TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Riverdance 21 juni: wie komt me supporten?
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Eye-Riz on Jun-06-2003 10:54:

Riverdance 21 juni: wie komt me supporten?

Gauw een berichtje vanaf mijn werk, omdat ik in mijn nieuwe woning nog geen internetaansluiting heb:

21 juni moet ik draaien op Riverdance. Wie komen er allemaal ff langs van TA? Ik wil de smoes van 'geen bekende namen' niet horen: zo'n beetje elke bekende Nederlandse dj komt draaien. En ik als onbekende dus ook . Vorig jaar waren er 15.000 man, en was het uitverkocht.

Een van de hoofdsponsors schijnt V8 (of was het nou Fox8?) te zijn. Er worden tv-opnames gemaakt (waar blijf jij nou New Wave??), en er zijn op dit moment commercials op SBS6, Net5, TMF en Fox8. Ik heb ze zelf nog niet gezien, mocht iemand 'm dus zien, en opnamemogelijkheid hebben: ben erg benieuwd!

Hoop jullie allemaal vooraan in de tent te zien waar ik moet draaien (van 16.00 tot 18.00, midden op de dag!)

Posted by Opti on Jun-06-2003 11:00:

ik erbij! Tim heeft vrijgekregen dus wij zijn allebei erbij Harmmen jij ook?

Posted by Miss Proximus on Jun-06-2003 11:14:

Dunno

Sorry Riz

Posted by magrec on Jun-06-2003 11:23:

40 euri.....
tering veel geld voor 1 dj die ik goed vind...

Ik weet het nog niet. Heb al 2 maanden niet gewerkt dus zit een beetje op mijn laatste spaarcentjes te teren nu.

Posted by Bouma-Bros on Jun-06-2003 11:58:

Sorry, ben dan al op vakantie...

Riverdance is wel een vette aanrader voor wie nog zit te twijfelen. Ben bij de eerste editie geweest in 1999 en die was super. Leuk intiem klein festival aan het water...

In ieder geval suc6 Iris!

Posted by Rulez on Jun-06-2003 13:20:

Sorry Iris, moet werken dan. Hmmm, naar. Weet je, ik ga gewoon proberen vrij te krijgen, maar ik beloof nix.

Waar was jij trouwens met Sixpack gister????

XX

Posted by arj1o1 on Jun-06-2003 17:45:

hoorde rer gisteren van tijdens ASOT, wou misschien wel komen maar 40 euro is wel veel en ik ben ook pas 17
zijn er strenge controles?

Posted by New Wave on Jun-06-2003 17:59:

Re: Riverdance 21 juni: wie komt me supporten?

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Een van de hoofdsponsors schijnt V8 (of was het nou Fox8?) te zijn. Er worden tv-opnames gemaakt (waar blijf jij nou New Wave??), en er zijn op dit moment commercials op SBS6, Net5, TMF en Fox8. Ik heb ze zelf nog niet gezien, mocht iemand 'm dus zien, en opnamemogelijkheid hebben: ben erg benieuwd!

Ik film niet meer voor MTV/TMF, dat was geen succes
Maar als je een MiniDV cameraatje kan regelen + plaatsje bij je deck dan wil ik wel een half uur komen filmen.
Kan ik misschien ook nog wel monteren voor je.

Ik weet hoe dat gaat bij die cameraploegen, ze zullen denk ik weinig aandacht aan onbekende dj's geven, dus Iris, als ze bij je komen filmen....dan heb je flink mazzel!

Ik moet het wel zeggen dat ik 40 euro wel errug sodemieters duur vind.
Ik kom alleen voor jouw en de rest van de dj's zijn absoluut prutsers.
Als je bedenkt dat je 3 jaar geleden voor dat geld naar Shockers kon gaan met een line-up waar je u tegen zei....ik zeg nu alleen tegen jouw 'u'

maargoed, ik ben ook al een tijdje niet meer weze stappen......
Kan nu wellicht mijn technics weer een maand gaan uitstellen maargoed....we gaan het gewoon zeer leuk hebben bij je meisie!!!!!!

Posted by Duke2003 on Jun-06-2003 18:19:

hoe oud is t publiek ongeveer? t klinkt namelijk goed, de namen

Posted by Duke2003 on Jun-06-2003 19:10:

is iemand er uberhaubt geweest zo ja, kan die mijn voorgaande vraag beantwoorden

Posted by Donna on Jun-07-2003 07:20:

gadver dan moet ik werken,k dacht er is dan toch niks en collega had dringend vrij nodig...kutje

Posted by franzelare on Jun-07-2003 11:52:

nou als jij komt dan kom ik niet hoor

natuurlijk kom ik

Posted by SnuggLe on Jun-07-2003 15:29:

Sorry, kan niet. Familieverplichtingen, geen geld, en ik moet snachts werken (netzoals BasD).

