TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trinity part 2
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by JayBee on Aug-18-2003 17:42:

Smiley DJ Trinity part 2

Cosmic gate och Flutlich ska ju spela p� trinity part 2. Det �r ju en bit att �ka f�r mig . N�n som vet n�tt, Var p� den f�rsta eller har n�n �sikt?

N�n som ska dit?

Posted by Gate 42 on Aug-18-2003 17:45:

Det enda jag vet �r att f�rsta Trinity hade v�ldigt f� bes�kare. Har h�rt siffror mellan 50 - 100, och det �r ju inte s� kul.

Jag har dock t�nkt att kanske ta mig till 2:a upplagan. Skulle verkligen vilja se Cosmic Gate live.

Posted by JayBee on Aug-18-2003 17:47:

jo jag har oxo h�rt att det var lite folk och jag vill oxo se cosmic gate. det �r d�rf�r jag �r orolig :P

Posted by Gate 42 on Aug-18-2003 17:49:

Men �r det s�kert att "T2" blir av?

Posted by reveal on Aug-18-2003 17:52:

en av killarna i S.H.O.C.K / Flutlicht har nyligen hoppat av, hoppas att det inte p�verkar deras planerade kommande spelningar...

Posted by JayBee on Aug-18-2003 17:52:

quote:
Originally posted by Gate 42
Men �r det s�kert att "T2" blir av?

jag antar att du inte syftar p� terminator 2

detta �r i alla fall l�nken till deras hemsida och det st�r att allt e p� G
http://www.ace-event.se/evenemang/trinity2/

Posted by Gate 42 on Aug-18-2003 17:55:

quote:
Originally posted by reveal
en av killarna i S.H.O.C.K / Flutlicht har nyligen hoppat av, hoppas att det inte p�verkar deras planerade kommande spelningar...

Antagligen s� kommer v�l den kvarst�ende medlemman och levererar ett set f�r den svenska publiken.

Posted by mindshooter on Aug-18-2003 18:09:

Det blir av...har f�tt det bekr�ftat....h�mtade t.om en flyer inne i stan h�romdan

Jag kommer f�rmodligen!

Posted by St_Andrew on Aug-18-2003 19:02:

funderar p� att �ka men lagom kul om det blir 100 pers :S

Posted by reveal on Aug-18-2003 19:09:

quote:
Originally posted by Gate 42
Antagligen s� kommer v�l den kvarst�ende medlemman och levererar ett set f�r den svenska publiken.

fick f�r mig att Flutlicht var tre man, men jag kanske �r fel ute?

Posted by SteveTranz4ever on Aug-18-2003 19:24:

Saken med T1 var ju att den l�g p� ett dumt datum + att dom var nog lite kaxiga efter Midway men jag tror att dom som g�r p� trance fester i dom trakterna ofta �r r�tt unga och heller inte har riktig koll utan mer g�r p� det alla andra ska g� p� om dom inte �r med sina f�r�ldrar p� landet... Tror det bara �r den del av den yngre skaran som h�nger � dr�ller p� s�nna h�r siter som har koll... vad jag menar �r att det inte g�r att fylla en fest d�r med halft ok�nda f�r m�nga DJs...

Nu �r det snart h�st och Cosmic Gate k�nner m�nga till och dom kommer bli det stora dragpl�stret... Jag ska ner... M�ste ju snacka med killen som digga min Trance Energy 02 video ha ha *vad�skryt*

mindshooter �r resident i min bil s� en plats e alltid bokad f�r han... vilka mer som ska med f�r vi se.

Posted by reveal on Aug-18-2003 19:40:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
mindshooter �r resident i min bil s� en plats e alltid bokad f�r han... vilka mer som ska med f�r vi se.

stannar du till i lundatrakterna? isf tar jag en plats

Posted by Vizay on Aug-18-2003 20:02:

va � satte upp affischer i stan idag f�r trinity 2 s� nog blire av alltid

den killen som la av i flutlicht �r inte han som jockar s� det blir ingen �ndring p� flutlicht s� vitt jag har h�rt

sen tror jag det kommer mer folk den h�r g�ngen, dels f�r att fler e hemma i september � dels f�r att de e b�ttre lina s� ni som funderar beh�ver nog inte oroa er

Posted by SWE_TRANCE on Aug-18-2003 20:21:

I'll be there!
Har redan missat Cosmic Gate en g�ng i Sverige, har inte t�nkt att missa igen

Posted by staz on Aug-18-2003 21:18:

om de bara kom 50-100 m�ste arrang�rerna g�tt en hel del back p� hyra f�r djs+lokal...?

