|
Ik wil graag met alle respect vragen om dit niet te doen, dit is een heel goed initiatief om deze thread te starten maar we willen nu niet te hard van stapel lopen.
We willen dit even nu bezinken, we zijn op dit moment nog niet klaar met de eerste editie, er moeten nog wat kleine dingen afgehandeld worden en we hebben nog geen evaluatie kunnen houden.
na dat evaluatiegesprek gaan we kijken wanneer we weer actie gaan ondernemen.
Ik zie al dat in deze thread dat mensen zich moeten verontschuldigen en dat wil ik juist niet!! als mensen niet komen, ze hebben hun rede...acepteer dat.
In een later stadium zijn tips 100% welkom.
maar nu even niet, sorry daarvoor.
Addiction Crew
___________________
Allemaal gelul!!
|