Originally posted by SteveTranz4ever
Verkar som Gud (om man nu tror p� han) har slagit ig�ng stordammsugaren och rensar i Amerika och d�r omkring...
Woot, f�r f�rsta g�ngen spelades det [riktigt] bra musik p� en chalmers-fest (nollfinalen ig�r) . Det fanns ett eget dansgolv d�r det spelades EDM - en hel del trance, lite goa/psy-trance (�ven lite mainstream och glad-pop ). Fick h�ra en hel del "klassiska" l�tar, t.ex. Space Melody (riktigt sk�n l�t IMO), Lethal Industry (tror jag), Insomnia (diggar texten till den), ...
I b�rjan var det typ en kompis och jag som studsade omkring d�r ensamma, dels var det n�n till. Men mot kl 22:30 kom det en hel del folk (dansgolvet var inte s�rksillt stort dock).
Det var j�kligt kul, �ven om det var lite epilepsi-varning �ver det hela: 3 strobes och massor med r�k p� en v�ldigt liten yta. D� och d� s�g jag inte ens handen n�r jag hade den 20 cm framf�r �gonen
Jag hoppas p� mer s�na dansgolv i framtiden p� CTH
(ett plus i kanten �r ocks� att ena dj:n l�ser p� F)
Sep-12-2004 20:11
Cloudburst
I am the maximum
Registered: Oct 2003
�h, var ju det f�rra �ret ox�! Var det p� samma st�lle, i poolen, alldeles vid John L's Pub? Kunde inte g� ig�r, men f�rra �ret s� var det ox� bara jag och 2 till i b�rjan som h�ngde d�r (efter att 90'ies techno hits golvet bytt musikstil) men efter ett tag kom det lite brudar ox�..
Han spelade lite sm�tt och g�tt d�... Christian gick omkring med en pappbit mestedelen av kv�llen som det stod "psytrance!!!??" p� och vifte framf�r dj:arna... jaja lite p� d�ngan var man d�...
�h, var ju det f�rra �ret ox�! Var det p� samma st�lle, i poolen, alldeles vid John L's Pub? Kunde inte g� ig�r, men f�rra �ret s� var det ox� bara jag och 2 till i b�rjan som h�ngde d�r (efter att 90'ies techno hits golvet bytt musikstil) men efter ett tag kom det lite brudar ox�..
Han spelade lite sm�tt och g�tt d�... Christian gick omkring med en pappbit mestedelen av kv�llen som det stod "psytrance!!!??" p� och vifte framf�r dj:arna... jaja lite p� d�ngan var man d�...
Nej, i �r var det uppe (p� samma plan som gymnasiksalen) bakom lilla salen. Typ d�r ing�ngen till hoppborgen brukar vara. Det var inget i poolen i �r, inte p� nollfinalen iaf. M�ste ha missat det f�rra �ret, var bara p� nollkalaset d�. D� k�rdes det - om jag minns r�tt - bl.a. skumm house i poolen.
M�ste skaffa en s�n d�r pappbit till n�sta gasque; d�r brukar ju musiken vara ganska sunkig. (och k�rs det n�t annat �n det vanliga s� g�r folk och klagar hela kv�llen )
Sep-13-2004 13:15
Cloudburst
I am the maximum
�h�, ok p� s� vis. H�ller med, musiken �r typ alltid sunkig, brukar d�rf�r inte g� p� sittningar.. :/
Men som sagt, f�rra �ret var det fett drag i k�rrestaurangen d� de k�rde 90-tals techno hits.. Culture Beat - Mr Vain, Snap, ja typ alla som man vet. Var fett grymt..
Sep-13-2004 21:17
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
visste ni att de ska flytta Kiruna? ... det v�r �ven i de nyheterna h�r
helt st�rd
ok, h�rde n�tt om det f�r n�n m�nad sedan...staden riskerar rasa ner i gruvorna de gr�vt under staden typ..eller snarare staden som brett ut sig �ver de gamla tunnlarna..
Sep-14-2004 13:15
Cloudburst
I am the maximum
ok, h�rde n�tt om det f�r n�n m�nad sedan...staden riskerar rasa ner i gruvorna de gr�vt under staden typ..
Sep-14-2004 13:15
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
yupp h�rde att det skulle kosta flera miljoner att flytta hela staden
Sep-14-2004 16:49
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyf�ld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by dj_hysterix
yupp h�rde att det skulle kosta flera miljoner att flytta hela staden
Miljoner? Miljarder l�ter i mina �ron n�got troligare...Hur fan flyttar man en stad btw?