Dec-03-2003 13:24
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
va hette den tr�den som behandlade �mnet; fotosida, d�r man kunde l�gga upp bilder p� sig sj�lv samt festbilder p� folket h�r
den vita fina sidan som dioxys gjorde.. n�n som kommer ih�g?
uppdatering:
GIRLS RULE
Last edited by Glorie on Dec-03-2003 at 14:02
Dec-03-2003 13:33
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by Glorie
va hette den tr�den som behandlade �mnet; fotosida, d�r man kunde l�gga upp bilder p� sig sj�lv samt festbilder p� folket h�r
Jag gjorde en sida d�r man kunde registrera sig och logga in f�r att g�ra sina egna fotoalbum (l�gga till/ta bort mappar osv), ladda upp bilder m.m. Tror inte att jag visade den h�r, dum som jag var. Men jag har den liggandes, n�n timmes jobb till p� den s� �r den i stort sett klar...
Kan v�l posta URL n�r den �r klar s� f�r vi se..
quote:
Originally posted by Glorie uppdatering:
GIRLS RULE
INDEEEED
Dec-03-2003 15:35
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jag gjorde en sida d�r man kunde registrera sig och logga in f�r att g�ra sina egna fotoalbum (l�gga till/ta bort mappar osv), ladda upp bilder m.m. Tror inte att jag visade den h�r, dum som jag var. Men jag har den liggandes, n�n timmes jobb till p� den s� �r den i stort sett klar...
Kan v�l posta URL n�r den �r klar s� f�r vi se..
n�men... va �re du s�ger? l�ter finfint ju! kan bli en fin julklapp kanske? gullit av dig.
quote:
INDEEEED
jag s�ger ju det! hehe
Dec-03-2003 16:39
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
quote:
den vita fina sidan som dioxys gjorde.. n�n som kommer ih�g?
uppdatering:
GIRLS RULE
jaha du har l�rt dig anv�nda photoshop ser jag
Dec-03-2003 16:39
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
En stilla v�djan till swe_trancer: Om inte du har ditt nick allt f�r k�rt, kan du �verv�ga att �ndra det? Det tog mig en sansl�st l�ng tid att inse att du inte var samma person som swe_trance... eller snarare jag blev informerad om att det inte vara samma person eller samma nick. Anledningen till att jag fr�gar dig �r att swe_trance har varit aktiv p� SWETA l�ngre. Ta inte illa upp och k�nn dig inte tvingad men det k�nns jobbigt med tv� med s� liknande nick.
Dec-03-2003 22:15
JayBee
Trance Fanatic
quote:
Originally posted by Aendy
En stilla v�djan till swe_trancer: Om inte du har ditt nick allt f�r k�rt, kan du �verv�ga att �ndra det? Det tog mig en sansl�st l�ng tid att inse att du inte var samma person som swe_trance... eller snarare jag blev informerad om att det inte vara samma person eller samma nick. Anledningen till att jag fr�gar dig �r att swe_trance har varit aktiv p� SWETA l�ngre. Ta inte illa upp och k�nn dig inte tvingad men det k�nns jobbigt med tv� med s� liknande nick.
blev lite f�rv�nad sj�lv hadde ingen aning om att det fanns 2, trodde det var en och samma person hela tiden :P
Dec-03-2003 22:31
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Misst�nkte att detta skulle dyka upp n�ng�ng.
F�rst�r folk som blandar ihop nicken, med tanke p� att det endast �r EN bokstav som skiljer.
Sen s� �r det ju inte l�tt att veta vad andra heter n�r man registrerar sig
Last edited by SWE_TRANCE on Dec-04-2003 at 00:05
Dec-03-2003 23:11
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever�
Registered: Apr 2001
Sm� intressant l�sning fr�n en spelning av Tiesto p� NEC vad det nu st�r f�r...
(man kan kolla hur m�nga som heter som en sj�lv, dock bara f�r eller efternamn, en sak som e lite cooooool e att bara 2900 heter som jag i efternamn, men 31800 har samma tilltalsnamn. det k�nns lite jobbit har inte g�tt i en enda klass (efter 15 �rs studier) d�r jag varit ensam med mitt namn)
Dec-04-2003 21:39
NooN
[Kevin Rust]
quote:
hehe satt och surfade runt p� n�tet och d�k p� tv� intressanta sidor