FF voorstelln,
Samen met Abyss probeer ik wat te bereiken als dj duo "Haze & Abyss" in deze vreemde wereld. Ik ben hier gekomen via een ander message board, livesets board waar ik al geruime tijd member ben. Alle tijd die ik overhou (naast het draaien en produceren) besteed ik of op mijn werk of op het net te zoeken naar nieuwe livesets en AW. ben een trotse member van het WLR en DENIZEN (AW)...
Als aftrap hier een mix gemaakt door mijzelf, volledig thuis gemaakt met platen uit 1998-1993 (HouseClassics dus). Graag zou ik hier reakties van willen krijgen,ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
The Hose - Call It Hardstyle
Nitro Man - Indian Rave
Gabry Fasano - Chicago
Jun-15-2001 20:28
Robvef
Bring That Beat Back!!!
Registered: Jan 2001
Re: Even voorstellen...
quote:
Originally posted by Haze FF voorstelln,
Als aftrap hier een mix gemaakt door mijzelf, volledig thuis gemaakt met platen uit 1998-1993 (HouseClassics dus). Graag zou ik hier reakties van willen krijgen,ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
LATERZ
Classix hou ik wel van. Vind het wel een beetje raar hoor. Tel jij terug ofzo van '98 naar '99. Zal eerder van '88 naar '93 zijn denk ik.
Maar in ieder geval welkom op ons geweldige forum.
Jun-15-2001 22:45
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
hey welkom jongen, je vermaakt je wel.
Jun-16-2001 20:01
Haze
tranceaddict
Registered: Jun 2001
..klopt Robvef, het is 1988-1993
Jun-17-2001 13:33
Haze