TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- steve,ferrycorsten,kidviscious,reveal.jpg
Pages (2): [1] 2 »
steve,ferrycorsten,kidviscious,reveal.jpg

fan grabbar...bra jobbat 
Det var kul....
Undrade vem den andra killen va...
Ferry sa typ... ja de e bara en kompis...
tjena vad heter du.... Kid Viscious sa han.... s� cooolt
Sen bar det upp till golvet l�ngst upp....
d�r f�reslog kag att vi skulle ha oss en varsin Mintu shot (40% vodka som smakar mintshot)
Ferry hiva fram sina gratis lappar
� vi sk�lade f�r Reveal... s� kul... !!!!
hehehe fyfan va klockrent...ferry verkar vqa sjukt sjyst � som du sa..j�vligt jordn�ra, ingen divastatus p� honom iaf 
Shit vad tiden m�ste ha runnit iv�g n�r ni stod och snacka med Ferry och Ronald... 
Synd att inte Ronald ocks� fick spela p� b�ten n�r han �nd� haka p� polarn, 
| quote: |
| Originally posted by WhiteRussian Shit vad tiden m�ste ha runnit iv�g n�r ni stod och snacka med Ferry och Ronald... ![]() |

| Originally posted by WhiteRussian Synd att inte Ronald ocks� fick spela p� b�ten n�r han �nd� haka p� polarn, |
han var dock p� brudjakt, det f�rstod jag p� samtalet
wow, v�rsta VIP killarna
eller ska man s�ga groupies? hehe
vilka snyggingar 
| Originally posted by eXton wow, v�rsta VIP killarna eller ska man s�ga groupies? hehe |
Tack och lov f�r en DJ som gillar att beblanda sig med p�beln! 
Fan, d�r ska jag st� en dag (bredvid honom o snacka dvs
)
F�r d� �r jag superstar DJ och jjordn�ra jag ocks� ;P
en sak som jag tyckte var v�ldigt intressant var att b�de ferry o ronald verkade tycka lite illa om tiesto... b�da "klagade" p� att han inte �r s� originell som han g�rna vill framst�... tydligen �r "flight 643" och "lethal indusrty" b�da rip-offs fr�n �ldre l�tar... och "all the people in the scen knows about this"... och att "urban train" �r snodd, det vet ju alla... n�r jag fr�gade ronald om just den l�ten s� sa han ungef�r att "tiesto snodde den, det gillade jag inte, och d�rf�r s�g jag till att f� med mitt namn p� hans album"... att tiesto inte producerade alla sina l�tar sj�lv, utan att han har ett team bakom sig, det fick mig att verkligen fundera en aning...
naturligtvis k�nde jag mig tvingad att fr�ga om gouryella... ferry sade glatt att "sj�lvklart kommer det fler l�tar, jag beh�ver inte tiesto, det var jag som gjorde walhalla, tenshi och nu senast ligaya, s� jag klarar mig nog bra i forts�ttningen ocks�" 
b�da verkade f�rst� mig o steve n�r vi f�rklarade hur v�ldigt roligt det �r att se att de �r s� "vanliga", dvs att de ha tid att snacka med sina fans etc. ferry visade tex �ven intresse av att ta del av steves filmmaterial, och han bad mig att maila honom
det var inga problem att f� kort, de var mer �n g�rna med och ferry sa att "ta n�gra fler, ibland blir dom inte s� bra ju"... han h�lsade ocks� p� de som jag bad honom att h�lsa p� 
jag fr�gade de b�da herrarna om de k�nde till TA, och gl�djande nog s� gjorde dem det
b�da kollade in sidan med j�mna mellanrum, hade varit coolt om de postade ocks� 
ferry sa ang�ende att hans japanska album inte �r s� j�vla bra att "japan har en helt annan stil" och han f�rstod mig verkligen n�r jag sa vad jag tyckte om albumet
mp3 gillar dom inte... de tyckte iofs att det var bra att fler fick h�ra talas om dem, men skivf�rs�ljningen hade minskat sen mp3 blev popul�rt, allts� minskat s� pass att de sj�lva m�rkte det, "synd att alla inte �r som du" sa han till mig, n�r jag sade att jag drar och lyssnar p� n�tet f�r att f� reda p� nytt, och om n�t �r bra s� k�per jag det (det som G�R att k�pa, ferry verkade inte sur �ver att jag laddade hem skivan som bara finns att f� tag p� i japan)
p� scen verkade ferry stortrivas, efter setet fr�gade jag om han inte kunde lira exhale ocks�, och d� sade han att det var ett par l�tar till han verkligen hade viljat lira, men han fick inte f�r "ledningen"... man s�g verkligen hur han nj�t av att spela 
ferry festade r�tt p� bra, drack en hel del
coolt �r ocks� att han bj�d oss p� dricka
undrar vad han tyckte om Mintun hehe
Ronald var ute p� brudspaning, s� jag fr�gade om han inte hade flickv�n, d� sa han ungef�r "ja vadd� d�" och skrattade 
kuriosa: ferry st�nger av monitorer-h�gtalarna n�r han inte mixar, f�rmodligen f�r att spara sin h�rsel 
^ sjysst post! Kul att l�sa! Blir n�stan avis! 
| att tiesto inte producerade alla sina l�tar sj�lv, utan att han har ett team bakom sig, det fick mig att verkligen fundera en aning... |

Originally posted by robstar PS: Steve med Lojden! N�r kommer filmen? |
fan va kul grabbar....att ni fick tr�ffa honom och att han verkar s� sk�n...riktigt kul att h�ra..honom vill jag verkligen tr�ffa
han f�r l�ra sig svenska och b�rja h�nga h�r!
nice going boys
steve.. g� berserka efter bandet!
Kul � l�sa. Corsten verkar ju riktigt schysst ocks�, med f�tterna p� marken och allt.
Tr�kigt � h�ra Steve. :/
Hoppas du f�r tillbaka bandet!!
Fyfan vad ni m�ste ha haft kul grabbar ! Tillskillad fr�n resten av svenska folket, var jag tvungen att jobba hela valborgshelgen.

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
men f*n vilken h�rlig bild

| Originally posted by SteveTranz4ever Det var kul.... Undrade vem den andra killen va... Ferry sa typ... ja de e bara en kompis... tjena vad heter du.... Kid Viscious sa han.... s� cooolt |
hahah jag h�mtade ferry & han polare p� finska flygplatsen, och d� var han GRYMT sliten & tr�tt, det var ju queensday dagen innan, s� han ber�ttade att han har k�rt 2 set hela natten till kl 07.00 men skitsamma sa jag, ber�tta att jag sj�lv hade inte sovit hela natten s� jag var nog lika sliten som honom.

Riktigt rolig l�sning h�r, Ferry verkar vara en s�n sk�n kille som jag har trott.. 
Steve: J�vligt surt om det �r n�gon idiot som har stulit ditt band 
| Originally posted by nosfea hahah jag h�mtade ferry & han polare p� finska flygplatsen, |
| Originally posted by nosfea kid vicious �r en dj lyssnar just ny p� ett liveset med honom liknar mycket ferry corsten trance, kid_vicious_-_ministry_of_sound_session-04-25-2003 |
" 
Ronald ar jattesot, men FAN vad det stor mig att sa manga av dessa folken har flickvan, men anda ar ute o snurrar o ska ta vara pa varje javla chans dem far att satta pa ngt nytt.
helt plotsligt tappar man det dar som gjorde dem trevliga o gulliga.
ere nan som hanger med pa vad jag menar?
aja.
trevliga att snacka med ar dem ju faktiskt anda.