TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Magische Partymomenten
Pages (2): [1] 2 »

Posted by MaGiK54 on May-15-2003 16:03:

Wat is nou jullie magische partymoment ?? Wat is een magisch partymoment dan, hoor ik jullie al weer zeggen ?? Das is een moment dat alles van je weg valt en alles gewoon klopt, de sfeer, de muziek, de locatie, enz enz enz. Dus gewoon een moment dat je waarschijnlijk de rest van je leven niet meer vergeet.

Ik heb zelf twee keer zo'n moment gehad. De 1e keer tijdens Sensation 2000. Ik stond helemaal alleen (zonder vrienden) vooraan toen Tiesto Silence begon te draaien. Kippevel, tranen van geluk, 35.000 man die helemaal uit der dak gingen, gewoon een moment om nooit meer te vergeten.

Iets minder hefig als het bovenstaande, maar om 6:45 tijdens TiC toen Suburban Train ingezet werd heb ik ook een traantje moeten laten, gewoon een ontlading van de hele avond, alles klopte op dat moment en was intens gelukkig.

Volgens mij is er al een tijd geleden een soortgelijke thread geweest maar lekker boeiend. Dus kom op met jullie verhalen over dit soort onvergetelijke momenten.

Posted by basd on May-15-2003 16:10:

Love Parade 2000, Siegessaule, 23.15 ofzo, het moment dat Paul van Dyk (jaja..) Born Slippy draaide..

En 600.000 mensen die gek werden... Redelijk indrukwekkend..

Verder nog wel wat behoorlijk goeie momenten gehad, eigenlijk te veel om op te noemen maar deze schoot me net effe te binnen..

Posted by Djeebie on May-15-2003 16:17:

Twee echte emotionele momenten.

Tijdens het beste feest ooit (voor mij dan) Dutch Dimension 2 februari vorig jaar. Het moment dat Magik Journey wordt gedraaid, Marxman de zaal nog ff hyped, het doek valt, het vuurwerk losbarst en Ti�sto zichtbaar wordt. Echt kippenvel. Ook iedere keer als ik de liveset terughoor.

Afgelopen zaterdag bij Ti�sto In Concert bij Flight 643. Wat een moment was dat zeg. Een compleet stadion dat schreeuwt, fluit, springt, zwaait, klapt en Ti�sto die een rondje over het podium maakt en daarna het publiek bedankt. Echt kippenvel en ik kon wel janken van blijdschap

Posted by M5 on May-15-2003 16:23:

Qontact 2001 - DJ JEAN die Serendipity erin gooit.

Qlimax 2001 - Mauro Picotto die Baguette draait

Mysteryland 2002 - Mauro Picotto lekker in de buitenlucht met vuurwerk op de achtergrond en Dark Room

Innercity 2002 - Sven Vath .... laatste nummer van zijn set Legowelt- Disco Rout (Y)

Shockers 2003 - K.cee met Palomitas - Kiss & Sven Vath - ghost

vergeet ik de komende 10 jaar iig niet meer

Posted by Freezel on May-15-2003 16:28:

De opening van TiC is echt zoo vet gewoon! Als ik de mp3 of het filmpje terugzie, krijg ik spontaan kippenvel.
Ook voor Flight 643 op TiC geldt hetzelfde. Publiek dat helemaal gek werd en uit hun dak gaat. Dit geldt eigenlijk voor de gehele set van Tiesto.

Paul van Dyk - Innercity 2000. Met al die glowsticks door de lucht! Echt zo vet was dat! De hele set van Paul van Dyk trouwens. Publiek en sfeer waren enorm goed.

Posted by raoel on May-15-2003 16:35:

Impulz outdoor 2001

Yoji Biomehanika draait Anasthasia 2001. Dat is zo'n vette plaat dat ik zowiezo al gek werd.
Die plaat heeft een kei vet suk naar de climax toe.
Maar in dat stuk breekt de naald. Yoji pissed, publiek wacht even.
MC lult even.........
Publiek begint te klappen, yoji gooit de plaat er weer in, bouwt weer op en dan die climax van die plaat. Super hard staan te beuken, de hele zaal plaat.

