Jan-24-2005 15:35
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
folket �r inte van med sn�
kanske knappast 2% k�r med vinterd�ck.
det �r trist, och ocks� v�ldigt frusterande f�r mig, f�r att jag vet hur det �r i sverige. och det suger att man kan inte n� en annan stad bara f�r atta alla bilister �r s� j�vla dumma
Jag fick lite otrevlig sladd med bilen i f�rra veckan. K�rde 40-50 km/h, sen s� sv�ngde v�gen lite, ca s� d�r --> ) och sen mitt i allt �kte jag med sidan f�re mitt p� v�gen, och till slut hade bilen sv�ngt 180 grader och jag var i den andra filen. Till all tur kom ingen emot, det skulle ha kunnat g�tt d�ligt..
Jan-25-2005 09:56
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by nekholm
Jag fick lite otrevlig sladd med bilen i f�rra veckan. K�rde 40-50 km/h, sen s� sv�ngde v�gen lite, ca s� d�r --> ) och sen mitt i allt �kte jag med sidan f�re mitt p� v�gen, och till slut hade bilen sv�ngt 180 grader och jag var i den andra filen. Till all tur kom ingen emot, det skulle ha kunnat g�tt d�ligt..
coolt.. jag gjorde en "livvaktsv�ndning" med min firmabil idag.. det var kul
Kan till�gga att min firma bil �r en kraftigt �verlastad Opel Combo HDi �rsmodell 2004. Den �r lite baktung s� att s�ga...
Jan-25-2005 16:21
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyf�ld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Originally posted by Laszlo
Oakenfold p� Kanal fem NU
S�g det Skulle v�l f� se mer av honom n�sta s�ndag om jag f�rstod r�tt
N�got bitchig den d�r tjejen var
Jan-30-2005 22:44
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyf�ld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by jeremy1984
S�g det Skulle v�l f� se mer av honom n�sta s�ndag om jag f�rstod r�tt
N�got bitchig den d�r tjejen var
Japp, har till och med antecknat i kalendern s� jag inte missar det n�sta vecka - vi f�r se om han lyckas lyfta klubben - annars f�r de banne mig ta dit mig s� ska jag se till s� att det blir fart p� klubblivet i Las Vegas Jag vill ocks� �ppna klubb :|