Kongo, inte vad jag vet...
Gick in p� elvis hemsida idag eftersom vi diskuterat sidan f�rut.
Hittade in p� "Elvis Psykh�rna". D�r kunde man skriva in fr�gor o f� svar fr�n elvis.
http://www.elvisthecomic.com/main.php?menuID=&page=&querystring=
huruvida det �r n�gon som verkligen skrivit in eller inte �r inte relevant just nu dock...jag vill l�gga lite tyngd p� inneh�llet.
Tycker det �r ytterst omoraliskt att skriva om s�dant som st�r d�r...
F�ljande fr�ga �r huvudfr�gan i psykh�rnan just nu.
FR�GAquote: |
syskon sex?
Ins�nt av: Anonym 2003-10-28, 10:46:40
Hej Dr. Elvis! Nu �r det s� att jag har haft en sex-dr�m, d�r min syster var involverad!!! Jag har tidigare haft sexdr�mmar om en kille jag finner attraktiv, men min syster?! Snabbt svar TACK!
|
SVARquote: |
K�re anonym,
mycket orov�ckande det h�r, mycket orov�ckande! Du menar allts� att du bara har haft sexdr�mmar om en kille? N�gonsin??
Jag rekommenderar ett glas varm mj�lk innan s�ngg�ende f�r b�ttre djups�mn och fler dr�mmar!
Mvh,
Dr Elvis
Ps.Sexdr�mmar om ens syster �r helt normalt och inget att bekymra sig �ver. Jag sj�lv tex dr�mmer ofta s�dana om min syster Katrin. Hon binder upp mig och b�rjar kittla min pung till tonerna av Modern Talkings "Brother Louie". Det hemska �r att jag njuter. Av musiken.ds
|
Sk�mt i all �ra, jag tar inte illa upp. Men jag kan t�nka mig att m�nga andra kan t�nkas g�ra det. Att diskutera incest som n�got man inte ska bekymra sig �ver och sedan sk�mta bort det med inslag av k�nsord o s�, tycker inte jag alls e passande p� en hemsida f�r en tecknad serie. Visst kan det vara normalt att ha s�dana sexdr�mmar, men h�r framst�lls det p� ett v�ldigt skevt s�tt tycker jag.
Ville bara f�r det avskrivet..vad tycker ni?