Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Assorted Trance 8!
"For the rest of your workweek we’ll have the premiere of DJ Irish’s new Assorted Trance 8 on Thursday, and the promised re-run of the Subtraxx show on Friday. Start times will be the same for both, 2PM US Eastern / 20:00 Central European Time." från Digitally imported
Trevligt.... konkurrens me ASOT.. men ja ska givetvis tuna in på DI.
___________________
Tom Cloud - Told You So
Last edited by Glorie on Mar-05-2003 at 22:14
Mar-05-2003 22:08
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
dumt att lägga en GRYM radioshow samtidigt som en anna GRYM radioshow..tror jag inte att nån tjänar på?
___________________
Mar-05-2003 22:16
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by mindshooter
dumt att lägga en GRYM radioshow samtidigt som en anna GRYM radioshow..tror jag inte att nån tjänar på?
Håller med dig helt och hållet!
Varför inte lägga på onsdagen eller fredagen istället?
När dom har planerat in denna nya showen så tycker jag att det är konstigt att dom _inte_ har resonerat såhär: "-Vilken dag som helst UTOM Torsdagar mellan 20-22, för då spelar ID-T."
För det verkar dom ju verkligen inte ha gjort eftersom dom pricka ASOT på klockslaget..
Last edited by SWE_TRANCE on Mar-06-2003 at 07:22
Mar-06-2003 07:03
nils
château flight
Registered: Sep 2001
Location: örebro
håller med, kanske inte så smart. ASOT är nog den bästa radioshowen som man kan streama. det kommer iaf bli svårt o konkurera. vilken grym chat de är under showen! vart där, någon?
Mar-06-2003 08:33
Endre
lol space music
Registered: Apr 2002
Location: Space
dom vill väl ha en utmaning
Mar-06-2003 08:48
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by [nils] vilken grym chat de är under showen! vart där, någon?
Nope, berätta....
Mar-06-2003 08:54
Johan (DJ Irish)
dj bum
Registered: Aug 2000
Location: Malmööööö!
Hehe, ja det kan minsann tyckas vara onödig klantigt tajmat. Faktum var att DI har ett väldans fyllt schema denna månaden så vi tog första bästa dag som var ledig och där jag var hemma samtidigt. Ingen tänkte nog så långt att det naturligtvis är ASOT samtidigt.
Klart man hade kunnat skjuta upp det men den har redan varit lite uppskjuten redan och tar det för lång tid kan jag lika gärna göra en nyare mix. Men det är ju inte så farligt egentligen. Den kommer att vara på rotation så den dyker ju upp en gång i veckan eller nått.
...såvida den inte blir helt sågad hehe
Mar-06-2003 15:30
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by Dj_Irish
...såvida den inte blir helt sågad hehe
vilket jag tror den blir.. du suger ju totalt
___________________
Daniel
Mar-06-2003 15:52
Johan (DJ Irish)
dj bum
Registered: Aug 2000
Location: Malmööööö!
quote:
Originally posted by dbl
vilket jag tror den blir.. du suger ju totalt
LOL! Ja, det är ganska jobbigt att vara DJ när man har den egenskapen. Man jobbar liksom lite i motvind
Mar-06-2003 15:54
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by Dj_Irish
första bästa dag som var ledig och där jag var hemma samtidigt.
hmm, vaffö måste du va hemma samtidigt? det e väl förinspelat elle?
ja ska allt lyssna, weeeeeeeeee!
___________________
Tom Cloud - Told You So
Mar-06-2003 18:14
Johan (DJ Irish)
dj bum
Registered: Aug 2000
Location: Malmööööö!
quote:
Originally posted by Glorie
hmm, vaffö måste du va hemma samtidigt? det e väl förinspelat elle?
ja ska allt lyssna, weeeeeeeeee!
Nja, jag måste ju inte vara hemma. Mycket riktigt är den ju förinspelad. Det är bara det att det är ganska trevligt att läsa kommentarerna och svara tillbaks. Hänga lite i chatten, irc.di.fm #diradio, och snacka skit med alla bekanta ansikten som brukar dyka upp vid DI "events"
Mar-06-2003 18:29
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
mmm, det ante mig att det var så du mena... faaaaaaaaan va coooolt ja ska hänga i DI-forumet me
"bekanta ansikten" säger du som dyker upp på DI-events..? coolt mycke man inte hänger me i svängarna på