dan ook van groot belang dat men een goede afweging maakt voordat de keuze bepaald wordt.
Dec-07-2005 14:20
ZZandirt
Checkmate
Registered: Jun 2005
Location: Amsterdam, The Netherlands
quote:
Originally posted by New Wave
kan anoniem zijn, hoeft niet.
dan liever anoniem....
___________________
Dec-07-2005 14:21
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Waarom staat Magrec er niet meer tussen?
Dec-07-2005 14:40
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by eieregooie
Waarom staat Magrec er niet meer tussen?
omdat magrec cool is.
___________________
Allemaal gelul!!
Dec-07-2005 14:41
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Daar gaat het ook niet om, het ging er meer om dat de keuze dan makkelijker was geweest gezien zijn verleden Stemmen op een voorgaande winnaar, that's it...
Ik heb gestemd op de enige die ik uit het lijstje afaik nog nooit gezien heb... Motivatie: Hij gaat dus nooit naar leuke feestjes
Dec-07-2005 14:44
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by eieregooie
Daar gaat het ook niet om, het ging er meer om dat de keuze dan makkelijker was geweest gezien zijn verleden Stemmen op een voorgaande winnaar, that's it...
Ik heb gestemd op de enige die ik uit het lijstje afaik nog nooit gezien heb... Motivatie: Hij gaat dus nooit naar leuke feestjes
Wat heb jij met dat 'afaik'? das al de tweede keer dat ik je dat zie typen ? je hebt mij nog nooit gezien je hebt nieteens op mij gestemt
___________________
Allemaal gelul!!
Dec-07-2005 14:53
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by New Wave
Wat heb jij met dat 'afaik'? das al de tweede keer dat ik je dat zie typen ? je hebt mij nog nooit gezien je hebt nieteens op mij gestemt