TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Jochen - Turn Away nu verkrijgbaar bij Shadowzone!!!!!!
Pages (2): [1] 2 »
DJ Jochen - Turn Away nu verkrijgbaar bij Shadowzone!!!!!!
Ja mensen, een tijdje geleden was ik een thread begonnen over een nummer in de Deejays, ik was erachter gekomen dat het dj jochen - turn away was. Je ken em nu downen bij shadow. Ik weet dat er nog een aantal mensen op zoek waren naar dit nummer, dus ik denk ik zeg het ff.
Latuurrzzz....
Re: DJ Jochen - Turn Away nu verkrijgbaar bij Shadowzone!!!!!!
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ja mensen, een tijdje geleden was ik een thread begonnen over een nummer in de Deejays, ik was erachter gekomen dat het dj jochen - turn away was. Je ken em nu downen bij shadow. Ik weet dat er nog een aantal mensen op zoek waren naar dit nummer, dus ik denk ik zeg het ff. Latuurrzzz.... |
Up um maar naar de locker.
En wat is de url van die site ???
| Originally posted by raoel Up um maar naar de locker. En wat is de url van die site ??? |
Raoel
Raoel toch. Shadow-zone is echt huge. Je kunt anders wel een kijken bij http://trancegate.x2.nu daar staan alle sites bij elkaar.
wow dat is goed nieuws cool nummer is dat. Up hem idd mar ff
| Originally posted by Blik is dat een geintje of meen je dit, je kent shadowzone toch wel??? naja http://beam.to/s-zone |

| Originally posted by raoel Ja wel. Maar ik kom op zoveel sites dat ik het allemaal niet meer weet wat de URL daarvan is. Ja dan moet je "favorieten" in je explorer gebruiken ![]() ![]() Die staat al helemaal vol ![]() Zal um is ff bijwerken |
nou jongnes hoe klinkt dat nummer dan ???
volgens mij is het niet de Club mix, die vind ik niet echt tof ofzo, terwijl ik me toch echt kan herinneren dat die goed was, de club mix heeft zo'n bekend melodietje, weetnie precies meer waarvan
dalijk ff de andere mixen downloaden
| Originally posted by Blik volgens mij is het niet de Club mix, die vind ik niet echt tof ofzo, terwijl ik me toch echt kan herinneren dat die goed was, de club mix heeft zo'n bekend melodietje, weetnie precies meer waarvan dalijk ff de andere mixen downloaden |
| Originally posted by Akira nou jongnes hoe klinkt dat nummer dan ??? |
WHAT THE FUCK?????
HUH, NU SNAP IK ER HELEMAAL NIKS MEER VAN. Dat nummer wat ik zocht bleek van DJ Jochen te zijn. Ik kon em nie downen bij Shadow, door problemen met mn comp. Nu heb ik een sample en nu klinkt ie heel anders als dat nummer wat ik zocht. Ik heb het idee dat het dus niet het goede nummer is
En ik maar zoeken....
Nah, ik hoop dat de sample verkeerd is en dat ik em binnenkort kan downen.
Jullie horen nog meer hierover......
Ik vind het maar een blij nummer. De sample is toch van AHA of niet? Kan in ieder geval niet tippen aan Northern lights.
Is ie al geupt? staat nog niet in de thread als geupt.
EN WIE HEEFT DAT NUMMER GERELEASED!!!!!!!!????!??!?!?!?!
Glaniskanis & Darkzwever for TGX!!!!!!!!!!! 

w0000t
geen dank jongens
Greetz,
Glaniskanis (oh ja ook groetjes van Darkzwever)
| Originally posted by Glaniskanis EN WIE HEEFT DAT NUMMER GERELEASED!!!!!!!!????!??!?!?!?! Glaniskanis & Darkzwever for TGX!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() w0000t geen dank jongens Greetz, Glaniskanis (oh ja ook groetjes van Darkzwever) |
| Originally posted by Dj Lex Is ie al geupt? staat nog niet in de thread als geupt. |

FOOOOOOOOOOCCCKKKKK, dit is dus niet het nummer waar ik al zo lang naar op zoek was. Iemand wist zeker dat het van DJ Jochen was, dat is dus niet zo.
Hopen op een gelukje.
Hoe kan het dan dat ie alweer geclosed is?
Dat wijsje van Turn away he....
...waar ken ik dat van?
Is dat niet eerder in een ander nummer gebruikt en nu een beetje ge-edit???
| Originally posted by Mysteric Dat wijsje van Turn away he.... ...waar ken ik dat van? Is dat niet eerder in een ander nummer gebruikt en nu een beetje ge-edit??? |

Het is zeker een relaxed nummertje. Heb hem vandaag ged/l
| Originally posted by Glaniskanis Het gebruikt een sample uit A-Ha - Take On Me nog neit zo lang geleden gecovered door die eikels van A1 A1 - Take On Me |
Ja ik had hem bijna maar iemand brak hem af. Ik noem geen namen hehe