Wie weet waar je yahel- voyage kan dloaden????? Niet met napster. napster is kut doei doei doei
___________________ bc
Yahel Voyage rulezzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!! Ik heb hem wel op mijn pc ........
___________________ Me play the game , women know the score ... I just quit the team and became a manager
Ik vind dat echt een top nummer, beetje oud alweer alleen
ik heb dat nummer wel voor je PM me maar
quote:Originally posted by Dj Lex ja of winmx, limewire, bla bla bla sticky thread bla bla bla de stick thread die nou (volgens mij) geen sticky meer is
quote:Originally posted by Blik de stick thread die nou (volgens mij) geen sticky meer is echt niet? oh dat wist ik niet
quote:Originally posted by Dj Lex echt niet? oh dat wist ik niet het zij je vergeven dat je dat nog niet wist
quote:Originally posted by Blik het zij je vergeven dat je dat nog niet wist Oh bedankt hoor moderator Blik
quote:Originally posted by Dj Lex Oh bedankt hoor moderator Blik altijd beleefd blijven hè
quote:Originally posted by Blik altijd beleefd blijven hè Idd stel je voor je bent hard gegaan Blikkie 100 posts vandaag ofzo?