Prachtig sfeermoment, prachtige plaat, prachtige DJ

Ti�sto in concert

Het moment met Dinand. E�n van mij favoriete nummers heel strak geremixed. Ik sta uit volle borst mee te bl�ren en dan maakt Dinand het publiek helemaal gek. Beat komt er weer in, de hele meute staat te "hossen" , dikke lichtshow op de achtergrond en Ti�sto en Dinand die samen net zo hard mee doen.
Kippenvel to tha max, daarna een brok in mun keel en een klein traantje.

Ook het moment met Flight 643 was prachtig, maar dat beelfde ik niet zo intens omdat ik net op de tribune zat. Maar dat was wel zwaar genieten.

Posted by Ding Chavez on May-15-2003 16:39:

Mijn moment is toch wel Fire & Ice - Souvenir de Chine op Dutch Dimension 02-02-02. Na een aantal keer bij gewone setjes niet meer weten waar ik was op die plaat, was het tegen het eind van deze avond onbeschrijfelijk toen ie voorbij kwam...

GreetZ, DC

Posted by magrec on May-15-2003 17:11:

sensation 2000

Tiesto draait een mega set en tijdens die set komen allemaal gouden snippers naar beneden vallen. Na sven vath is iedereen kapot gebeukt maar carl cox begint en dan dat vuurwerk. Awakenings had mooi vuurwerk maar dat vuurwerk was echt zoooo vet. Snoeiharde knallen en heel veel siervuurwerk en vath die gewoon blijft feesten bij carl cox echt super feest.

Posted by Flipper01 on May-15-2003 17:49:

quote:
Originally posted by M5
Mysteryland 2002 - Mauro Picotto lekker in de buitenlucht met vuurwerk op de achtergrond.

En toen eindigde hij met Underworld - Born Slippy, echt een geweldig einde van een geweldige dag!

Ti�sto @ Dancepop 2002; Al een hele tijd stond ik vooraan te wachten tot Ti�sto zou komen, ondertussen was Jean hardstyle aan het draaien. Eindelijk kwam Ti�sto binnen, de zaal werd gek en z'n eerste plaat Magik Journey Het hoogtepunt was toen hij Summer calling en Southern Sun draaide zo mooi!!

Ti�sto in Concert 2003; De hele avond is een geweldige herinnering. Ik was op een gegeven moment naar voren gelopen toen het optreden van Dinand kwam dat was mooi, maar toen ik een half uurtje later Max Walder - Crown hoorde ging ik helemaal los!! Daarna op de tribune gestaan toen hij Igor S - Boomerang draaide. Opbouwen naar die geweldige climax en toen werd de hele zaal in wit licht gehuld en ging iedereen compleet los!!
Op het moment dat hij Delirium - Silence draaide stonden de tranen in m'n ogen net als met Way Out West - Mindcircus!!

Posted by Asperge on May-15-2003 18:38:

heel TiC was een hoogtepunt voor mij, was mijn eerste event dus vandaar!

maar echt hoogtepunten voor mij waren:

opening met magik journey
dinand van kane die het publiek lekker opzweept
en Urban train maar ook silence bezorde mij kippenvel

Posted by Switch on May-15-2003 19:16:

Innercity 2000: ik zat helemaal achteraan de zaal, op die plateaus, precies in het midden. zo had ik een mooie overzicht van de zaal. toen iedereen ineens al die glowsticks kregen, werd ik helemaal gek!

Mysteryland 2002: tja wat valt er nog te zeggen over Mauro Picotto, de man is een godheid!!! vooral bij Hong Kong sta ik compleet te springnichten!

Tiesto In concert: hmm ja ook bij dat moment dat ie de microfoon ter hand neemt en het publiek bedankt, tijdens Suburban Train. tranen stonden ook bij mij in de ogen

Posted by Jappio on May-15-2003 19:20:

tjaa voor mij nog steeds DD,

hoe tijs van hoogtepunt naar hoogtepunt werkte.. Heb denk ik echt een uur achter elkaar kippenvel gehad, en alleen maar staan trancen..

