quote: | Originally posted by nekholm
Nu har den h�r tr�den varit d�d i hela 4 dagar ( ), s� jag t�nker �teruppliva den genom att ber�tta att jag ska flytta hemifr�n Den f�rsta juni flyttar jag med min flickv�n till en tv�a n�rmare Borg� centrum. 
60 kvadrat, fj�rde v�ningen, balkong med glas, r�tt golv i tamburen och k�ket, orangea sk�pd�rrar osv N�ra till allt �r det ocks�; Lidl ligger p� andra sidan v�gen (bokstavligen), g�r man n�gra hundra meter �t andra h�llet kommer man till en annan matbutik, d�r det dessutom finns en Alko-butik (Finlands motsvarighet till Systembolaget). McDonalds �r ocks� ganska n�ra, och en bensinstation. H�gst 1 km in till mitten av centrum, d�r det finns ytterligare butiker, barer och kebabst�llen 
S� jag kommer troligtvis att vara utan dator i n�gra m�nader tills vi har r�d med en s�n, n�stan all mina pengar kommer att g� �t till den f�rsta hyran + "startavgiften". Men det �r bara att f�rs�ka klara sej. F�r i v�rsta fall komma "hem" tillbaka och anv�nda datorn i n�n timme |
trevligt trevligt.. vad g�r den p� i m�naden? .. l�genheten jag bott i ensam i snart 2 �r nu g�r fan p� 4.6 i m�naden, inge kul. N�gra tipps �r att skaffa en s�nd�r liten diskmaskin du st�ller p� diskb�nken, internetbank (om du inte redan har de) och massa vitaminpiller!. N�r du har de �r du redo! (sen tillkommer massa andra mindre viktiga saker ..)