Posted by mindshooter on Aug-18-2003 22:03:

Dancing Dude

Av dom jag k�nner som var p� T1 s� har jag h�rt att det kn�ckte...fett bar tydligen, haka inte upp er p� kvantitet n�r det finns kvalitet (iaf n�r TA kommer och rockar!)

Posted by Rikard on Aug-18-2003 22:49:

hoho, tror absolut inte folkfr�gan �r n�got p� denna fest! plus att jag tror det �r fler som diggar hardtrance/psy som kommer nu!

de skulle annordna bussar ner fr�n sthlm?

Posted by nils on Aug-20-2003 21:23:

hmm.. t1? vilka va de som spelade d�?

edit: ok, nevermind the above *host* dumbass *host*

klart man ska dit oavsett hur mkt folk lr inte... ifall de e lite s� �r de ju kanske st�rre chans att man kan f� snacka med lirarna!

Posted by impulze on Aug-21-2003 08:01:

quote:
Originally posted by [nils]
hmm.. t1? vilka va de som spelade d�?

edit: ok, nevermind the above *host* dumbass *host*

klart man ska dit oavsett hur mkt folk lr inte... ifall de e lite s� �r de ju kanske st�rre chans att man kan f� snacka med lirarna!

det var thrillseekers, mike shiver och samuel jackson samt andreas (rotor)... alla gjorde ett riktigt bra jobb.. det var som alla s�ger, riktigt lite folk, skulle tippa p� 60-70 pers som mest.. det hade v�l b�da f�r och nackdelar.. lokalen var s� j�vla liten, skulle det vara �ver 200 pers d�r hade man knappt f�tt plats, v�rre var att jag tyckte synd om de djs som lirade, men dom uppskattade veteranerna som sl�ppte loss till 100 d�r, men jag kan knappast t�nka mig att 900 per g�r in d�r �verhuvudtaget, om man tillochmed ska kunna andas d�r inne.. det var ett sjuhelvettes drag d�r inne iaf, men som sagt.. det var lite pinsamt f�r den svenska trancekulturen d� iaf thrillseekers som �r en riktigt bra och v�lk�nd dj �ker m�nga mil f�r att lira sitt set f�r 60 pers, inte f�r att han f�r s�mre betalt men iaf,

jag ska ner till T2 iaf, o inte att tala om KARMA trots att jag tror att h�lften som kommer dit kommer d� av syrebrist :P

Posted by impulze on Aug-21-2003 08:03:

hej igen f�ressten, har vart en idlare utanf�r TA ett tag, h�rligt att se er h�r igen, har saaaaknat eeer puss o kram s�g

Posted by SteveTranz4ever on Aug-21-2003 08:18:

S� Trinity 2 ska vara sejj i samma heta sauna ?

Posted by impulze on Aug-21-2003 12:28:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
S� Trinity 2 ska vara sejj i samma heta sauna ?

kan t�nkta mig det,fast det blir v�l p� en h�ft lika varmt som i en vedugn eller s�.. men karma d�remot kommer dom ha en st�rre hall i kulturhuset, det �r iofs snack om att det ska vara det p� t2 ocks�.. vet inte riktigt.. steve din apa, du drar ju till holland idag, fan dig, f�rbanne dina o minds ben jag �r avundsjuk ML skulle inte sitta fel,

Posted by SteveTranz4ever on Aug-21-2003 14:19:

quote:
Originally posted by impulze
kan t�nkta mig det,fast det blir v�l p� en h�ft lika varmt som i en vedugn eller s�.. men karma d�remot kommer dom ha en st�rre hall i kulturhuset, det �r iofs snack om att det ska vara det p� t2 ocks�.. vet inte riktigt.. steve din apa, du drar ju till holland idag, fan dig, f�rbanne dina o minds ben jag �r avundsjuk ML skulle inte sitta fel,

Kram kram... vi gillar dig med

Posted by SteveTranz4ever on Aug-28-2003 07:13:

Jag funderar fan p� att �ka med dom arrangerade bussarna... typ bara 50 sp�nn mer och s� slipper man k�ra...

Posted by teski on Aug-28-2003 07:58:

quote:
Originally posted by impulze
o inte att tala om KARMA trots att jag tror att h�lften som kommer dit kommer d� av syrebrist :P

ja.. det var kul att k�nna alla er.. jag kommer garanterat vara en i den skaran av m�nniskor som kommer d� av syrebrist

Pages (4): [1] 2 3 4 »