TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 22 Juni, Sunrise Breda, Tiesto e.a --FREE--
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by Ding Chavez on May-05-2003 12:47:

Leuk natuurljk, maar zal wel retedruk worden :/

Posted by Blik on May-05-2003 12:48:

als ik kan (moet misschien werken bij tennistoernooi Rosmalen) ben ik zeker van de partij. Zal waarschijnlijk in het park gehouden worden aangezien Breda Barst daar ook gehouden word. En dat is gunstig want dan kan ik vanaf de kamer van mijn zus naar Tiesto kijken

(als het natuurlijk klopt)

Posted by Asperge on May-05-2003 13:17:

gaaf! misschien kom ik wel ff langs!

Posted by Kakao on May-05-2003 13:20:

Ah , das een zondag. Ben er blij als het door gaat, vlak bij huis!

Posted by ChooChoo on May-05-2003 13:41:

H� dit klinkt interessant! ik zal er waarschijnlijk ook wel weer bij zijn

Posted by Menno on May-05-2003 14:19:

Op 22 juni organiseert Stichting B.O.D. events een nieuw evenement in Breda. Het gaat hier ook om een gratis toegankelijke dance evenement. De naam van het evenement is "Sunrise Breda" en vindt plaats op het Chass�veld nabij het centrum. Binnenkort meer informatie hierover op deze site. Vanaf 20 mei is de website Sunrise online.

Posted by Jesse on May-05-2003 14:23:

Chass� parking ligt naast/achter het Chass� theater (duh), tegenover het enorme parkeerterrein waar altijd de kermis van Breda neergezet. Het is ongeveer 5 min lopen vanuit het centrum.

Geloof niet dat het zo'n enorme ruimte is maar ik zal er zijn iig!

Posted by MaGiK54 on May-05-2003 14:45:

Coool, hier ga ik waarschijnlijk wel ff langs

Posted by Menno on May-05-2003 14:48:

quote:
Originally posted by stevesimon
Hoe ben je hieraan gekomen?

Site BOD Events

Posted by Blik on May-05-2003 17:10:

als het ook echt op 22 juni is kan ik helaas niet, anders was ik zeker wel ff langsgeweest...

Posted by Disney on May-05-2003 18:27:

Re: 22 Juni, Tiesto Outdoors in Breda **FREE**

quote:
Originally posted by stevesimon
Ik heb gehoord over een black hole party op 22 juni (zondag) in Breda.
Dezelfde mensen die Boulevard of Dance hebben georganiseerd organiseren ook dit feest.
DJ: Oa Tiesto en andere dj's van zijn black hole team zoals Cor Fijneman en Ton TB.
Ook zal er een gast dj zijn van een ander label; Marco V

Het is overdag en in de buitenlucht en entree is gratis!

Damn!!!

Overdag kan ik niet

Benieuwd tot hoe laat ze doorgaan, misschien kan ik 's avonds nog ff komen.

Lijkt me echt relaxed. Is het nu op een of andere parkeerplaats? In een park zou wel veel beter zijn...

Posted by DJ D-Man on May-05-2003 18:44:

OMG!!!
Das bijna bij mij om de hoek!! Eindelijk eens een aansprekend feest hier in de buurt. Raar is dat eigenlijk, dat zoiets niet eerder in Breda was... We hebben hier toch Black Hole, Tiesto, Cor Fijneman, Dazzle en nog een hele zooi nieuwe talentvolle dj's, terwijl de enige plek voor dance de Spock is, waar ook niet meer dan 200 man in gaat...

Maar even on-topic, de Chasse-Parking is inderdaad een grote moderne parkeergarage, vorig jaar geopend, maar geen locatie voor een feest, dus het zal inderdaad wel op het Chasse-veld zijn. Een flink groot plein, als ze tenminste het hele plein gebruiken (het bestaat uit 2 delen). Het plein ligt aan de rand van het centrum, net binnen de singel. Zal best een aardig feestje worden daar

Posted by Jesse on May-05-2003 21:22:

In het park zullen de komende jaren steeds minder feesten/festivals etc gegeven worden omdat het slecht is voor het park. Niet qua vervuiling maar de grond wordt er harder van wat zeer slecht is voor het groeien van de bomen etc.

Tiesto had trouwens al eerder het plan om een gratis feest te geven in Breda, tijdens de Ti�sto Solo's-tijd. Maar de gemeente kwam te laat met toestemming dus ging dat feest niet door. Maar nu wel!

O en Chass�parking: je hebt beneden en boven parkeerplaatsen...misschien het Outdoor & Indoor principe?

Posted by Jesse on May-06-2003 07:42:

Het staat al in de BN - De Stem (Regionale krant hier)

Link naar de Stem

quote:

Dinsdag 06 mei 2003 - BREDA - Dj Ti�sto is zondag 22 juni de hoofdact op een gratis toegankelijk dancefestival in Breda. De party in de open lucht is een initiatief van de Dordtse stichting Boulevard of Dance en wordt grotendeels door de gemeente Breda gesubsidieerd.