Verder vond ik hele mooie momenten impulz 2002 toen Yoji draaide toen de zon opkwam boven dat meer, echt fantastisch..

En natuurlijk de laatste tic waar ik zwaar kippenvel had bij Kane, echt fantastisch; net als het moment dat tiesto het publiek bedankte,,

ach maar ik heb zoveel mooie momenten, ik vond het setje van tiesto in hollywood ook fantastisch, waar hij klappers draaide als southern sun, u2 - staring at the sun en meer van dat soort tunes.

ENNN natuurlijk niet te vergeten, de eerste x dat ik godd hoorde op sensation 2001. Hoewel het geluid ook niet helemaal goed ging was dat ook een meesterset van marco v..

dus ach.. ik geniet wel vaker van mooie momenten

Posted by New Wave on May-15-2003 19:23:

Eerste keer dat ik op een groot feest was...de eerste keer dat ik die bass op mijn borst voelde trillen, was eerste Innercity.

Opening van Richie Hawtin op Awakenings 20 April.
verder ken ik me niet veel meer herinneren

Posted by snitz on May-15-2003 19:35:

*Impulz outdoor: met LAB4 tijdens READY TO BOP en met Yoji toen DING A Ling erin kwam.

*DanceValley 2002: toen sasha draaide en toen de eerste zonnenstralen doorbraken. Heel het publiek werd gek En toen Yoji en zijn vriendin een duim opstaken naar onze shirtjes (dit moment vergeet ik nooit meer)

*Mysteryland 2002: toen marco V, cafe del mar en indicator drin mixte

*HQ 25 october 2002: Toen Tom Harding Lee Haslam-Music is the drug draaide.

*Innercity 2002: Toen Tiesto starte met Mark Norman-Overkill en toen marco V feat. faithless- God is a dj gedraaid werd door marco

*Impulz 2003: Tijdens de set van JP en de set van Carl Cox had ik magische momenten

*Qontact: tijdens C:\dell*.mp3

TIC: Tijdens Tears from the moon, kane en het laatste gedeelte met name tijdens Ricky Fobis- No regular

Posted by Nielz on May-15-2003 19:36:

quote:
Originally posted by New Wave
Opening van Richie Hawtin op Awakenings 20 April.
verder ken ik me niet veel meer herinneren

oei, dat was zeker een gaaf moment. Heb ik ook nog wel een filmpje van!

http://www.groovetrackers.com/~chris/richie.mpg

Elke keer weer herinneringen aan die set

Posted by Biohazard on May-15-2003 19:39:

John Digweed, Club Zouk Singapore een paar jaar terrug, toen hij Bedrock - Heaven Scent dropte die piano break met die beat die back dropt

Posted by snitz on May-15-2003 19:41:

quote:
Originally posted by snitz
*Impulz outdoor: met LAB4 tijdens READY TO BOP en met Yoji toen DING A Ling erin kwam.

*DanceValley 2002: toen sasha draaide en toen de eerste zonnenstralen doorbraken. Heel het publiek werd gek En toen Yoji en zijn vriendin een duim opstaken naar onze shirtjes (dit moment vergeet ik nooit meer)

*Innercity 2002: Toen Tiesto starte met Mark Norman-Overkill en toen marco V feat. faithless- God is a dj gedraaid werd door marco

*Impulz 2003: Tijdens de set van JP en de set van Carl Cox had ik magische momenten

TIC: Tijdens Tears from the moon, kane en het laatste gedeelte met name tijdens Ricky Fobis- No regular

Ik vergeet het belangrijkste moment: tijdens TIC DELERIUM - SILENCE (TIESTO REMIX) HELEMAAAAL GEKKKKKK

Posted by Original on May-15-2003 20:24:

Mauro Picotto @ Innercity 2001 , toen ie "Rickey Le Roy - One Day (Bigg Bass)" draaide...was helemaal van de wereld

Cosmic Gate @ Trance Energy 2002-2 ..Fire........Wire!!!

Tiesto @ Dutch Dimension Yahel - Voyage... Stond echt op een plek waar iedereen kompleet uit zijn dak ging/ me dus ook!

