TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 16 jaar Illusion - 26 september - sportpaleis Antwerpen
Pages (4): [1] 2 3 4 »
16 jaar Illusion - 26 september - sportpaleis Antwerpen
Zoals tor8024 al zei komt Armin dus.
Ik ben al redelijk zeker dat ik ga. Nu moeten Push, Ferry en Tiesto nog toezeggen en het wordt gegarandeerd een megafeest 
Wie van jullie heeft ook plannen om erheen te gaan?
26 september?? COUNT ME IN! 
NATUURLIJK WIL IK GAAN !!!
Maar zoals gewoonlijk kan ik daar ni geraken
(nen auto zou echt wel handig zijn
)
EN een beke normale ouders... mijn ouders zijn �cht geen normalen zenne. En ja, as ik nen auto zou hebbe zou ik gewoon de deur achter mij kunne toetrekke... ma bon... geen auto = geen 16 Illusion in antwerpen... 
Van mijn ouders zou da zeker mogen. Das het frustrerendst (
) van al!
Willen en mogen maar ni kunnen 
Tiger777 & Mister_Michel : Is er geen trein in jullie omgeving naar Antwerpen?
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Tiger777 & Mister_Michel : Is er geen trein in jullie omgeving naar Antwerpen? |
Ik ben ook met de trein naar Antwerp Is Burning geweest; simple comme bonjour. Ge komt aan in A'pen Centraal, pakt de tram (?12?) en die zet u af op 200 meter van den entree.
Alle jongens, als ge moogt en ge wilt...
| Originally posted by Belgian Bonzai Ik ben ook met de trein naar Antwerp Is Burning geweest; simple comme bonjour. Ge komt aan in A'pen Centraal, pakt de tram (?12?) en die zet u af op 200 meter van den entree. |
ik ben er zeker!
maar dat van push, ferry en tiesto, is dat jouw droom of zijn de mannen van illusion echt aan het onderhandelen? 
hoe dan ook, armin komt draaien, dus het is sowieso niet te missen!
| Originally posted by tor8024 maar dat van push, ferry en tiesto, is dat jouw droom of zijn de mannen van illusion echt aan het onderhandelen? ![]() |
Ik denk ook wel dat ik meekan, ik hoop dat mijn ouders dat goed vinden, maar ik denk het wel!
Groetjes
TatanaGirl
Ik wil juist Armin ...
Armiiiiiiin
ja met trein en tram is supergemakkelijk, en tis zelfs nog geen 200 meter van den ingang. En dan moogde nog een beke drinken ook.
En ik heb mijn abonnement nr antwerpen dus is da nog gratis ook whoehoee
Tiger777 : ge moet deze pagina aan uw ouders laten zien en zeggen dat wij (uw vrienden) daar ook allemaal heengaan 
Hey, we doen wel een meeting, hee daar, toch?
owyeah! count me in!
-Glad
| Originally posted by Belgian Bonzai Hey, we doen wel een meeting, hee daar, toch? |
Het belgisch forum werpt zen vruchten al af
| Originally posted by Mister_Michel Waar kunne we kaarten bestellen eigenlijk? |

| Originally posted by tor8024 btw, heeft hier iemand t-shirts van tranceaddict.com om aan te trekken dan? |
Ge kunt die hier bestellen op de site denk ik zenne
En I love techno was ook supersnel uitverkocht, dus willek mijn kaartje op tijd hebben h� 
jup ik heb zonen tshirt, besteld via deze site, maar die is al vrij lang disabled, is blijkbaar "under construction till early june", want ik wouw der nog ene bestellen =).
En een meeting lijkt me een zeer goed idee. ik denk da we zeker ne man of 10 (minstens) bij mekaar gaan krijge, moet wel fun zijn.
btw, gehoord van illusion btw? ze hebbe daar ne razzia gehoude en der is 6 man in "comateuze toestand" moete worde afgevoerd nr het ziekenhuis. discotheek is al zeker een week geslote en den baas is opgepakt.
ik was der al 3 keer geweest en eigenlijk viel mij da ni zow op dat der zwaar gedeald/gepakt werd. hopelijk gaat da ni dezelfde richting uit als la rocca.
-Glad
ps: toch niemand van TA opgepakt ofzow? 
Misschien iemand die zich in comateuze toestand gedronken heeft met palm
Volges mij zijn wij wel vrij clean denk ik.
ja, eiglek wil ek ook wel zonen t-shirt...
ma...
| The shop is under construction - it will re-open in early June. |
hmm... ik zat zo te denken... de laatste trein naar antwerpen... in om 22:35... Ik denk da als ik ga zegge da'k om 22:20 ga gaan slapen... ze da vrij RAAR gaan vinden...

| Originally posted by Tiger777 hmm... ik zat zo te denken... de laatste trein naar antwerpen... in om 22:35... Ik denk da als ik ga zegge da'k om 22:20 ga gaan slapen... ze da vrij RAAR gaan vinden... |