TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Brasil (Versie 2)
Pages (2): [1] 2 »
Brasil (Versie 2)
Hey, ik kom jullie weer ne keer lastig vallen om naar mijn nieuwste track te gaan en zeggen wat jullie ervan vinden... En liefst meer mensen deze keer...
Hij is niet hetzelfste als de 1ste (daarmee versie 2
) dus ga hem aub nog ne keer gaan halen als je versie 1 had
Coming very soon : Robert Miles 'Children' (Pumaz mix for the BeTAs)
We wachten erop met spanning
leuk plaatje 
Serieus zoek een andere plaats om u liekes up te loaden 
maakt uzelf gewoon lid... het kost niks.
Mijn 3e poging om lid te worden van dance-industries is dan toch geslaagd 
Ik heb dus enkel de 2e versie van Brasil en vind het een goed nummer. In het begin dacht ik dat het in de richting van (tribal) techno ging, maar toen kwam die ommezwaai naar uplifting trance -> mooie melodie, lekker zweverig, maar ook weer niet mega. Er kan nog aan gewerkt worden, maar het is zijn 4 sterren zeker waard bij dance-industries.
Ik denk dat ge meer hebt aan tor8024's commentaar 
/me wacht vol spanning op de remix van Children 
| quote: |
| Originally posted by CygnusX /me wacht vol spanning op de remix van Children |
| Originally posted by Nabistai Gevaarlijk terrein natuurlijk, het remixen van de grootsten der grote werkt bijna nooit positief |
| Originally posted by Pumaz Ik ben er aan begonnen omdat ik vond dat de FTW en 4Clubbers versies verkrachting waren |
Inderdaad, ik snap de populariteit ni van da ding (let erop dat ik het geen liedje noem
) die vocals passen de ballen op fiesta, en euhm, volgens mij was da Craig David ni...
ik haat da lieke gewoon!
toch wel, was wel craig david... denk ik.
| Originally posted by CygnusX Ik denk dat ge meer hebt aan tor8024's commentaar ![]() |
| Originally posted by Pumaz Inderdaad, ik snap de populariteit ni van da ding (let erop dat ik het geen liedje noem ) die vocals passen de ballen op fiesta, en euhm, volgens mij was da Craig David ni... |
(heeft trouwens het proces van Mike dik verloren en heeft serieus moeten afdokke
)
yeay for mike! 
wa ge daar zegt over totaal ni bij elkaar passen, valt het dan niemand op dat te vocal in een andere maat is dan de muziek?
| Originally posted by Tiger777 valt het dan niemand op dat te vocal in een andere maat is dan de muziek? |
zalig nummer! percussie is veel beter, en die pads zijn echt wel fantastisch! misschien moet je hem wel naar banshee workx zenden.. wat mastering en het is vinyl-waardig voor mij!
/me is back
Wauw, vind je dat echt? Me very happy!!!!
Ik was eigenlijk van plan om hem naar banshee te sturen, en nu met dees commentaar zeker...
Naart schijnt (interview met Fly in de Move-X) willen ze jong belgisch talent promoten...
Re: /me is back
| Originally posted by Pumaz Naart schijnt (interview met Fly in de Move-X) willen ze jong belgisch talent promoten... |
| Originally posted by CygnusX Dan moeten tor8024 en Lightworks misschien hun kans daar ook eens wagen. |
| Originally posted by Pumaz Ooh ja, 3 BeTAs op de nieuwe bonzai, dan lekker in de hollanders hun neus wrijven |
| Originally posted by CygnusX Er kan nog aan gewerkt worden |
Re: Re: /me is back
| Originally posted by CygnusX Dan moeten tor8024 en Lightworks misschien hun kans daar ook eens wagen. |
Dacht ik ook wel, maar ik was te beleefd om het te zeggen, je weet nooit hoe de mensen da oppakken...
| Originally posted by Pumaz Dacht ik ook wel, maar ik was te beleefd om het te zeggen, je weet nooit hoe de mensen da oppakken... |
| Originally posted by tor8024 heh, ik heb altijd liever dat de mensen eerlijk zijn.. zeg dus altijd wat je denkt tegen me! |
| Originally posted by Dark Apostle Ok, ik HAAT U meer dan je uzelf kan inbeelden |

)