Originally posted by dbl
hmm.. allts� hon har pojkv�n... det e det som e problemet.
Shit den �r jobbig den sitsen har varit i den ox�....
Dec-15-2002 19:49
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by x-dream
Shit den �r jobbig den sitsen har varit i den ox�....
det balla e att han e tydligen n�got irriterad p� mig f�r att jag och hon messar hela tiden
Dec-15-2002 19:50
robstar
Excited
Registered: Nov 2001
quote:
hmm.. man kanske skulle sl�nga sig ut fr�n f�nstret... 3 v�ningar uppe tror jag det blir
Nej du! De kan du inte g�ra , f�r de e olagligt!
De e bara � bita ihop...lr s� g�r du � pratar med henne!
Tror dom flesta h�r har vart med om liknande situationer, de e s�nt som man m�ste g� igenom n�n g�ng i livet.
F�rs�k � g�ra de b�sta ut av situationen, och d� menar ja inte att du ska hoppa ut genom f�nstret!
Ja dr�mmde att ja dog i g�r natt...de va skit skumt...
ja va d�d men ja kunnde �nd� t�nka.
� helt pl�tsligt s� b�rja ja leva igen...
Kommer ih�g hur glad ja blev n�r ja kom p� att ja inte va d�d.
�nskar att ja kom ih�g mer av dr�mmen...
Dec-15-2002 19:52
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by dbl
det balla e att han e tydligen n�got irriterad p� mig f�r att jag och hon messar hela tiden
Det kan man ju f�rst�.....Men vad kan man g�ra �t det inget alls....Det �r ju hans tjej som han ska vara arg p� i s�fall...Inget illa menat alls...
Dec-15-2002 19:56
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by robstar
Tror dom flesta h�r har vart med om liknande situationer, de e s�nt som man m�ste g� igenom n�n g�ng i livet.
precis, �r det n�n som INTE varit med om det...
Dec-15-2002 19:57
dbl
Whitesun
quote:
Originally posted by robstar
Nej du! De kan du inte g�ra , f�r de e olagligt!
De e bara � bita ihop...lr s� g�r du � pratar med henne!
F�rs�k � g�ra de b�sta ut av situationen, och d� menar ja inte att du ska hoppa ut genom f�nstret!
Ja dr�mmde att ja dog i g�r natt...de va skit skumt...
ja va d�d men ja kunnde �nd� t�nka.
� helt pl�tsligt s� b�rja ja leva igen...
Kommer ih�g hur glad ja blev n�r ja kom p� att ja inte va d�d.
�nskar att ja kom ih�g mer av dr�mmen...
n�.. jag hadde la inte riktigt t�nkt g�ra det, men �nd�
det e det jag har gjort idag.. hela dan typ... det var d� jag fick reda p� att hon gillade mig
Dec-15-2002 19:59
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
shit vilken soppa
men dbl.. det e ju inte du som kan g�ra s� mycket liksom.. det e ju hoooon ju som m�ste best�mma hur hon vill ha det.. l�ter ju f�r mig som om hon kommer g� ifr�n den killen eller? mankan ju inte va me n�n om man inte gillar den personen....
� sen beh�ver hon s�kert lite time off..lite space.. s� att s�ga.. f�r att samla sig.. � d� s� f�r du v�nta p� det.. � sen s�.. kan du s�tta klorna i na easypeasy...
Dec-15-2002 20:07
Vizay
immiNspired
varf�r ska k�rlek va s� j�vla kr�ngligt hela tiden...jag fattar inte....tycker n�stan alltid man r�kar ut f�r det som dbl just n�mnt....b�da tycker om varandra utan att veta om det � sen g�r man inget �t saken � sen f�r man reda p� det n�r det �r f�rsent...gahhh
eller s� kan man ju som jag bil f�r bra kompis med dom man gillar fr�n b�rjan s� man inte vill paja v�nskapen sen....eller s� kan man bara bli k�r i personer som redan e upptagna....tror fan bara de e dom jag lyckas med hela tiden
batteries not included.
