TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hobbies
Pages (2): [1] 2 »
Hobbies
Ik vroeg mij juist af(omda ik ne sollicitatie lijst aan het invullen was), heeft iemand van jullie buiten trance, uitgaan, meisjes, trance, bier, computer, uitgaan en meisjes nog andere hobbies eigelek? Verzamelt er hier iemand iets (buiten vinylplaatjes
)
En wa moet ge daar nu in godsnaam op invullen als ze op een sollicitatieformulier uuw hobby vragen.... postzegels verzamelen of zo?
Buiten wat jij opnoemt, kan ik film kijken en vissen nog opschrijven als hobbies. Oh ja, en slapen 
da slapen komt ni erg goe over he... 
lezen.....eneuh sterke drank drinken 
... En dan zitten ze u te bekijken alsof ge een alcoholprobleem hebt... nee danku
...En, dan vragen ze: Welke boeken leest u graag?

Ik zoek zo iets da niemand ni doet, waar niemand iet van weet, wa niemand raar vind, wa iedereen accepteert als een heel deftige hobby... enz.
| quote: |
| Originally posted by Tiger777 ...En, dan vragen ze: Welke boeken leest u graag? |
dat ga ik effe kopiere, afdrukke en van buiten leren, thx apostle! 
| Originally posted by Tiger777 dat ga ik effe kopiere, afdrukke en van buiten leren, thx apostle! |
bah, komt toch vrij indrukwekkend over 
lol doet der niemand meer aan sport ofzow?
ik speel dus voetbal... =)
t� actief, ik word moe van voetbal 
| Originally posted by Gladius lol doet der niemand meer aan sport ofzow? |
met grote onderscheiding 
Ik speel tennis.
Als andere hobbie zou ik opgeven... de politiek volgen. Raar, h�.
En nadenken over fysica (mijn religie). Raar, h�.
bah nee, da's ni raar. Ik denk ook vaak na over fisika... Zo heb ik is 3 dagen nagedacht over de fysische verklaring van wat elekriciteit is... en, omwille van een of andere fout in men berekening kwam ik tot de conclusie dat een geleider doordstroomd met 10A 3.57 kilo meer weegt dan een geleider die niet doorstroomd is... daarna, zag ik dat het 3.57 E-17 was, dus ja... bon, maar om aan te tone da ge ni de enege zijt die nadenkt
Politiek volge, doe ik ook.
| Originally posted by Belgian Bonzai En nadenken over fysica (mijn religie). Raar, h�. |
)
woew, apostle, uwen custom status!
Da's allemaal goe, want nadenken houdt uuw hersenen bezeg, dan worden er constant nieuwe zenuwbanen aangelegd, en wordt de veroudering van uuw hersenen tegengehouden 
| Originally posted by Tiger777 woew, apostle, uwen custom status! |

ik speel badminton, minstens 2x per week, + competitie + 25 tornooien per jaar.
ben daarbuiten ook secretaris en webmaster van onze badmintonclub.
aja werk ook op vlaamse badmintonliga ;-)
| Originally posted by djcresto ik speel badminton, minstens 2x per week, + competitie + 25 tornooien per jaar. ben daarbuiten ook secretaris en webmaster van onze badmintonclub. aja werk ook op vlaamse badmintonliga ;-) |
| Originally posted by Belgian Bonzai Kent gij Dieter Debaillie? |
ik speel volleybal.. althans dat probeer ik toch.. 
manne manne, ge moest is wete hoe goe ge u voelt met een goei conditie en hoe plezant het is om u is goe uit te leven op nen bal (of op iemand
)
btw, tiger, nice sig =), skitterend lieke
-Glad
| Originally posted by Gladius manne manne, ge moest is wete hoe goe ge u voelt met een goei conditie en hoe plezant het is om u is goe uit te leven op nen bal (of op iemand ) |
| Originally posted by djcresto jep, ken hem nie echt persoonlijk maar weet wie dat is. Heb er vorig seizoen op tornooi is nen dubbel tegen moeten spelen. (verloren in 3 sets). Speelt heel goe, en volgend seizoen gaat hij denk ik competitie in Frankrijk spelen? Vanwaar kent ge die? |