TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Digitale Camera's
Pages (2): [1] 2 »
Digitale Camera's
Ik was wel benieuwd of er hier veel mensen een digitale camera hebben ik zit er namelijk over te twijfelen om er 1 te kopen. Alleen zit ik nu nog te twijfelen tussen 2 camera's ook wil ik wel weten of je een digitale camera eigenlijk makkelijk mee kan nemen met feesten of dat je er nie mee binnenkomt?? aangezien oa. Bouma-bros en Snuggle wel regelmatig foto's van feesten hebben....
Ik zit te twijfelen tussen deze 2 camera's
Kodak DX4330
Sony DSC-P52
Hoeveel foto's kun je btw ongeveer op een 16mb memorystick kwijt op hoge resolutie???
koop de Ixus!!
Memorystick is duur!
en nu ga ik naar Bram toe
k zou gaan voor de sony
dr zijn tegenwoordig ook 'neppe' memory-sticks geloof ik.. die zijn goedkoper
[edit]35/40 foto's ja, hangt dr beetje vanaf[/edit]
Ik denk ook die Sony..
Maar ik zou ZEKER meer memory erbij kopen (weet niet of je dat van plan bent ofzo)!!
[edit]
Oja, ik heb de Fuji Finepix A-101, 1.3 megapixels. Niet veel, maar maakt superscherpe foto's voor een 1.3 mp cam!
i have this.
http://www.dpreview.com/reviews/spe...finepixf402.asp
Minolta Dimage E201 2.3 megapixel
Een vriend van me heeft een nieuwe ixus met 152 intern gekocht. ZOOOOOO vet maar jah hij heeft diep in de buidel moeten tasten
Ik heb ervaring met de Xsus V2, een mooi toestelletje!! Lekker klein, ideaal voor party's. De foto's zijn ook erg mooi.
Enige nadeel is dat de foto's die je zonder flits neemt wazig worden vanwege de lange sluitertijd.. Maar daar heeft elk toestel waarschijnlijk wel last van...
Je had um vorige week bij de Aldi moeten halen.
Dat was nog een een toesteletje en maar 269 ballen, maar die zullen al wel overal weg zijn.
trust spacec@m 820
4,0 megapixel
16 mb intern
leuk dingetje, heel goedkoop ook, maar geen optische zoom, alleen digitaal
en erg langzame sluitertijd, snel last van bewogen foto's dus
maar voor die prijs (149,-) mag ik niet klagen
| quote: |
| Originally posted by raoel Je had um vorige week bij de Aldi moeten halen. Dat was nog een een toesteletje en maar 269 ballen, maar die zullen al wel overal weg zijn. |
Ik denk toch maar dat ik dan de Sony ga nemen ik ga er ook zeker extra geheugen bij nemen.
Maar als ik het zo goed begrijp uit meerdere reacties kun je de camera met feesten gewoon meenemen...doen ze daar nie moeilijk over dan?????want stel dat ik hem meeneem naar een feest en er nie mee naar binnen mag dan wordt het natuurlijk lastig als ik bijvoorbeeld met de trein naar een feest ga
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Ik heb ervaring met de Xsus V2, een mooi toestelletje!! Lekker klein, ideaal voor party's. De foto's zijn ook erg mooi. Enige nadeel is dat de foto's die je zonder flits neemt wazig worden vanwege de lange sluitertijd.. Maar daar heeft elk toestel waarschijnlijk wel last van... |
| quote: |
| Originally posted by Joost008 Maar als ik het zo goed begrijp uit meerdere reacties kun je de camera met feesten gewoon meenemen...doen ze daar nie moeilijk over dan?????want stel dat ik hem meeneem naar een feest en er nie mee naar binnen mag dan wordt het natuurlijk lastig als ik bijvoorbeeld met de trein naar een feest ga |
ik zou voor de sony gaan.
ik heb zelf een sony dsc p71.. erg fijn dingetje
kheb 2 128mb kaartjes, en op de hoogste res (2048x1536) met de pixeldinges op fine (is beter dan standaard denk ik..iig groter filesize:P) kan ik 82 fotos maken op 1 128 mb kaart.
opde laagste res. (640x480 op STD) ruim 2100. ik heb toevallig pas voor t eerst fotos laten afdrukken en vanaf 1280xnogwat zijn de fotos allemaal superscherp...(der zit nix tussen 640x480 en 1280xiets alleen maar je kan er op 1280 en FIN over de 200 maken.)
hijs alleen een beetje te groot om mee naar binnen te smokkelen op id&t feesten.. dan zou je de canon v3 moeten nemen ofzow
dan kan je ook filmpjes met geluid maken hehe.
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Enige nadeel is dat de foto's die je zonder flits neemt wazig worden vanwege de lange sluitertijd.. Maar daar heeft elk toestel waarschijnlijk wel last van... |
| quote: |
| Originally posted by mr.marcello Je digicam mag je nooit mee naar binnen nemen! |
| quote: |
| Originally posted by basvh Bij id-t mag het niet. Bij udc wel, hun boeit het niet. Je partypics links kan je zelfs op de site van udc zetten. En als je een videocamera mee naar binnen wil doen ze volgens mij ook niet echt al te moeilijk |
| quote: |
| Originally posted by John en q-dance? doen die etzelfde als id&t? |
Ik zweer bij Canon
Heb zelf zo'n Ixus V2... perfect apparaatje
Ken ook iemand met een Powershot A200... weliswaar geen optische zoom, maar ook prima ding met veel opties
En voor me digicam had ik ook een gewone Canon camera... ook prima foto's altijd 
| quote: |
| Originally posted by basvh Bij udc wel, hun boeit het niet. Je partypics links kan je zelfs op de site van udc zetten. En als je een videocamera mee naar binnen wil doen ze volgens mij ook niet echt al te moeilijk |
Kan ut alleen nergens vinden op die site... maar ut zal wel
| quote: |
| Originally posted by Flipper01 Ik heb ervaring met de Xsus V2, een mooi toestelletje!! Lekker klein, ideaal voor party's. De foto's zijn ook erg mooi. Enige nadeel is dat de foto's die je zonder flits neemt wazig worden vanwege de lange sluitertijd.. Maar daar heeft elk toestel waarschijnlijk wel last van... |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ja? Da's wel heel relaxed dan Kan ut alleen nergens vinden op die site... maar ut zal wel |
Ik zweer ook bij canon, ik heb nu een Ixus V3 en heb hiervoor een powershot S10 gehad.
Canon zijn vooral goede camera's voor foto's te maken op feesten!
dus gewoon een canon halen want CF is ook nog veel goedkoper dan Memorystick!!
| quote: |
| Originally posted by basvh Officieel staat in hun regels dat digi cams verboden zijn maar ze doen echt niet moeilijk hoor. Gister bij 4 elements zag de visitatie gast dat ik een camera in me hadden had. Hij haalde de camera niet eens uit mijn hoesje. Paar keer impulz heb ik me cam meegenomen, gister dan. Afgelopen dance valley wilde ik het doen maar jah het weer was kut. Jah relekste mannen van udc hoor, gelukkig niet van die zeiksnorren als bij id t. |
Ik zweer ook bij de (oude) Ixus!!! Die zijn echt super. Heb zelf een 330, en maak er (mits je de juiste instellingen weet voor feesten) echt SUPER foto's mee, al zeg ik het zelf.
De nieuwe ixus v3 kan je weinig aan instellen, de 400 is alweer een stuk beter.
Plus het grote voordeel is dat ze erg erg klein zijn waardoor je ze makkelijk meeneemt.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.