TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Rank 1 - Airwave (Push Remix)
Pages (2): [1] 2 »
Rank 1 - Airwave (Push Remix)
Hou u vast aan de takken van de bomen.
Dit komt eraan.
Klinkt te mooi om waar te zijn, niet?
't Is waar hoor 
ik weet niet echt wat ik er moet van denken.. push mag dan god zijn, airwave is niet makkelijk te remixen..
Ik ben eens benieuwd. Dit gaat wel heel goed moeten zijn om niet teleur te stellen, Airwave is zowat het beste trancenummer allertijden en het is inderdaad niet makkelijk te remixen.
De Rank 1 vs Dutchforce Mix van Airwave vond ik anders wel goed, maar dat was dan ook maar een halve mix.
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle De Rank 1 vs Dutchforce Mix van Airwave vond ik anders wel goed, maar dat was dan ook maar een halve mix. |

| Originally posted by Dark Apostle De Rank 1 vs Dutchforce Mix van Airwave vond ik anders wel goed, maar dat was dan ook maar een halve mix. |
denk nie dat er ne betere mix dan de dutch force mix gemaakt kan worden
kvind mike de laatste tijd ook nie zo goed bezig zijn
zeker zijn remixen laten het afweten dit jaar, zit weinig inspiratie in.
khoop dat t goed gaat worden, maar ik vrees er n beetje voor
Zolang het maar niks wordt in de stijl van die breathing 2003 mix, want die trok op niveel vond ik. de dutch force is idd de beste mix dervan, maar den atb vond ik anders ook ni mis.
blijkbaar heeft johan gielen dit gedraaid in zijn id&t lift off set van vrijdag.. hopelijk heeft iemand dit geript!
ik heb een versie van 3:31, en die komt van Magik 5 - Heaven Beyond. is dat den tiesto rmx dan?
in ieder geval vinnek die den beste =)
Als hij van Magik musik komt dan wel... anders betwijfel ik het. Maar het zou toch kunnen, tiesto heeft zowat alles gemixt 
| Originally posted by Gladius ik heb een versie van 3:31, en die komt van Magik 5 - Heaven Beyond. is dat den tiesto rmx dan? in ieder geval vinnek die den beste =) |
Ik hoop �cht dat mike der iets van maakt want dan heb ik weer een excuus om airwave te draaien
Ik blijf 'em eigelek goed vinden, hij doorstaat de tand des tijds 
| Originally posted by tor8024 blijkbaar heeft johan gielen dit gedraaid in zijn id&t lift off set van vrijdag.. hopelijk heeft iemand dit geript! |
Rank_1-Breathing__Push_Mixes-Vinyl-2003
01-Rank_1-Breathing__Push_Vocal_Mix
02-Rank_1-Breathing__Push_Dub_Edit

| Originally posted by eieregooie Rank_1-Breathing__Push_Mixes-Vinyl-2003 |
Ik vond dat eiglek maar geklooi... sorry.
| Originally posted by Tiger777 Ik vond dat eiglek maar geklooi... sorry. |
Mooie remix.
Airwave >>> Breathing (Push Remix) > Breathing
totally agreed
niet slecht, maar ook zeker niet super
had na de break iets melodieuzer mogen zijn voor mij
mja,zoals cygnus het zegt airwave is nog steeds beter dan di� remix hier,toch best wel geslaagd en vind de dub beter eigelijk
MIKE is god,ma da wisten we al van voor deze remix
ik moet toch toegeven dat hoe meer ik hem hoor, hoe beter ik hem begin te vinden... 
| Originally posted by Tiger777 ik moet toch toegeven dat hoe meer ik hem hoor, hoe beter ik hem begin te vinden... |