Ok, ik heb op een of andere site een filmpje gemaakt voor de lol, met een zestal TA's erin (including me).
Bellie, Petrus, Miss P, New Wave en DJ Alpha zijn de andere hoofdrolspelers.
Aan de karakters kunnen geen rechten ontleend worden, vergelijkingen in de film hoeven niet overeen te komen met de werkelijkheid.
De verhalen berusten op fantasie, enige overeenkomst tussen de spelers en de werkelijkheid berust op louter toeval
Ik hoop dat er mensen zijn die hier vervolgfilms van andere tranceaddicts gaan maken, zodat er een hele reeks films ontstaat.
Er valt genoeg te verzinnen want ik moest mezelf ook enorm beperken qua lengte van de film, omdat ik voor bijna iedereen hier wel een leuk filmpje wist te verzinnen.
Genoeg te doen zou ik zeggen; have phun!
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Mar-25-2002 20:09
Yarnie
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Location: Leiden, the Netherlands
theesaussssss....heeel erg kewl....als k vanavpond tijd heb zal k er ook ff eentje maken......
___________________
Heroes get remembered, but legends never die...
Mar-25-2002 20:16
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL
hij is lachen, duurde niet eens zolang om hem met mijn modempje over de tellijn te trekken
Mar-25-2002 20:17
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
nee, met mijn isdn was het ech zo gepiept, terwijl je er toch heel wat voor terugkrijgt.
Ik heb alleen dom genoeg de tekstwolkjes van Petrus en Proximus verwisseld... Petrus is de illeman met de praatkick en niet Miss P
hehe, ik d9 al dat er iets niet klopte..., heb hem nu 3 keer moeten kijken, eerst kon ik de text niet lezen van het lachen toen Petrus in beeld kwam, geinig dit!
Mar-25-2002 20:35
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
wazzaaaa
HAha LOL!!
cool filmpje Theseus
en al die uitspraken ook, lache man!
___________________
Mar-25-2002 20:46
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
LoL Leuk ja.. k d8 eerst dat je t zelf gemaakt had tot k die txt ballonnetjes zag wel kewl..