TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Illusion at the beach - 18, 19 & 20 juli - Oostende
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Illusion at the beach - 18, 19 & 20 juli - Oostende
van de site :
| quote: |
| Illusion @ the beach is coming... The most successfull party of last year is returning to Oostende... This time the party will be held @ Hangaar 1 and there will be 3 parties on 3 party-nights: � Friday, July 18th: BELGIAN RETRO NIGHT: the best retro classix with Belgians' best retro dj's: DJ's: Sven Lanvin, Jan Vervloet, Wout, Philip, Jan, David, Jean, Kane & Christophe � Saturday, July 19th: DJ FERRY CORSTEN [dj set]: One of the best dj's of the world is behind the turntables at Illusion @ the beach... DJ's: Ferry Corsten, Philip, Jan, David, Jean, Nico, Kane & Christophe � Sunday, July 20th: DJ MARCO V. [dj set] & PUSH [live]: The producer of c:\del *.mp3, Simulated, Godd, ... and the producer of Universal nation, Strange world, ... meet at illusion @ the beach. Marco V. has become one of the most successfull dj's in Europe. His style is hardtrance and he will kick the bass in Oostende !! More info: http://www.marcov.nl Push a.k.a. M.I.K.E. is one of the leading producers in Europe. He has worked with stars like Sinead O'Connor and produced records together with Yves Deruyter, Airwave, John 00 Fleming and many others. More info: http://www.mike.be DJ's: Marco V., Regi, Wout, Philip, Jan, David, Jean, Nico & Kane + Live: Push check out the website from June, 15th: http://www.illusionbeach.be |
ik wil er zeker naartoe, maar ik weet nog niet welke dag(en).. alle drie lijken ze wel deftig te gaan worden, maar drie dagen op rij zal zwaar zijn, denk ik.. 
| Originally posted by tor8024 ik wil er zeker naartoe, maar ik weet nog niet welke dag(en).. alle drie lijken ze wel deftig te gaan worden, maar drie dagen op rij zal zwaar zijn, denk ik.. |
als jullie www.ivibes.nu lezen, konden jullie dat nieuws al een lange tijd weten :�
wij zijn monogaam en we only love tranceaddict 
hehe tranceaddict doet geen nieuws, reviews, ...
zelfs swamper beveel ivibes aan!
| Originally posted by JdDark als jullie www.ivibes.nu lezen, konden jullie dat nieuws al een lange tijd weten :� |
, zoude beter zeggen of ge ook gaat of niet?
das nog meer dan 3 weken van nu, maar ik zie het wel zitten voor de laatste twee dagen, als er anderen ook gaan natuurlijk
Ik moet wel zeggen da ge daar een schone site hebt jdDark... Erg bruikbare informatie 
Ik wil ook heel graag gaan. Vooral Ferry Corsten wil ik zien. Dat is zo een beetje mijne god naast Tatana. Ik denk dat het een heel leuk feestje kan worden 
Greetz
TatanaGirl
| Originally posted by Tiger777 Ik moet wel zeggen da ge daar een schone site hebt jdDark... Erg bruikbare informatie |
Ik zal zeker de tweede en derde dag proberen gaan, Oostende is heel gemakkelijk met de trein te bereiken. Ferry wil ik zeker eens zien, Marco V en push, tja wat moet je nog meer hebben.
Ik wou er zoooo graag naartoe maar ibiza was calling first... als mijn vliegtuig meezit kan ik misschien wel gaan de laatste dag (ik ben een marco addict
)
sorry voor de late replies op threads, maar ben hier hier nog nooit op dees part van fora geweest, mijn excuses. Soit Ferry een van de meest onderschatte DJ's denk ik, die gast levert bommen van sets af, herriner me nog die trance energy set van 2000, wat een mix man 
We (= TatanaGirl, Bouyant, ik en nog een paar niet-BeTA's) gaan er alle 3 de dagen naartoe. Gaan er nog andere BeTA's?
"Sunday, July 20th: DJ MARCO V. [dj set] & PUSH [live]:
The producer of c:\del *.mp3, Simulated, Godd, ... and the producer of Universal nation, Strange world, ... meet at illusion @ the beach."
Dat dit nog uitgeleegd moet worden aan de mensen die voor hen zouden komen
De meeste die komen zijn tevreden zolang het maar dansbaar is. Waarschijnlijk zullen ze teleurgesteld zijn dat die geen Sylver draaien 
Ik ga de vrijdag h�
Maar voor Ferry, ik zal zijn set bij Versuz wachten ...
ik ga op zaterdag naar ferry!
zondag lijkt me ook uitstekend qua line-up, maar een zondag ligt me wat moeilijk.. 
Ik ga waarschijnlijk ook naar Ferry
Beetje spijtige zaak da dat den enige echt boeiende naam is die avond, ma hij is de moeite waard (voor de rest kannek even goe naar illusion gaan, en die zie ik sowieso op illusion birthday party :/)
weet er iemand rond wanneer da Push en Marco V zouden draaien? heb geen zin om vroeg te komen, maar kwil ze ook niet missen
Komt gewoon toch nen helen avond 
ja, ma kan maar trugkeren met de eersten tram (6h of zo), en om daar van 22h tot 6h te staan flippen is toch wa lang (8 uur om precies te zijn
)
nu moet ik toegeven, dat ik d�t ten zeerste betwijfel 
dat van die tram?
ja, dat van de tram