TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beste winkels voor vinyl
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Ashelon on May-16-2003 20:16:

Beste winkels voor vinyl

Effe beginnen:
USA Import Records, St. Jacobsmarkt 75 in Antwerpen

Posted by Tiger777 on May-16-2003 20:20:

Den Extra Zone in Brussel

Wolvengracht 8
Brussel

Posted by Gladius on May-16-2003 21:15:

misschien ineens winkels voor Cd's posten, daar ik daar hopeloos naar opzoek ben...

owja, ik weet ne winkel voor vinyls in deurne, herentalsebaan. daar was vroeger dien bonzaiwinkel, maar nu is da aan den overkant onderaan in de gamemania...

-Glad

Posted by teknasia on May-17-2003 12:59:

soundstation Hasselt

Posted by cyberia on May-17-2003 13:18:

wel had ergens een flyer liggen over de opening van ne winkel van yves deruyter,ma kweeni meer hoedat da noemt (zou kunnen dat het die is waar ashelon of gladius het over heeft)

in Halle heb je doctor vinyl

da van die cdwinkels is een h��l goed idee want allemaal goed en wel da het vesrpreiden van albums op het net nie goed is voor de industrie en blablabla... ma as ze die albums hier niet verkopen hebben we geen keus dan ze van het net af te halen IMO

Posted by Gladius on May-17-2003 13:30:

quote:
Originally posted by cyberia
wel had ergens een flyer liggen over de opening van ne winkel van yves deruyter,ma kweeni meer hoedat da noemt (zou kunnen dat het die is waar ashelon of gladius het over heeft)

in Halle heb je doctor vinyl

da van die cdwinkels is een h��l goed idee want allemaal goed en wel da het vesrpreiden van albums op het net nie goed is voor de industrie en blablabla... ma as ze die albums hier niet verkopen hebben we geen keus dan ze van het net af te halen IMO

zeer groot gelijk m8, kheb da ook al zoveel zitten te beklagen =<.
hah en over die winkel van yves deruyter, da kan die idd best wel zijn, want kheb die daar al een paar keer gezien denk ik =), all� zonder het te weten..
ze hebbe daar ook een beetje cd's ligge, meeste zow ouwe compilation rommel, maar af en toe steekt der is zon goei singeltje de kop op, zoals paar dinges van push en coast&coast zelfs. morja daar stopt het ook. kben der al 3 keer geweest en genen ene keer lage der nieuw dinges (buite vinyl natuurlijk...).

kheb al wel wa winkeltjes afgezocht, en soms, als ge goed zoekt, vinde wel iets (tiesto, ferry, minimalistix). zoals in de free record shop bv.
mor voor de rest suckt het hier toch wel ze, we zijn dan de mede-uitvinders van trance en ge vindt hier nuldebotte =p.

-Glad

Posted by ryo on May-17-2003 15:17:

quote:
Originally posted by teknasia
soundstation Hasselt

Ik heb gehoord dat MVC in Hasselt ook oke is? Zijn er nog meer zaken in Belgisch Limburg die de moeite waard zijn? Kan ik es een dagje platen gaan zoeken over de grens.

Posted by Tiger777 on May-17-2003 15:20:

ah ja, in brussel, ook nen doctor vinyl
Sint Goriksplein 1

Posted by bobbytk on May-18-2003 10:42:

wat meer info over yves deruyter winkel:
Rebel Grooves
Management Yves Deruyter &
Fly

Rebel Grooves
Herentalsebaan 372-374
B-2100 Deurne / Belgium
Tel: +32 (0)3 366 14 35
Fax: +32 (0) 3 366 14 35
e-mail: [email protected] Open: (Thursday from 3pm till 11pm) (Friday from 12pm till 7pm) (Saturday from 12pm till 7pm)

Posted by dj Zevan on May-18-2003 10:57:

MVC in Paal (Beringen)

Posted by mr_sick on May-18-2003 11:04:

Wif Records (nu 2dance record store) in Mechelen en Leuven

www.wif-records.com

Veel retro platen!

Posted by BEACHBOY on May-18-2003 13:28:

Music Man te Gent...

Music Man Dance Store
Steendam 72, 9000 Ghent
Tel. +32.(0)9.225.11.65
Fax. +32.(0)9.225.45.07

www.musicman.be

Posted by Tilt on May-19-2003 10:37:

quote:
Originally posted by BEACHBOY
Music Man te Gent...

Music Man Dance Store
Steendam 72, 9000 Ghent
Tel. +32.(0)9.225.11.65
Fax. +32.(0)9.225.45.07

www.musicman.be

deze winkel is echt aan te raden, hebben ongelooflijk veel keuze...

Posted by Belgian Bonzai on May-19-2003 12:37:

quote:
Originally posted by BEACHBOY
Music Man te Gent...