Ik wacht op de volgende Nexus, dan ben ik er weer!

Posted by Eye-Riz on Jun-11-2003 17:11:

new wave, ik ga er ook niet echt vanuit dat ze MIJ gaan filmen, maar het is toch gewoon leuk dat het op tv komt?

jullie hebben afgelopen weekend trouwens wat gemist: mijn eerste booking in het buitenland. Belgi� om precies te zijn, en het was superleuk! in september worden UP en ik weer geboekt, eens kijken of ik jullie luie zieltjes dan meekrijg

Posted by franzelare on Jun-15-2003 19:33:

supercool!!!

ik beloof nog niets maar ik ga proberen er bij te zijn!!!

Posted by Eye-Riz on Jun-18-2003 17:46:

ik verwacht je stiekem toch wel een beetje Frans!!!
Enne, zoals beloofd: Koekiemonster gaat mee!!!!

Verder: kent iemand van jullie de dj's die in 'mijn' tent draaien? ik heb geen flauw benul wat ik moet verwachten van ze..

ik heb er in ieder geval heel veel zin in. en ik hoop dat ik niet te brak ben van de bruiloft de dag ervoor (die tot 7 uur duurt, WOEI!)
Tim, Tin, Bas: slaapplaats is geen probleem zolang ik het maar vantevoren weet! ff bellen dus!

Posted by franzelare on Jun-18-2003 23:24:

nouja, maar ik beloof nog niets!!!

de andere dj's in jou tent:
Berry van Gardingen
Jacco
Rob & Mc Joe
Rob van Hees
Stanton

ik ken eigenlijk alleen Rob en Mc Joe maarja die kent iedereen wel, neem ik aan!!! en anders moeten de gene die Rob & Joe niet kennen zich maar heel snel in een hoekje gaan zitten schamen!!!

Posted by Partyhardy! on Jun-19-2003 00:22:

Berry van Gardingen is ook wel bekend Check Berry van Gardingen - Resolution

Posted by New Wave on Jun-21-2003 21:33:

Ejh goeie dag!
Ben net terug van Riverdance waar onze lieve heldin Iris weer flink de slipmatten heeft doen slijten
Was weer top om Iris te horen/zien!!!
Fransie met de vrouwenbroek , schiet eens op met de foto's!!!

Posted by Opti on Jun-21-2003 22:35:

ben moe, ik ga slapen. Iris draaide lekker hoor, en de bruiloft theme vond ik leuk om te horen

Posted by SnuggLe on Jun-22-2003 10:45:

Ah, wist niet dat jullie er toch waren
Maareh...check deze pic:

http://www.jeffreyt.nl/fotos/fotobo...ce/DSC02904.JPG[/img]

Aparte lineup waar ze je tussen hebbe gezet Iris Wat voor een stijl 'moest' je draaien/draaide je?

http://www.jeffreyt.nl/ voor wat pix

Posted by SnuggLe on Jun-22-2003 10:49:

En Irisje zelluf!!

Posted by New Wave on Jun-22-2003 16:43:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Wij stellen Iris nooit teleur!

Posted by Opti on Jun-22-2003 16:50:

op msn

[18:37:11] Tim:
quote:
Originally posted by SnuggLe

Whe are the Eye-Riz Hooligans!!!!

[18:39:29] Tim: Wij stellen Iris nooit teleur!
De mensen die volgende keer op nexus verschijnen en niet op Riverdance waren wordt gebeukt met een honkbalknuppel.
Simpel zat, had je der maar moeten zijn

moet je wel dit replyen kneus

Posted by New Wave on Jun-22-2003 18:05:

quote:
Originally posted by Optimus
op msn

[18:37:11] Tim:

[18:39:29] Tim: Wij stellen Iris nooit teleur!
De mensen die volgende keer op nexus verschijnen en niet op Riverdance waren wordt gebeukt met een honkbalknuppel.
Simpel zat, had je der maar moeten zijn

moet je wel dit replyen kneus

Vuile naaier jij he!
Dit zijn niet mijn woorden.
Ik kan in geen enkel geval aansprakelijk worden gehouden voor enige serieuze gevolgen die door dit incident plaats kunen vinden.

Pages (2): [1] 2 »