S� j�vla sjukt va folk f�rknippar kort h�r med nuf�rtiden...har juh bara ett par mm h�r p� huvudet numera och varenda en som s�ger n�t om h�ret konnoterar till rasims och nazism, p� sk�mt d�r� men �nd�.
H�romdan n�r jag skulle �ka tunnelbanan s� satt jag p� en b�nk nere vi perrongen, s� kom det fram ett g�ng invadrar-ungar i 15�rs �ldern och satt sig bredvid. Den ena satt och stirra p� mig l�nge, sen sa han n�got som jag tyckte l�t som "�r det kul att ha rastakl�der?"
varp� jag svarade "Avisst j�ttekul" sen kom jag p� att han givetvis m�ste ha menat Rassekl�der. D� fr�gade jag vad han menade, med tanke p� att jag hade cyberdogbyxor och en ljusbl� tjocktr�ja. Av n�n anledning tittade han sedan p� mina skor som �r ett par gula och gr�a skejtskor av m�rket �s och sa "Jamen typ rassekl�der haru, �r du rasse?".
Eftersom personen i fr�ga inte verkade speciellt bright s� t�nkte jag att om jag bollar tillbaka fr�gan till honom s� kommer han inte ha n�got vettigt svar...s� jag sa "Nej, varf�r skulle jag vara det?"
Snubben s�g ut som ett j�vla f�n allts�, han kom p� att han inte kunde ge n�got bra svar p� detta utan att f�rnedra sig sj�lv s� han spottade p� marken och gick d�rifr�n. s� j�vla dumma i huvet dom �r h�r i Bagarmossen allts