Registered: Mar 2005
Location: its complicated..san diego &[[Orange county]]##OCTA#14
quote:
Originally posted by jofawe
m�ste tipsa om den sjuuukt sk�na sidan www.cali2006.com som �r en sida med underbart snygga bilder tagna av tv� svenska killar som �r i californien..
fina bilder..me like va n�gra bilder fr�n min "hometown" newport beach s�g ja med
inge kul att se de d�r � veta man har en sn�ig vinter framf�r sig h�r
m�ste tipsa om den sjuuukt sk�na sidan www.cali2006.com som �r en sida med underbart snygga bilder tagna av tv� svenska killar som �r i californien..
Vart inne � kollat f�rut, sjukt snygga bilder .. Cali ser ju inte helt fel ut trots allt ..
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyf�ld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
j�vla as! jag hatar de...h�r sitter vi o ruttnar i regnet, bl�.....i morgon tar jag mitt pick o pack o drar till cali...tjaaa'r�
Varf�r kan inte ni dela med er av lite regn?!?
Jag sitter 2 mil ifr�n d�r sveriges st�rsta skogsbrand har h�rjat och jag vill ha lite regn i skog och mark. G�rna p� den j�vla dammiga grusv�gen ocks�!
Nu blir det bara kallare och kallare p� kv�llarna men inte p� dagarna och inge regn!
Nu �r jag lite gn�llig men jag vill ha lite regn h�r ocks�...
Aug-24-2006 22:10
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
Registered: Mar 2005
D� har jag klarat av de f�rsta dagarna i skolan, det k�nns skitbra!
Aug-25-2006 12:16
Christian �.
Make U Mine
Registered: Nov 2004
Ojojojojoj! STORA nyheter!
Jag snackade precis med David West... Vi kom fram till att jag ska bli hans hj�lpreda och "h�gerhand"!!! Han �r p�v�g hem fr�n Ibiza nu och n�r han kommer hem ska vi ta en fika och snacka mer om saken!
Jag kan knappt fatta att det �r sant!
PS. Ni som inte r�stat �n p� Djmags top 100 f�r v�ldigt v�ldigt g�rna r�sta p� David West, han och JAG skulle uppskatta det v�ldigt mycket