TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- kleine moeite groot plezier: help ff!!!!
Pages (3): [1] 2 3 »
kleine moeite groot plezier: help ff!!!!
allemaal even opletten:
Bemmel en Cathelijne gaan trouwen. Het zou leuk zijn als diegenen die ooit op Nexus zijn geweest, of mensen die het misschien ooit nog van plan zijn binnen de komende 100 jaar, en ja, ZELFS de mensen die er nog nooit aan hebben gedacht en ze totaal niet kennen, even een berichtje achterlaten op het gastenboek! Dit kan op www.bemcath.tk
We gaan de site op hun huwelijksdag aanbieden als cadeautje, en darbij zijn de gelukswensen natuurlijk het belangrijkst! Want wat is het leuk om van zoveel mogelijk mensen te lezen dat ze je het beste wensen enzo! Dus kom op, allemaal even tekenen, ook al ken je ze niet!
Ik reken op jullie!!!!
Done 
Done!
He Iris, wanneer ga jij trouwen? 
je bent geweldig 
zou jij trouwens niet een demo sturen? :P
Ook gedaan. 
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz je bent geweldig ![]() zou jij trouwens niet een demo sturen? :P |
Ik ga meteen ff een berichtjee achterlaten 
it is done
Greetz Muppet
jullie zijn echt allemaal schatjes! positieve energie de wereld in sturen, ook naar mensen die je niet/niet goed kent, is helemaal te gek, en ik weet zeker dat die energie op een dag weer bij je terugkomt!
Snuggle:
Johan en ik zijn uit elkaar. Ik ben net verhuisd. Housewarming voor TA een idee? (rijmt ook nog!)
| Originally posted by Eye-Riz Johan en ik zijn uit elkaar. Ik ben net verhuisd. Housewarming voor TA een idee? (rijmt ook nog!) |
Ah dat eerste is niet zo leuk
zeg 
ik ken die mensen helemaal niet, maar ik ben de lulligste niet...
heb er ook maar wat bijgezet
Had vanochtend mijn msg ook ff achtergelaten
(Had daarna alleen geen tijd meer om het hier te melden). Trouwerij is natuurlijk altijd goed nieuws!
he de hele site is veranderd!!!
maar ik heb ook even wat achter gelaten!
ha, toen ik er voor het eerst keek deden al de links het nog niet

| Originally posted by Eye-Riz Johan en ik zijn uit elkaar. |

| Originally posted by Eye-Riz Ik ben net verhuisd. Housewarming voor TA een idee? (rijmt ook nog!) |
Berichtje achtergelaten 
Jij ook veel plezier morgen Iris!
Signed
Originally posted by magrec Ah dat eerste is niet zo leuk![]() zeg |
want de kwaliteit van m�jn leven is zeker met 1000% gestegen 
| Originally posted by Miss Proximus ik vond het (en vind nog steeds) ZWAAR irritant dat mensen opeens verhalen gingen ophangen hoe erg t wel niet was dat mijn 3,5 jarige verkering uit was. ECHT alsof je op deze wereld alleen gelukkig mag zijn in een (al dan niet ongelukkige) relatie! daarom zeg ik SHUT UP en voor Riz dit: ik hoop dat jij er net zo gelukkig mee kunt zijn als ik want de kwaliteit van m�jn leven is zeker met 1000% gestegen ![]() oh ennu....heb ook ff gereageerd (k) aan Riz!!! |
jammer h�? dat wij vrouwen zo beter af zijn zonder jullie 
het feit dat jij het een a-relaxte post vind zegt denk ik meer over jouw frustraties dan de mijne 
| Originally posted by Miss Proximus jammer h�? dat wij vrouwen zo beter af zijn zonder jullie ![]() het feit dat jij het een a-relaxte post vind zegt denk ik meer over jouw frustraties dan de mijne |
*GRIJNS*
Bespeur jij maar wat je wilt ventje 
| Originally posted by Miss Proximus *GRIJNS* Bespeur jij maar wat je wilt ventje |
iets heel leuks dat ik van WOuter heb geleerd:
het laatste woord!!!!!!

Joh, doe eens relaxed.
De meest normale opmerking is idd: kut voor je. Zou ik ook gezegd hebben, dat is toch heel normaal? Harmen bedoeld het goed.
Maar Iris: Leuk / kut voor je, tis net hoe je het dus bekijkt.
Maareh...een housewarming is altijd een goed idee 
Stuur maar een datum door!