Music Man Dance Store
Steendam 72, 9000 Ghent
Tel. +32.(0)9.225.11.65
Fax. +32.(0)9.225.45.07

www.musicman.be

Moet es 200 meter verder richting Dampoort lopen naar de Strictly Dance (over de brug direct links, ge kunt niet missen): goekoper, vriendelijker en enorme kennis van zaken.

Posted by mr_sick on May-19-2003 14:37:

BCM Brussel, 100 meters van de beursplaats

Veel hardtechno platen, en ook sommige trance

Posted by BEACHBOY on May-19-2003 15:54:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Moet es 200 meter verder richting Dampoort lopen naar de Strictly Dance (over de brug direct links, ge kunt niet missen): goekoper, vriendelijker en enorme kennis van zaken.

Inderdaad!! Ik ging het er ook bijzetten, maar mijn geheugen liet me effe in de steek en kon niet op de naam komen daarmee...
Maar je hebt volledig gelijk...

Posted by Tiger777 on May-19-2003 17:40:

quote:
Originally posted by mr_sick
BCM Brussel, 100 meters van de beursplaats

Veel hardtechno platen, en ook sommige trance

ken ik niet, zal ik eens gaan bezien binnekort

Posted by 1Million$shot on Jun-12-2003 19:37:

Den Be@ns in Antwerpen naast caf� 't Vervolg.

Daar hebben ze ook wel wa staan, iets commercieler, house, rap, hiphop, r&b, trance, techno. T voordeel daar is wel da ge alles kunt bestellen en nen dag of 4-5 later hebt ge uw plaat.

Dj's in de paalstraat in Schoten. Home & shop van Dj Frank (dinner, jump this party, fend - breakdown , ...)
Hier vinde veeeeel promokes en lekkere platen. Ni da'k em ne goeien dj vind � !!! Belange nog ni

DJS

Posted by Steve-Austin on Jun-12-2003 20:02:

In Luik we hebben ... geen goede vinyls shop Oh ja we hebben enkelen shops maar da's niet ongelooflijk.

In Maastrich is er Sirius, niet slecht.

Maar ik ga soms naar Soundstation of MVC in Hasselt.

Posted by JdDark on Jun-15-2003 00:42:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai

goedkoper? verre van!!

maar ze weten wel meer dan in music man, das waar, maar ik ben toch liever in music man

Posted by Dark Apostle on Jun-15-2003 14:12:

quote:
Originally posted by Gladius
misschien ineens winkels voor Cd's posten, daar ik daar hopeloos naar opzoek ben...

owja, ik weet ne winkel voor vinyls in deurne, herentalsebaan. daar was vroeger dien bonzaiwinkel, maar nu is da aan den overkant onderaan in de gamemania...

-Glad

Voor CD's trek ik af en toe naar Nederland. Om een of andere reden brengen ze daar wel Maxi's uit van Cosmic Gate etc terwijl hier MCD's precies taboe zijn geworden.
Nu gaat het de laaste tijd ook achteruit in Nederland met trance releases op CD, vooral daar ook RnB brokken en trutjes aan het maken is.

Ik begin mij stilletjes aan af te vragen hoe ik nog de producers moet steunen als er niets meer op CD word geperst. En bij gebrek aan plaats en platenspeler ben ik niet zo direct van plan om vinyl te gaan kopen.

Posted by eieregooie on Jun-16-2003 03:19:

Ah, leuk voor als ik eens in Belgie ben

Posted by Jakhira on Jun-19-2003 11:07:

quote:
Originally posted by bobbytk
wat meer info over yves deruyter winkel:
Rebel Grooves
Management Yves Deruyter &
Fly

Rebel Grooves
Herentalsebaan 372-374
B-2100 Deurne / Belgium
Tel: +32 (0)3 366 14 35
Fax: +32 (0) 3 366 14 35
e-mail: [email protected] Open: (Thursday from 3pm till 11pm) (Friday from 12pm till 7pm) (Saturday from 12pm till 7pm)

En ik wou de slimme uithangen toen ik die vragen las, ah well, too late

Posted by Eagle` on Jul-15-2003 19:54:

Doctor vinyl was dacht ik op groot eiland 1 ipv sint goriks kan fout zijn ook

Verder heb je nog

Music Mania: Greepstraat 4, 1000 Brussel
&
Urban Grooves: rijkeklarenstraat 14, 1000 brussel

in de virgin, nu fnac opt muntplein hebben ze ook wa vinyl, heb daar ooit Decoy & Roy - Inner life es zien staan, ma nu ist meer R'n'b en stuff

edit: virgin dus

Posted by Tiger777 on Jul-15-2003 21:19:

Is die urban grooves echt zo goed? tiens, ik heb eens voor de vitrine gestaan, en het zag der ni echt zo goe uit, maar bon... Ik zal hem nog is gaan bekijken

Pages (2): [1] 2 »