- dave
Dec-15-2002 20:35
AC.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2002
Det �r nog en sj�lvklarhet men m�nga gl�mmer bort att leva upp till det.
S�ga att man �r blyg �r bara en d�lig urs�kt, n�got f�r svaga och fega m�nniskor. Du kan alltid spela sj�lvs�ker och bjuda p� sig sj�lv �ven om man inte har n�got konkrett att tillf�ra �r det alltid b�ttre att h�lla f�tterna frame �n att st� l�ngstbak och bli l�mnad utanf�r.(I skmolan s� �r ett fel alltid ett fel men ett r�tt kan �ven vara en gissning s� svara alltid sj�lvs�ker och tvekl�st, ingen kladrar dig om du har fel men desstomera hyllar dig n�r du f�r r�tt. Det g�llar faktiskt inte bara i skolan)
�ven om du inte ser dig sj�lv som blyg men lever efter "You aint learning nothing while speaking". Detta gjorde jag en g�ng i tiden men det ledde mig ingen vart utom till de bekymren ni har. Bjud p� er sj�lva! �ven om ni inte har n�got att tillf�ra konversationen s� s�g n�got iaf, led in dem p� n�got �mne som intreserar dig.
Var st�rrst b�st och vakrast!
Dec-15-2002 20:52
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Glorie
Aendy, verkar som den st�rsta "missing piece in your life" e en gurlfriend ju..
Har redan... hon vet bara inte om det �n... f�r v�l ber�tta det f�r henne n�gon dag antar jag...
Dec-15-2002 21:20
dbl
Whitesun
quote:
Originally posted by Glorie
shit vilken soppa
men dbl.. det e ju inte du som kan g�ra s� mycket liksom.. det e ju hoooon ju som m�ste best�mma hur hon vill ha det.. l�ter ju f�r mig som om hon kommer g� ifr�n den killen eller? mankan ju inte va me n�n om man inte gillar den personen....
� sen beh�ver hon s�kert lite time off..lite space.. s� att s�ga.. f�r att samla sig.. � d� s� f�r du v�nta p� det.. � sen s�.. kan du s�tta klorna i na easypeasy...
nja, det vet jag ju inte om hon kommer att g�ra... man kan ju alltid hoppas, men tror ej det.. hon gillar ju honom ocks� :/
hehehe.... typ som jag och prinsessan... vi har ju liksom ihop det, bara att hon inte riktigt vet omdet �nnu... hon designade ju kl�nning f�r min skull
Dec-15-2002 21:24
Vizay
immiNspired
quote:
Originally posted by AC.
Det �r nog en sj�lvklarhet men m�nga gl�mmer bort att leva upp till det.
S�ga att man �r blyg �r bara en d�lig urs�kt, n�got f�r svaga och fega m�nniskor. Du kan alltid spela sj�lvs�ker och bjuda p� sig sj�lv �ven om man inte har n�got konkrett att tillf�ra �r det alltid b�ttre att h�lla f�tterna frame �n att st� l�ngstbak och bli l�mnad utanf�r.(I skmolan s� �r ett fel alltid ett fel men ett r�tt kan �ven vara en gissning s� svara alltid sj�lvs�ker och tvekl�st, ingen kladrar dig om du har fel men desstomera hyllar dig n�r du f�r r�tt. Det g�llar faktiskt inte bara i skolan)
�ven om du inte ser dig sj�lv som blyg men lever efter "You aint learning nothing while speaking". Detta gjorde jag en g�ng i tiden men det ledde mig ingen vart utom till de bekymren ni har. Bjud p� er sj�lva! �ven om ni inte har n�got att tillf�ra konversationen s� s�g n�got iaf, led in dem p� n�got �mne som intreserar dig.
Var st�rrst b�st och vakrast!
det �r inte alltid s� l�tt...