|
punt 1: irfan is en blijft een ploert!!!! deze week weer mogen ondervinden!
punt 2: hardcore is nooit weg geweest alleen je het is uit de spotlight geweest, dat was wel heeeel fijn! Nu het weer populair begint te worden ga ik steeds minder naar hardcore feesten. het stik er weer van de mensen die niet komen voor de muziek naar om de wazi uit te hangen. (wazi = wannabee nazi)
De hardcorefeesten worden in mijn ogen alleen maar slechter de laatste tijd, die trend is het laatste jaar bezig, er komen weer steeds meer mensen af op de feesten en organisatoren ruiken weer geld 
punt 3: vroeger is happy hardcore uit gabber voortgekomen maar ik vind hardstyle zelf ook een slap aftreksel van hardcore, dus net zo erg, en ja al die oude hardcore dj's zitten nu in de hardtyle om hun pensioen veilig te stellen (zou ik ook gedaan hebben hoor )
History repeats itself, in mijn ogen dan
Hardcore zal weer net zo hard ten onder gaan als het is gegaan, dit keer aan de lonsdale dragende pogoende wazi's ipv het imago van pille vretende leeghoofden.
Ik hoop dat dat snel weer gebeurd en dat het weer lekker terug naar de underground gaat! zodat er weer feesten komen zoals ik ze leuk vind!
Een voorbeeld van 1 van de feesten waar het goed aan tezien is: OSM kerstnacht, werd eerder altijd in hengelo in een jongere centrum gehouden, lekker de hele kerstnacht house! (want mensen zijn daar geen gabber maar liefhebber van housemuziek!) een klein donker hok met 400 echte mensen die elkaar bijna allemaal kende! vorig jaar was het voor het eerst op een andere lokatie en toen ook ineens met 1000 man, voor mij had het een heel ander gevoel, nu verwachten ze zelfs 2000 man! mooi voor de organisatie, duidelijk teken dat gabber weer leeft! maar doe mij maar het gevoel van saamhorigheid in dat kleine donkere zweethol!
Ik zou er niets op tegen hebben wanneer die 1000 man allemaal mensen waren geweest die echt voor de muziek kwamen, dan zou je de zelfde sfeer houden als in het kleine hok, niemand kijkt naar de ander zijn kleren niemand voelt de drang om ineens de naam van zijn vaderland te gaan bleren en iedereen is er om samen een feestje te bouwen.
Maar wat je dus steeds meer ziet, kinderen waarvan je je afvraagt of hun ouder weten dat ze niet netjes in hun bed liggen, een hoop lonsdale met daarmee een fout gedachtengoed bij profileerend (waarvan ze geeneens de betekenis weten)!
Op OSM is de hoeveel heid rechts volk gelukkig nog heeeeeeel klein vergeleken bij andere hardcore feesten! want als ik dat wel eens zie 
ik heb voor mezelf nu als standaard regel dat wanneer het volk ineens holland begint te bleren dat ik de zaal uit loop, want met dat soort hersenloos volk wens ik niet geassocieerd te worden!
Verder zoek ik de hardcore feetsen waar ik heen ga steeds beter uit! dus ook geen thunderdome voor mij!
ik ben gewoon een liefhebber van housemuziek en dat zal ik altijd bijven maar sommige feesten meid ik door de boven genoemde dingen tegenwoordig.

Ga eens dood!
|