quote: | Originally posted by November
Hehe
Eftersom det sn�ar som bara f-n i Arvika just nu och vinden bl�ser �t ditt h�ll s� gissar jag att det blir sn� i gn�llb�ltet r�tt snart |
Jag k�nner mig l�ttad 
Fast har en fin Kanadensisk tradition jag m�ste inf�ra i Sverige, Snowdays. N�r det sn�ar f�r mkt i Kanada s� st�nger dom helt enkelt skolorna! N�got som n�stan aldrig h�nder i Sverige =/ Men d�r har man ass� typ 5-10 s�danna dagar per �r! S� J�����VLA sk�nt att vakna upp p� morronen och se sn�n falla ner och sedan kolla och se att skolan �r inst�lld, f�r att sedan g� o sova igen En ov�ntad lycka Point is, ig�r och idag hade mina kompisar i Kanada snowdays 
quote: | Originally posted by Laszlo
VAFAN...
det �r ju sn� ute! har inte l�mnat l�genheten hela dagen och alla persiennerna har varit nerdragna.... Tur att jag fick tummen ur arslet och bytte till vinterd�ck h�romdagen...
blev dock aningen konfundersam efter du postade den bilden...minns att det inte fanns tillstymmelse av sn� ig�r natt n�r jag k�rde hem fr�n Pudas vid halv tv�...s�g att du skrivit 25:e november under bilden (dvs idag), kollade snabbt datumet och s�g att det var 26:e,,,t�nkte dock inte pd� att klockan slagit �ver tolv...s� d� satt jag i fem minuter och funderade p� om det verkligen var sn� ute ig�r n�r jag k�rde hem...jag var visserligen tr�tt men hade ju inte druckit en droppe...och d� b�rjade fundera p� om vi verkligen bodde i ett och samma v�xj�...sen listade jag ut att kortet faktiskt var taget idag...d� var jag tvungen att dra upp persiennerna och kolla |
Hahahaha, ta det som ett tecken att du borde g� ut oftare? 
|