TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gaan er 30-juni nog mensen naar Concept!
Pages (2): [1] 2 »
Gaan er 30-juni nog mensen naar Concept!
Ik ga wel i.i.g. en ik weet dat Miss P. ook gaat.
Gaan er nog meer van jullie.....Misschien kunnen we dan meeten ofzo..
Voor degenen die niet weten wie er draaien (zal haast niet)
- Sven Vath
- Billy Nasty
- Michel De Hey
- Montana
- Remy
GREETZ!!
Ik zal eens kijken of ik nog een paar man kan mobiliseren.
Lijkt me verdomde interessant.
haha lijkt me ook wel stoer !!
wil ik wellus zien die VATH ....enne die MONTANA schijnt ook wel lekkere nummertje te draaien ...
maare tis ff afwachten hoe of wat ...
Ja ik wil er heel graag heen alleen het probleem is dat al mijn vriendjes naar HQ gaan de dag ervoor en dat ik daar dus ook heen moet... das wel jammer want ik ga veeeeel liever naar Concept!!!
Maar ik zal wel ff rondvragen of er nog wat mensen naar Concept gaan anders ga ik gewoon daar heen natuurlijk!!
Misschien als ik niemand kan meekrijgen dat ik zelf wel ga.
Dan gaan we daar gewoon een meeting houden van alleen maar TA's
Weet iemand trouwens iets van een website ofzo?
| quote: |
| Originally posted by Bellie Ik ga wel i.i.g. en ik weet dat Miss P. ook gaat. Gaan er nog meer van jullie.....Misschien kunnen we dan meeten ofzo.. ![]() |

| Originally posted by Jukx Ja ik wil er heel graag heen alleen het probleem is dat al mijn vriendjes naar HQ gaan de dag ervoor en dat ik daar dus ook heen moet... das wel jammer want ik ga veeeeel liever naar Concept!!! Maar ik zal wel ff rondvragen of er nog wat mensen naar Concept gaan anders ga ik gewoon daar heen natuurlijk!! |

Je mag het van mij wel zeggen hoor. Vindt dat geen probleem. Ik haal wel een pilsje en ik ben tevreden. 
een pilsje haha...dat zeiden ook soomige lui op M-land: "een pilsje, een pilske, n pintje, n bierke"..en ik maar denken..wat z�ggen ze toch? kwam ik 4 x met het verkeerde aanlopen..haha...zeg dan gewoon: "Bierrrrrr....hierrrrrrrr...." da's tenminste algemeen beschaafde bartaal 
Je mag het van mij wel zeggen hoor. Vindt dat geen probleem. Ik haal wel bier en ik ben tevreden. 
Zo, even voor de mensen die alleen beschaafde bartaal verstaan

dus je komt? betur..en Jukx..en Nastra..en de andere mensen die w�l Techno gestemd hebben???? 
| Originally posted by Miss Proximus dus je komt? betur..en Jukx..en Nastra..en de andere mensen die w�l Techno gestemd hebben???? |
Ik wil wel.
Maar de rest vandegene waar ik mee op stap ga (op een na) willen niet.
En misschien moet ik werken op zondag, dus weet ik nog niet of ik ga.
Lijkt me wel een mega vet feest !!!!!!
Heb de informatie al gevonden op de oude site van Impulz
www.impulz.nl
Name: Concept
Date: 30 juni 2001
Price: Fl 60,00
Site: www.impulz.nl
Time: 21.00 - 05.00(??)
Line-up:
Sven V�th (Ger)
Billy Nasty (UK)
Michel De Hey (NL)
Remy (NL)
Dimitri (NL)
Montana (NL)
MC Marxman
Nog nog mensen vinden om mee te gaan

Ik ga zeker wel....
eerst een kaartje halen!!!!!!!!
Ow..jah..da's wel handig: een kaartje kopen!! zouden ze die hebben in dit boerengat? anders beroof ik de veemarkt wel 
nastra komt ook!!!!!!!!!! nu jukx nog!!!!!!!!!
Ik laat het morgen of overmorgen weten of ik naar Concept ga of niet.
KUTZOOI!!!
ik zou eigenlijk gaa, tis maar kwariertje van me vandaan...maar ik heb een wijf beloofd om met r uit eten te gaan...en daarna uit (of wat anders

)
Ik had met me stomme hoofd gewoon ja gezegd en niet op de datum gelet!!!!
| Originally posted by Optimus Trance KUTZOOI!!! ik zou eigenlijk gaa, tis maar kwariertje van me vandaan...maar ik heb een wijf beloofd om met r uit eten te gaan...en daarna uit (of wat anders ![]() ![]() )Ik had met me stomme hoofd gewoon ja gezegd en niet op de datum gelet!!!! |

Nog effe netjes overdoen!!

GREETZ!!
v��t man! heb echt zin! morgeh een kaartje kopen...dan maar vast aftellen!! gna gna..lekker beuken (b=hahaha) en feesten......ennu optimus..da's een ouwe smoes..die heeft akira al s gebruikt..DUMPEN DIE WIEVEN (haha LOL) EN GEWOON VET STAMPEN!! zijn jullie nou addicts of niet? stelletje voetzolen 
| Originally posted by Miss Proximus v��t man! heb echt zin! morgeh een kaartje kopen...dan maar vast aftellen!! gna gna..lekker beuken (b=hahaha) en feesten......ennu optimus..da's een ouwe smoes..die heeft akira al s gebruikt..DUMPEN DIE WIEVEN (haha LOL) EN GEWOON VET STAMPEN!! zijn jullie nou addicts of niet? stelletje voetzolen |

, maarree kijk, ik ga om "dat andere" te krijgen gna gna gna

Ik ga helaas niet 
!!!
Maar ik ga wel 18 juli naar een technofeest in de Melkweg! 

Met Luke Slater / Speedy J (live) / Steve Rachmad /
Slam (live) / Michel de Hey / Alexander Koning toch niet verkeerd lijkt me. Kaartjes 35,-
| Originally posted by Optimus Trance jawel, ikke addict hoor ![]() ![]() , maarree kijk, ik ga om "dat andere" te krijgen gna gna gna![]() ![]() |
dat ken je toch elke dag krijge...10 x??? of zit dat niet zo bij jou?
Wil iemand die ook zin heeft om te gaan en ook alleen is mij even PM'en, misschien kennen we wat afspreken. Ik wil OOK!!!!