quote: | Originally posted by St_Andrew
haha, ehm, m�ste bara vara du jenny
|
det l�ter S��� t�ntigt att s�ga som de s�ger h�r i Lkpg... fars (v�rsta l�ngpausen) Daag.. fast det g�r inte att �terge h�r p� n�tet.. the wonder of disembodiment, fenomen som uppst�r p� Internet d�r syn och h�rselintryck f�rsvinner ni kan inte h�ra tonfallet allts�
i vilket fall, har jag filosoferat lite till och kommit fram till... att (ja, att tjejer �lskar choklad �r v�l ingen nyhet.. sl�r aldrig fel..MEN) killar �lskar n�tter!!! va �r det med n�tter och killar? ni verkar gilla pistage-, chili-, salta-, jord-, hassel- osv. typ min brorsa t.ex. han brukar kn�cka upp 3-4 p�sar utan problem (vid juletider) han brukar t.o.m. f� n�tp�sar i julklapp bara p� ploj.. helt galen e han... n�r han var liten tjuv�t han upp alla mammas hasseln�tsp�sar fr�n skafferiet s� hon inte hade n�ra kvar n�r hon skulle baka.. tur att man l�g i l� d�r allts�, (morsan visste att jag inte �t n�tter) s� brorsan fick alltid skulden 
sen att de flesta killar gillar lakrits �r v�l inte heller n�n nyhet 
kanske e dags att ta itu med mina seminarieuppgifter. .just nu g�r jag allt jag n�nsin kan komma p� f�r att slippa skriva dom.