Originally posted by Laszlo AJ SOM FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!
femtusensjuhundrafemtiotolfte j�vla g�ngen jag sk�r mig p� det d�r f�rbannade j�vla badrumssk�pet. Det �r glashyllor och kanterna �r sylvassa - denna g�ngen rikt det in riktigt j�vla djup i fingret....och inte vill det sluta bl�da heller...satan...
(detta inl�gget tog f�r �vrigt en halvtimma att skriva)
damn l�ter inte bra alls se till att rensa s�ret ordentligt s� de inte blir infekterat... hur j�vla v�l man �n st�dar s� e alltid badrummet det rum d�r bakterierna frodas som b�st... (sa iaf min optiker n�r ja skulle kirra linser f�r ett par �r sen...)
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
May-11-2004 12:44
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Laszlo AJ SOM FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!
femtusensjuhundrafemtiotolfte j�vla g�ngen jag sk�r mig p� det d�r f�rbannade j�vla badrumssk�pet. Det �r glashyllor och kanterna �r sylvassa - denna g�ngen rikt det in riktigt j�vla djup i fingret....och inte vill det sluta bl�da heller...satan...
(detta inl�gget tog f�r �vrigt en halvtimma att skriva)
Klassiskt, man borde inf�ra vadderade kanter p� de satans glasskivorna
quote:
Originally posted by Glorie
Det �r inte m�nniskor som g�r s�d�r. det �r svin!
I krig fungerar ingen m�nniska normalt. Jag f�rsvarar inte p� n�got s�tt beteendet, jag tycker ocks� att det �r sjukt och att de ska f� sina r�ttm�tiga straff. Dock "f�rst�r" jag att det sl�r slint i huvudet p� folk som �r i den situation en milit�r i krig �r.
det med parkering st�mmer i vart fall in p� mig. jag har haft k�rkort i �ver fem �r och kan fortf. inte fickparkera och vill inte g�ra det idag heller, sjukt imponerad av s�na som kan. dock var jag grym p� det p� bilskolan! jag ska allt tr�na i sommar.
appr�p� att k�ra... blev kuggad p� uppk�rning idag... hehe.. ass� VILKEN J�VLA FITT GUBBE.... jag k�rde asbra, gjorde allt man skulle... MEN jag gjorde n�gra fel som man tydligen �r en fara f�r �vriga trafikanter om man g�r:
- Jag "slirade" p� kopplingen n�r jag s�g att jag snart skulle f� gr�nt. alts� b�rjade dra s� man kan dra iv�g snabbare... �r v�l mitt problem om jag vill slita p� min koppling, inte hans?
- Jag skulle starta i en backe. och det kom en bil bakom mig (som jag s�g) och av n�n anledning b�rjar jag gasa typ precis n�r bilen k�rt om mig, inte s� att han st�rs p� n�tt s�tt men jag b�rjar gasa n�r han k�r om mig. visst det var v�l fel om man ska kolla 100% p� reglerna, men det var ju knappast s� det st�rde n�n eller egentligen hade n�n betydelse.
- Jag genade lite i en v�nstersv�ng (n�r jag kom ut p� en st�rre v�g fr�n en mindre. Var inte en bil i n�n utav riktningarna, och d� s�g man typ 1km i varje riktning :S
aja, fittgubbe!
May-11-2004 13:54
sztation
tranceaddict
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by Smekbar
damn l�ter inte bra alls se till att rensa s�ret ordentligt s� de inte blir infekterat... hur j�vla v�l man �n st�dar s� e alltid badrummet det rum d�r bakterierna frodas som b�st... (sa iaf min optiker n�r ja skulle kirra linser f�r ett par �r sen...)
Det har med att g�ra att alla baskelusker flyger iv�g flera meter fr�n tex n�r man borstar t�nderna, pillar �rat eller kl�mmer en finne.. hmm. *slurp*
O sen s�g jag p� discovery hur dom visade n�r bakterierna spreds �ver ett helt rum fr�n att ha f�rdats i 70km/h o sen ut i luften som en stor fisning!.. eller var det nysning?
� andra sidan s� drabbas ju v�stv�rlden av allergier och annat som kanske beror p� att vi h�ller f�r rent om oss.. s� lite bajs under naglarna skadar aldrig som min mamma (inte) brukade s�ga.
det med parkering st�mmer i vart fall in p� mig. jag har haft k�rkort i �ver fem �r och kan fortf. inte fickparkera och vill inte g�ra det idag heller, sjukt imponerad av s�na som kan. dock var jag grym p� det p� bilskolan! jag ska allt tr�na i sommar.
fickparkera kan jag ordentligt.. om det beh�vs iaf.
i Holland �r det rej�lt n�dv�ndigt att vara bra p� att fickparkera annars hittar man ingen parkeringsplats
Intressant i sammanhanget kanske �r att det �r betydligt fler kilalr som k�r bil �n tjejer
May-11-2004 14:07
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by reveal
Intressant i sammanhanget kanske �r att det �r betydligt fler kilalr som k�r bil �n tjejer
haha.. h�rrudu.. jag tror nog att "Brittiska inrikesdepartementet" g�r en ordentlig unders�kning med lika m�nga kvinnliga som manliga unders�kningsobjekt vilket allts� leder till att validiteten i unders�kningen blir h�g
scul... det �r f�r att du har s� liten bil
May-11-2004 16:00
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
kom fram en snubbe p� DC just nu och undrar om jag vill agera server �t n�gon 0day grej. vete fan om det inte min dator och s�.....
vad ska jag g�ra.
May-11-2004 16:02
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Glorie
lika m�nga kvinnliga som manliga unders�kningsobjekt
Det tror jag inte, det �r alla olyckor man kollat p�, ingen vanligt "unders�kning" s� att s�ga...
quote:
Originally posted by Kongo_kim
kom fram en snubbe p� DC just nu och undrar om jag vill agera server �t n�gon 0day grej. vete fan om det inte min dator och s�.....
vad ska jag g�ra.
Inte g�ra det.
May-11-2004 16:05
Kongo_kim
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2003
quote:
Det tror jag inte, det �r alla olyckor man kollat p�, ingen vanligt "unders�kning" s� att s�ga...
Inte g�ra det.
l�ter lite frestande. men jag litar inte precis p� n�gon holl�ndare p� DC.
May-11-2004 16:06
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
det finns la t.om. unders�kningar p� att det �r fler killar �n tjejer som tar k�rkort
May-11-2004 16:08
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
nu �r det ju knappast s� att 94% av dom som har k�rkort �r m�n.
att m�n k�r farligare �n kvinnor f�rv�nar mig inte ett dugg... speciellt unga m�n �r extra farliga (vilket �r ganska all�mnt k�nd fakta )