Het is voor het eerst sinds zijn uitverkiezing tot 'beste dj van de wereld' dat dj Ti�sto (Tijs Verwest) weer in zijn geboorteplaats te zien is. Het afgelopen jaar was de met prijzen overladen dj vrijwel continu op tournee.
Zijn optreden in Breda is te danken aan een aantal danceliefhebbers uit Dordrecht, verenigd in de stichting Boulevard of Dance (B.O.D.). De stichting heeft de afgelopen drie jaar dancefestivals in de open lucht georganiseerd in Dordrecht. Het succes was zo groot, dat de stichting haar idee ook in andere steden wil uitproberen.
Via contacten met het bevriende Bredase platenlabel Black Hole (van dj Ti�sto) kreeg het plan gestalte om populaire trance-diskjockeys in hun eigen stad op een groot festival te laten optreden. Het subsidieverzoek van dertigduizend euro dat de B.O.D. indiende bij de gemeente Breda, werd gehonoreerd. De rest van het benodigde geld komt van sponsors en de stichting zelf.
Naast dj Ti�sto zijn ook de dj's Ton T.B., Marco V., Dazzle en Cor Fijneman te zien op het Bredase festival. Dat wordt gehouden op het Chass�veld, de parking tegenover het Stadskantoor aan de Claudius Prinsenlaan. Het festival begint om 13.00 uur en is om 22.00 uur afgelopen in verband met de avondrust.

Dus het is tegenover het Chass�theather, ruimte zat!

Posted by Jesse on May-06-2003 15:42:

�15.000...

en ik maar denken dat Tiesto iets terug wilde geven aan Breda...

Posted by Asperge on May-06-2003 16:50:

quote:
Originally posted by Jesse
�15.000...

en ik maar denken dat Tiesto iets terug wilde geven aan Breda...

ik weet niet of ik dat wel wil geloven. die 15000 euro dan

Posted by Dj Lex on May-06-2003 17:18:

quote:
Originally posted by kreischer2000
ik weet niet of ik dat wel wil geloven. die 15000 euro dan

Zou het maar wel geloven. Die prijs hanteert hij namelijk al een tijdje

Posted by Jappio on May-08-2003 15:26:

Mja waarom niet.. Vind de prijs nog wel acceptabel eerlijk gezegd.. 3 BH-dj's voor 17.000 euro

Posted by Teal'k on May-08-2003 15:53:

OMFG! w00h00

Chasseveld is pleuris groot (voor breda zijnde).. Hier kunnen zeker wel een paar duizend lui terecht.. Mooie loopafstand van de Mac , mooie loopafstand van het station (5 minuten) voor de lui die niet hier wonen, en maar liefst 5 minuten fietsen van mij thuis .. Druk zal het wel worden aangezien het gratis is maar goed, dat zal mij het minste bommen.. Gewoon paar kratten bier meejassen en maar feesten !! w00h00

Posted by Ding Chavez on May-08-2003 16:51:

Ik ben er zeer waarschijnlijk ook bij dan. Met paar vrienden van school, waarvan een aantal het woord house geloof ik niet eens kent . Moet het natuurlijk wel ook mooi weer zijn he

GreetZ, DC

Posted by Jesse on May-08-2003 23:26:

Er is nu trouwens een enorme brand aan de gang in Breda...het nieuwe eetcaf� 'de drie Gezusters' staat in brand..pasgeleden geopend en nu al verloren....

(heeft verder niets met tiesto te maken maar wel met Breda..)

Posted by Goldiluxe on May-10-2003 17:46:

sounds LUVLY!

Gotta be there

Posted by Duke2003 on May-10-2003 20:22:

t is mij een beetje ver

Posted by Blik on May-11-2003 14:47:

Sad

quote:
Originally posted by Jesse
Er is nu trouwens een enorme brand aan de gang in Breda...het nieuwe eetcaf� 'de drie Gezusters' staat in brand..pasgeleden geopend en nu al verloren...

superkut, helemaal uitgefikt, was net voor 3.2 miljoen verbouwd.

zou er komende donderdag voor het eerst heengaan

Posted by MaGiK54 on May-11-2003 15:03:

quote:
Originally posted by Duke2003
t is mij een beetje ver

Lekker belagrijk. Je zit de hele tijd te klagen dat je te jong bent voor feesten, je hebt er zelf een draadje over gestart. Nu is er eindelijk een feest met Tiesto, Marco V, Cor, Dazzle enz en het feest is in het openbaar en gratis, zit je weer te klagen dat het te ver is. Ik niet begrijp

Zo kom je natuurlijk nooit ergens. Denk dat het een klein anderhalf uurtje is met de trein van A'dam naar Breda, dus sleur een stel vrienden mee en ga gewoon

Pages (4): [1] 2 3 4 »