quote: | Originally posted by MiB
har s�kert m�nga bra v�nner.. inte fan skulle jag s�ga upp bekantskapen med mina polare bara f�r jag har pengar... och om man kollar p� bilderna s� �r det n�stan alltid samma m�nniskor p� dom..
klart man �r lycklig med mer pengar.. hellre bo i hus �n en etta..
som jag sa innan.. sk�nt o kunna g�ra vad man vill n�r man vill med sina kompisar..skulle va guld o kunna resa �verallt o g� p� alla fester m,m |
Men haja vad m�nga ytliga v�nner man f�r p� kuppen, det kan ju vara v�ldigt sv�rt att skilja p� dom och dom riktiga n�r man �r "i medg�ng". Sen kanske han inte hade n�gra v�nner fr�n b�rjan, kolla p� killen for christ sake, han l�r ju varit mobbad som liten.
Ang�ende pengar s� �r det ju l�ttare att vara lycklig med dom, men pengar �r inte lika med garanterad lycka. Det �r ju bara ett hj�lpmedel som underl�ttar det.
Sen s� tycker jag illa om hela hans pryl med att l�gga upp sina kvitton (L�s:bilder) p� framg�ng p� internet. Det verkar ju glasklart vara ett rop p� bekr�ftelse.
Men visst, jag skulle ocks� vilja vara rik. Jag har ingenting emot att killen �r rik, om inte han s� n�n annan...
Jaja, nog med mitt amat�rpsykologsnack nu. Det �r l�rdagkv�ll nu tar jag ett glas vin.
|