TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Jim maakt een hardstyle cd
Pages (2): [1] 2 »
Jim maakt een hardstyle cd
| quote: |
Idols Jim heeft tot verrassing van iedereen in de muziekwereld een knalharde hardstyle CD uitgebracht. Dat kan althans geconcludeerd worden door diegenen die de nieuwe ID&T CD van het techno- en hardstyle evenement Shockers draaien. Daarop is Jim uitgebreid te horen. Op de tweede CD van de dubbelaar blijkt het nieuwe album van Idol Jim te zijn geperst. Er zijn tenminste enkele honderden exemplaren de wijde wereld ingestuurd, tot verdriet van hardstylers, die opeens Jim uit hun speakers horen komen. De fout is gemaakt door de perser van de CD's, waar zowel ID&T CD's als Jim's CD's worden geperst. ID&T is natuurlijk helemaal niet blij met deze misser, maar ook platenmaatschappij BMG van Jim schijnt het niet echt top te vinden. Hardtstylers zijn waarschijnlijk tot tranen toe geroerd als ze Jim op hun Shockersschijf horen. |
lol
*tell her its the wrong cd*
mwhehehe
Nouja met een beetje mazzel krijg je alsnog een goede en kan je je zusje ook es blij maken omdat je al 5 jaar lang haar verjaardag bent vergeten 
haha wat een fout zeg
MC Jim in da house!!!
Tis beide baggermuziek, dus eigenlijk passen deze cd's wel bij elkaar
(just kidding)
Hahaha, ik luister nog liever naar Jim dan naar die hardstyle crap 
Ahh heerlijk, al die hardstylefags flink genaait.
Hoop dat ze hun cash niet terug krijgen.
Omg! LOL!

Jim houdt wel van hard 
Jim - Tell Her (Dj Isaac Remix)
![]()
Die van hardkiller vind ik dan weer sneu. Die kerel ziet er niet slecht uit en dan moet ie maar homo zijn (zijn we weer jaloers haha)

whehe
Ahha, dus Jim is eigenlijk Jimmy The Sound 
of andersom
Dan vink LOGICO en MODULO toch beter dan de shit die die nu uitbrengt na idols
hahaha..
Andersom zou helemaal leuk zijn geweest.
Ik zie t al helemaal voor me, meisje van 12 krijgt dr nieuwe jim cd zet em aan klaar om mee te zingen ... BOEM BOEM BOEM...

hee jongens, dat was Jim helemaal niet op die cd, dat was ik!
![]()
Originally posted by magrec ![]() |
zal die hardstylers leren 
| Originally posted by DJ_Massive zal die hardstylers leren |
Een beetje humor mag toch niet afdoen aan de sfeer op het forum 
| Originally posted by Ding Chavez Een beetje humor mag toch niet afdoen aan de sfeer op het forum |
| Originally posted by LightForce Mag ook best, niks mis mee... maar die reactie van meneer massive vond ik een beetje dom, en zo zijn er nog wat andere... |

Originally posted by magrec Mneer massive foei toch hey kerel niet zo sjaggie de zon schijnt buiten ![]() Juist ja |
Komt door die hoerige klote rot baas van me die het belangrijker vind dat ik zijn deadline haal, dan dat mijn verslagen waar ik dus voor word beoordeelt afmaak. En ben dus pissed op die vent!! En op alles en iedereen.... 
Mensen, blijf maar lekker zeiken op hardstyle want het is gewoon zeikmuziek....of je nou respect hebt voor de stylen waar mensen van houden ja of nee.....hardstyle is gewoon gemaakt om af te zeiken.