quote: | Originally posted by Aendy
�hh, jag misst�nker, kan dock ha fel, att du inte �r den enda som s�nder in �nskem�l om vilka l�tar de ska spela. Dessutom ska du nog v�nda dig till n�gon av �nskeprogrammen i P3 om du inte orkar leta fram skivan hemma och spela den n�r du blir sugen p� att h�ra en viss l�t. Calle Dernulf och Germund Stehag �r gudar, nuff said... Deras program �r riktigt soft och de �r duktigt kunniga. Du hade haft sk�l att gn�lla om programmet hette "P3 trance" men... |
n� men jag har lobbyat f�r att l�ten ska spelas ett tag, har skickat massa mail, och jag g�r det inte f�r mig, utan f�r att f� dom att spela n�t nytt, f�r om du kollar p� deras l�tlistor, s� spelar dom samma l�tar hela j�vla tiden, s� h�r, bara f�r att det inte kommer nya house & techno (dom spelar lite techno ocks�, inte mycket men �nd�) 12" r, s� betyder det inte att det inte finns n�ra trance 12" r som har sl�ppts. plus att det �r mobbat att p3 inte spelar mycket trance,
mitt nya m�l �r att f� kallocain att spelas. eller att f� dom att spela michael feihstehl remixarna p� linkin park - numb. jag vet inte, eller s� �r det hoppl�st.