Jag vet att ni alla har saknat mej..
Det �r ett tag sen jag var h�r senast. Den st�rsta orsaken �r att jag tillbringade 6 m�nader i arm�n. En annan orsak �r min flickv�n som tar upp mycket tid.
S� vad har d� h�nt under �r 2004? Jo, jag har..
1. varit i arm�n i 180 dagar (12.1-9.7), d�r jag bla har stigit upp 5.45 varje morgon, tillbringat en massa tid i skogen, sovit i t�lt, �verlevt ett 2 veckors l�ger i lappland (regnigt och kallt), f�tt en massa "spaka" (h�gljudd kritik fr�n �verordnade), "moti-vemppa" (sjukskrivit utan egentlig orsak), skjutit med stormgev�r, maskingev�r, kastat en handgranat ( ) och en massa andra saker jag inte kommer p� nu. Vill ni veta n�t s� fr�ga.
2. hittat en ny flickv�n, som jag snart har varit ihop med i ett halvt �r (blev tillsammans 27.2). Jag har hittills tillbringat ca 95% av min lediga tid med henne, s� d�rf�r har jag inte hunnit vara h�r. Men nu har hon b�rjat i skolan igen, s� nu har jag tid (�r arbetsl�s f�r tillf�llet).
3. fyllt 20. M�ndagen den 22.3 firade jag min 20de f�delsedag. Dagen f�re hade jag 38,5 grader feber, s� jag sjukskrev mej genast p� morgonen och fick 3 dagars BT (befrielse fr�n tj�nst). De andra var p� l�ger.. 
4. bes�kt stockholm. Var p� en lite l�ngre kryssning 19-22.7, sov p� hotell i stockholm den 20. Vill ni se bilder kan ni klicka ungef�r ..h�r..
Har s�kert gjort en del andra saker, men kommer inte p� n�t extra just nu. Kanske senare.
N�gra fr�gor ang�ende sthlm:
1. Var finns systembolaget? Annat �n den i h�torgshallen som bara s�ljer vin.
2. Var kan man k�pa meloncider? Den var god 
3. Var har ni g�mt era nattklubbar? Har ni s�na? Eller �r det bara p� veckosluten?