Registered: Nov 2000
Re: Tankar och funderingar.
quote:
Originally posted by AC.
Vad �r det med folk som inte f�rst�r inneb�rden av "Visa mig ert "skrivbord" p� datorn" Utan att dessa promt m�ste vissa hur elit de �r med Winamp i h�gsta hugg och den senaste hitten h�rt pumpande?
Hade vi velat se hur erat Winampskin s�g ut s� hade vi v�l fr�gat efter det!?
Jag tycker iofs att skinnet p� winamp, msn o ICQ samt andra grejer man har �ppet p� skrivbordet alla v�ger in p� det sammanfattade intrycket. Jag fixar alltid s� att mitt winamp skin passar med bakgrunden o s�, mest f�r att det �r kul, gillar o designa ett helt tema till datorn liksom. o det var det som jag trodde syftet med den tr�den vad? att visa hur man hade det... nu har jag inte sj�lv postat d�r och inte ens tittat efter hur era skrivbord ser ut, s� ska inte s�ga att det �r s�h�r
quote:
S�g den l�sta tr�den om lange (Svenskt uttal givetvis) Above and Beoynd och sist men inte minst Flemings. INGEN av dessa fester var bel�gen i Stockholm. Vad handlar det om igentligen? Vad har h�nt med alla fester i Stockholm egentligen? Vem fan vill �ka till en bondh�la som tex G�teborg?! Beh�ll festerna i Stockholm!
Det var juh f�r att det var samma klubb som hade dom juh och den ligger i g�teborg, klart dom ox� ska f� ha fester... Vi har dom flesta festerna i Stockholm fortfarande iaf, det �r jag glad f�r.
Jan-04-2004 12:41
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Re: Tankar och funderingar.
quote:
Originally posted by AC.
S�g den l�sta tr�den om lange (Svenskt uttal givetvis) Above and Beoynd och sist men inte minst Flemings. INGEN av dessa fester var bel�gen i Stockholm. Vad handlar det om igentligen? Vad har h�nt med alla fester i Stockholm egentligen? Vem fan vill �ka till en bondh�la som tex G�teborg?! Beh�ll festerna i Stockholm!
vad� g�teborg bondh�la... tycker ju att j�nk�ping o link�ping o alla st�llen det har varit massa fester i �r mer bondh�la �n vad g�teborg �r
o g�r det s� j�vla mycket att vi f�r 1 av alla festerna eller??????
eller v�gar du inte �ka utanf�r sthlm eller???
Jan-04-2004 14:04
MiB
-= can you feel it � =-
Registered: Jan 2002
here we go =)
g�teborg vs sthlm..
haha
larv..
Jan-04-2004 14:06
nekholm
nekholm
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Kongo_kim
Har ni l�st att Britney har gift sig
Varf�r kan hon inte vara lika sn�ll, s�t och oskyldig som hon var i b�rjan? Nu blir hon mer och mer en bitch.. Tycker inte alls om henne mera.
Jan-04-2004 14:23
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
Re: Re: Tankar och funderingar.
quote:
Originally posted by dbl
vad� g�teborg bondh�la... tycker ju att j�nk�ping o link�ping o alla st�llen det har varit massa fester i �r mer bondh�la �n vad g�teborg �r
skaffa er tunnelbana FFS era j�vla b�nder
Jan-04-2004 14:25
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by nekholm
Varf�r kan hon inte vara lika sn�ll, s�t och oskyldig som hon var i b�rjan? Nu blir hon mer och mer en bitch.. Tycker inte alls om henne mera.
s� sant s�. nu �r hon en alkolist (knarkande?) slampa
Jan-04-2004 14:27
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Re: Re: Tankar och funderingar.
quote:
Originally posted by dbl
�r man konservativ s� e man, festerna har alltid varit i stockholm s� d� m�ste dom v�l forts�tta med det....
Jan-04-2004 14:28
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
hall�!
vem bryr sig om vart festen �r
det borde vara flera fester genom hela landet!
en helt hypotetiskt scenario: en fest som �r lika Trance Energy blev organiserad n�nstans i Sverige.. vem bryr sig d� vart ? folk kommer �nd� nere fr�n hela landet, lr hur?
Originally posted by Kongo_kim
s� sant s�. nu �r hon en alkolist (knarkande?) slampa
Allts�, f�r det f�rsta s� �verdriver alltid medierna starkt. Vem drar inte ut och festar ibland ?, (f�rs�ker inte f�rsvara britney, bara f� er att inse att man inte ska lite p� allt som skrivs.) sen s� har jag alldrig f�rst�tt va som �r s� j�vla ballt me britney, hon kan fan inte sjunga, s� det �r bara utse�ndet som lett henne till framg�ng.
Jan-04-2004 15:22
dbl
Whitesun
quote:
Originally posted by MiB
here we go =)
g�teborg vs sthlm..
haha
larv..
ehm.... en fr�ga bara... var ser du denna diskussionen???
g�teborg blev kallat f�r bondh�la... men jag ser inte att n�gon har sagt n�tt om sthlm........ s� ta g�rna o quota det som har sagts om sthlm
s� larvig kan du vara sj�lv
o kongo_kim.... tunnelbana e ju bara f�r loosers... hehe
vi k�r med sp�rvagn ist�llet.. o ja.. jag vet att sthlm har typ 1 st�lle som har sp�rvagn o att vi inte har n�n tunnelbana.. men vi beh�ver ingen direkt
r�cker med pendel, sp�rvagn o buss.. vi kommer �verallt med det
Jan-04-2004 16:43
dbl
Whitesun
quote:
Originally posted by Powell
Allts�, f�r det f�rsta s� �verdriver alltid medierna starkt. Vem drar inte ut och festar ibland ?, (f�rs�ker inte f�rsvara britney, bara f� er att inse att man inte ska lite p� allt som skrivs.) sen s� har jag alldrig f�rst�tt va som �r s� j�vla ballt me britney, hon kan fan inte sjunga, s� det �r bara utse�ndet som lett henne till framg�ng.
vem e det som har sagt egentligen att hon inte kan sjunga???
visst.. hon e la inte n�n mariah carey eller madonna eller n�tt.. men �nd�.... hon har ju sjungt p� massa br�llop och s�nt s� d� kan hon ju inte sjunga s� j�vla d�ligt... f�r d� skulle inte n�n vilja att hon sj�ng... eller hur??????
och som du sa... det e massa som sticker ut o festar o superskallen av sig och s�.... men bara f�r att det e britney s� e hon helt pl�tsligt alkoholist o nerknarkad typ.... medierna f�rv�rrar bara allt