quote: | Originally posted by mindshooter
Va ute med impulz o skulle checka in Alarma p� b�ckah�sten i sthlm f�r dom som k�nner till den klubben. va d�r i god tid och har inte festat p� en vecka nu, hoppar in i k�n med impulz och hans kompis, vakten ska precis sl�ppa f�rbi oss och stoppar mig, kollar mig i �gonen och s�ger "Jahaja, o hur m�r vi h�r d�?"
F U C K Y O U
...t�nkte jag och sa "Jag m�r bara bra tack" och sen blev vi insl�ppta med snea blickar. FYFAN!!!!! va jag e tr�tt p� deara f�rdomar och �versittafasoner...varf�r kan dom inte bara l�ta trevligt och glatt folk vara det. 
J�vla skitst�lle f�r�vrigt....fick pynta 100:- f�r att h�ra 666 och spana p� tjejer som knappt g�tt ut l�gstadiet s�g det ut som, iaf betedde dom sig s�. Vi fick tillslut DJn att lira orkidea mixen p� Aalto - Rush och sedan drog vi till GK. �lskar det st�llet. Men vakterna (utom 1 sk�n brud) �r dom samma d�r...usch...fram tills att man visar sitt VIP kort s� blir man behandlad som n�t j�vla djur l�ngst ner p� n�ringskedjan...men sen, bara f�r att man �ger n�t j�vla materialistiskt som ett j�vla plaskort s� kan man g� in och festa g�rnet med hela g�nget polare trots att alla var under 20...d�g�r det f�r sig, d� �r man v�rd...j�vla as.
j�vla....as
(Urs�kta spr�ket, hoppar vi inte har n�n d�rrvakt som tar illa upp, alla �r inte dumma) |
Ja du... har vart med om det d�r en j�vla massa g�nger och du har helt r�tt... boskap ja...
Sj�lv bar det av till att b�rja med Bullwinkle d�r �len kostar 25 sp�nn och st�llet i sig �r helt okej att sitta � v�rma p�, hade druckit ett par groggar innan jag stack hemmifr�n s� jag var helt klart r�tt "speedad"... Jag h�ll dock inte p� att komma in, jag har gl�mt mitt leg i bilen som st�r p� verkstaden och jag ser ju inte precis ut som 28 s� han fr�ga det klassiska "HaRrU l�gG ?" Nej sa jag... och s� fr�ga han efter mitt person nummer och om man kan rabbla det hur l�tt som helst s� �r det okej s� jag kom in, brilljerade lite innan med att s�ga, la du m�rke till att jag fyller �r p� ny�rsafton men han s�g r�tt fr�gande ut likt en gorilla.
Efter det hakade jag p� mina kompisar till Patricia, dom hade ingen lust att dra till GK f�r dom klarar inte av progg. vilket jag kanf�rst�, jag b�rjade bli rej�lt full! Och d� h�nde det... vad s�ger du? ja det ber�ttar jag bara �ver ICQ 
Nu ska jag p� 30�rs kalas :P
ps.
quote: | Originally posted by Treo
Eller �nnu b�ttre... Semester!! mmmmmmmmmmmmmmmmm............ 4 veckor. |
Jag e avis
ds.