du gl�mde Ministry of sound @slagthuset den 4 maj
May-03-2005 20:32
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
quote:
Originally posted by DjAviander
M�ste bara f� fr�ga.
Varf�r suger k�nslor s� in i helvete?
Och varf�r m�ste det g�ra s� ont att g�ra slut?
Har just l�st en massa om upplysningstiden och n�gon sa, eller s� va det voltaire som skrev i candide... F�r att komma dit jag vill:
Det m�ste finnas ondska f�r att man ska kunna uppskatta det goda.
Fan man l�r sig n�tt i skolan
Nej men allvarligt. N�r det g�r s� ont n�r det tar slut kanske g�r att man uppskattar det fina �nnnu mer?
Jag sj�lv hoppas bara att jag slipper uppleva det igen. Men s�n tur har man v�l inte...
May-03-2005 21:04
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever�
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by benni
du gl�mde Ministry of sound @slagthuset den 4 maj
Valde att inte ta med dom eftersom den och Agnelli & Nelson �r redan imorgon... tr�dar om b�da florerar
quote:
Originally posted by Pjox
Har just l�st en massa om upplysningstiden och n�gon sa, eller s� va det voltaire som skrev i candide... F�r att komma dit jag vill:
Nej men allvarligt. N�r det g�r s� ont n�r det tar slut kanske g�r att man uppskattar det fina �nnnu mer?
Jag sj�lv hoppas bara att jag slipper uppleva det igen. Men s�n tur har man v�l inte...
S� kan det nog vara eller s� f�r man en skev bild av alla fruntimer och ser alla som onda varelser
Originally posted by Pjox
"D�r solen alltidg skiner blir det �ken"
Samma tema som tidiagare.. tom n�r man som jag �r g�ngad i �ktenskapets klor �r det nyttigt att ibland bli fast i regn och sn�lbl�st, l�s �ktenskapliga problem, men n�r stormen bedarrat s� �r himlen �nnu klarare..
S�k tr�st i gamla filosofer och ge dig sen ut och jaga igen
May-04-2005 10:15
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
p�tal om n�t helt annan s� kl�ckte en polare ur sig det h�r idag:
"att s�lja mp3's p� internet �r som att s�lja sn� till eskim�er"
tyckte de l�g en viss sanning i de
May-04-2005 16:39
November
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2005
quote:
Originally posted by keddo
He he
Sant
May-04-2005 18:55
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by keddo
hmm.. njaaa.... tror faktiskt inte att jag e s� dum s� att jag skulle k�pa sn� om jag va eskim�... jag har d�remot k�pt mp3 l�tar p� n�tet
May-04-2005 22:06
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by dbl
hmm.. njaaa.... tror faktiskt inte att jag e s� dum s� att jag skulle k�pa sn� om jag va eskim�... jag har d�remot k�pt mp3 l�tar p� n�tet
vem vet
Tycker iaf dom borde komma med n�got nytt, n�got som k�nns v�rt att k�pa. T.ex. musikfiler som beh�ller absoulut ALLT som mp3 kapar av fr�n orginalfilen (vilket knappt �r m�rkbart �nd�) men som �r lika stora som mp3's .. n� jag vene. Men n�got nytt f�r dom komma upp med om majoriteten ska b�rja intressera sig f�r att tjacka mp3's p� internet.(sn� med vitamintillskott n�gon?)
"Stereotypa k�nsbilder i reklamen ska f�rbjudas - exakt hur finns inget f�rslag om �nnu" WHAT THE FUCK!? det �r fel p� s� m�nga niv�r s� jag vet inte vad jag ska s�ga!
May-06-2005 02:08
DjAviander
Simply Addicted
Registered: Sep 2003
M� bara fr�ga:
Sidan d�r man kunde kryssa i l�nder d�r man hade varit och sen fick se en v�rldskarta med de l�nderna f�rgade, vilken �r det?!
Beh�ver den nu!
May-07-2005 09:50
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever�
Registered: Apr 2001
T�nkte bara ber�tta att jag nu anv�nt Mozilla Firefox i en vecka... �r j�kligt n�jd med hur den fungerar !
Har �ven installerat plug-in s� man kan tex. g� tillbaks en sida eller g� fram�t genom att bara trycka ner h�ger musknapp & dra �t v�nster eller h�ger, i vanliga fall f�r trycka p� backspace eller pilarna i menyn...
Originally posted by SteveTranz4ever
T�nkte bara ber�tta att jag nu anv�nt Mozilla Firefox i en vecka... �r j�kligt n�jd med hur den fungerar !
Har �ven installerat plug-in s� man kan tex. g� tillbaks en sida eller g� fram�t genom att bara trycka ner h�ger musknapp & dra �t v�nster eller h�ger, i vanliga fall f�r trycka p� backspace eller pilarna i menyn...
meh, det har jag haft i opera l�������nge... Det fungerar dessa moves dessutom snabbare i Opera �n i firefox (den beh�ver inte ladda sidorna igen).
Dra musen ner = �ppna ny tab. Sk�nt!
Ner och h�ger = st�ng tab.
Iaf, s� anv�nder jag firefox i plugget j�mt s� jag f�r anv�nt b�da tv� mycket.
V�lkommen till en b�ttre v�rld!