Yoji @ Impulz Outdoor 2002.. Ding A Ling (Scot Project Mix).. wat een geluid zit daarin/ kippevel 2 the max.

Tiesto In Concert Andain - Beatifull Things & Silence [/B]

Marco V @ Innercity 2002 ...godd....godd.....GODD IS A DJ..

Posted by basvh on May-15-2003 20:25:

quote:
Originally posted by snitz

Ik vergeet het belangrijkste moment: tijdens TIC DELERIUM - SILENCE (TIESTO REMIX) HELEMAAAAL GEKKKKKK

Zo voor je examen komen er opeens verstandige dingen uit je mond. GOED HOOR. en dat voor een drielse

Posted by Rinus on May-16-2003 08:07:

Effe denken

Junkie XL at 4 Elements: Toen ie op ze tafel ging zitten. Zag er zo stoer uit.

Speedy J at Reactor: Zijn begin was zo lekkerr

Posted by Blik on May-16-2003 08:57:

quote:
Originally posted by Djeebie

Afgelopen zaterdag bij Ti�sto In Concert bij Flight 643. Wat een moment was dat zeg. Een compleet stadion dat schreeuwt, fluit, springt, zwaait, klapt en Ti�sto die een rondje over het podium maakt en daarna het publiek bedankt. Echt kippenvel en ik kon wel janken van blijdschap

dit is ook mijn partymoment

Posted by Massive on May-16-2003 10:31:

heel TiC was een f0kking magisch partymoment, maar was ook mn eerste feest =]

toen ie in t 1e uur Young Parisians - You write the rules solarstone remix draaide.. oeh in die break ging ik a bijna dood

de intro met magik journey en die remix van Barbers Adagio for strings..

toen ie rank 1-breathing breaks dub draaide (jaja) ... /me zweefde

toen ie zn remix van Tears from the moon draaide

toen ie zn remix van Delerium -silence draaide

toen ie Way out west-Mindcircus draaide

bij Flight 643 uiteraard en toe ie t publiek bedankte

Jan Johnston <- wat een geil mens =)))

aah fok teveel om op te noemen, 1 lange kippevel nacht

Posted by Disney on May-16-2003 11:07:

Kan er maar eentje zijn voor mij en dat is deze...

quote:
Originally posted by Djeebie
Tijdens het beste feest ooit (voor mij dan) Dutch Dimension 2 februari vorig jaar. Het moment dat Magik Journey wordt gedraaid, Marxman de zaal nog ff hyped, het doek valt, het vuurwerk losbarst en Ti�sto zichtbaar wordt. Echt kippenvel. Ook iedere keer als ik de liveset terughoor.

Couldn't agree with you more Djeebie!!

Maar niet van die crap van tranen in mijn ogen en zo, maar gewoon smile van oor tot oor en kippevel

Posted by Dj Lex on May-16-2003 11:52:

Whaha teveel om op te noemen :P Een selectie maar dan

Qontact 2002--> Toen Judge Jules Can you feel the silence draaide! Nog steeds kippevel als ik daarna terug denk

Impulz Outdoor--> De zon komt op tijdens Yoji en het hele publiek knalt gewoon keihard door

Innercity --> Tiesto die gewoon Madonna en Venus draait

Tiesto --> Zoals velen toen hij Flight draaide en de hele zaal losging. Maar ook Bommerang vond ik super cool.

Posted by arjoderoon on May-16-2003 12:40:

was op een klein "schoolfeestje". was een dj die trance knaller na trance knaller draaide... barber's adagio for strings, ghosts, silence, en flight 643.

ik samen met een vriend die door die zaal heen jumpten en vliegtuigjes nadeden en iedereen stond ons aan te gapen van: waar hebben die last van
keihard meebleren met ghosts en silence... echt topavond...

onvergetelijke avond, met en onbekende dj die echt super draaide.... had geen druppel alcohol op en drugs doe ik niet aan, maar kerel die mee was vroeg of ik geslikt had... k had super grote avond.. ja trance = my drug!

Pages (2): [1] 2 »