TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- België - Nederland (voetbal)
Pages (2): [1] 2 »
België - Nederland (voetbal)
Ik heb effe een thread+poll gemaakt in het Belgisch forum over de wedstrijd van morgen.
link
Ik geef mijn landje weinig kans om te winnen 
edit: link gefixed 
humz k hoop dat belgië wint, dat zet onze spelers tenminste op scherp voor de volgende wedstrijd tegen tjechie. maar waarschijnlijk wordt het weer zon zoutloze NL-elftal wedstrijd met een 1-1 als uitslag.
pfft gaat saaie pot worden maar winnen doen we natuurlijk wel (Y)
Van mij mag Nederland echt finaal gaan verliezen, maar dan ook met 8-0 ofzo.
Wordt het eindelijk duidelijk dat het nederlands elftal weer helemaal verfrist moet worden.
Het houterig spel wat we tot nu toe gezien hebben is gewoon prutswerk.
Kluivert er uit, seedorf er uit, De boer er uit.
Frisse mensen die zich flink willen bewijzen en zich helemaal naar de klote werken.
Haleluja
De ideale voorhoede is:
Makaay en v. Nistelrooy (de beste meestscorende spitsen van Ned.)
Daarachter opkomend Overmars en Robben. Hangend op 't middenveld vd Vaart. Welke pannenkoek zet vd Vart in de spits..alsof we er niet genoeg hebben rondhobbelen voorin. We zullen zien!!
Re: België - Nederland (voetbal)
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Ik heb effe een thread+poll gemaakt in het Belgisch forum over de wedstrijd van morgen. link Ik geef mijn landje weinig kans om te winnen |
| Originally posted by New Wave Van mij mag Nederland echt finaal gaan verliezen, maar dan ook met 8-0 ofzo. Wordt het eindelijk duidelijk dat het nederlands elftal weer helemaal verfrist moet worden. Het houterig spel wat we tot nu toe gezien hebben is gewoon prutswerk. Kluivert er uit, seedorf er uit, De boer er uit. Frisse mensen die zich flink willen bewijzen en zich helemaal naar de klote werken. Haleluja |
Dit kan dus wel eens een leuke wedstijd worden. Met op het middenveld dat ruitje. Ben effe de namen kwijt. Van der Vaart en Van Nisteltooy in de spits! Vond Kluivert allang maar nutteloos in de spits.
Ik denk dat hier wel een 3-1 overwinning inzit! Verder hoop ik dat van Persi binnenkort een kans krijgt. Deze gast is voor mij het meest belovend.
| Originally posted by New Wave Van mij mag Nederland echt finaal gaan verliezen, maar dan ook met 8-0 ofzo. Wordt het eindelijk duidelijk dat het nederlands elftal weer helemaal verfrist moet worden. Het houterig spel wat we tot nu toe gezien hebben is gewoon prutswerk. Kluivert er uit, seedorf er uit, De boer er uit. Frisse mensen die zich flink willen bewijzen en zich helemaal naar de klote werken. Haleluja |
| Originally posted by ArisE2 De ideale voorhoede is: Makaay en v. Nistelrooy (de beste meestscorende spitsen van Ned.) Daarachter opkomend Overmars en Robben. Hangend op 't middenveld vd Vaart. Welke pannenkoek zet vd Vart in de spits..alsof we er niet genoeg hebben rondhobbelen voorin. We zullen zien!! |
ja het is jammer dat het nog bijna hetzelfde team is als 2 jaar geleden toen we het wk niet haalden. teleurstellend. 
makaay en v. nistelrooij in de voorhoede.
Juist beuken op dat goal!!
nederland weer door de eerste helft redelijk te spelen en te scoren, en de 2e slecht maar dat maakt dan ook nie meer uit 
| Originally posted by ArisE2 De ideale voorhoede is: Makaay en v. Nistelrooy (de beste meestscorende spitsen van Ned.) Daarachter opkomend Overmars en Robben. Hangend op 't middenveld vd Vaart. Welke pannenkoek zet vd Vart in de spits..alsof we er niet genoeg hebben rondhobbelen voorin. We zullen zien!! |
Die zit.
Ik vind kluivert een betere aanvallende middenvelder dan spits. Hij wil te veel voetballen. Ruud, dat is pas een spits. Van bergkamp krijg ik ook meer en meer het idee dat ie beter kan spelen als amc...
Stelletje voetbalkenners!!!
Dus jullie dachten met z'n tweeen wel verstand van voetbal te hebben.!!
Check deze sites van CNN dan maar eens!
http://sportsillustrated.cnn.com/20...world.sport.xi/
World Sport XI
Best Strikers
Ruud van Nistelrooy
Netherlands
Club: Man Utd
Roy Makaay
Netherlands
Club: Deportivo/
Bayern Munich
Ik bedoel maar!

| Originally posted by Shabbaman Van bergkamp krijg ik ook meer en meer het idee dat ie beter kan spelen als amc... |
ha
ha
ha
Verdediging:
Reiziger Stam De Boer
Middenveld:
Davids
Bosvelt Cocu
v/d Vaart
Aanval:
Overmars Robben
Makaay
hierop zijn natuurlijk weer meerdere varianten op toe te passen, zoals bijv.:
Aanval:
Van Nistelrooij voor Makaay
Kluivert voor Makaay
Hasselbaink voor Makaay
Van Der Meyde voor Robben
Van Der Meyde voor Overmars
Middenveld:
Sneijder voor Cocu
Van Bommel voor Bosvelt
R. De Boer voor Bosvelt
Kluivert voor v/d Vaart
Verdediging:
van Bronckhorst voor F. De Boer
Zenden voor F. De Boer
tja wie nog meer? weinig echt goeie verdedigers nu :/
heh gvd laat ie geen extra spaties zien dus de line-up ziet er fokked uit :/
Re: Stelletje voetbalkenners!!!
| Originally posted by ArisE2 Dus jullie dachten met z'n tweeen wel verstand van voetbal te hebben.!! Check deze sites van CNN dan maar eens! http://sportsillustrated.cnn.com/20...world.sport.xi/ World Sport XI Best Strikers Ruud van Nistelrooy Netherlands Club: Man Utd Roy Makaay Netherlands Club: Deportivo/ Bayern Munich Ik bedoel maar! |
Re: Re: Stelletje voetbalkenners!!!
| Originally posted by kreischer2000 Interesseert me geen reet wat er op die site staat, dit zijn 2 soort gelijke spitsen die elkaar totaal niet aanvullen en elkaar alleen maar in de weg zouden lopen. |
1 - 1

en toen stonden we achter
Wij zitten ons druk te maken over de opstelling van de voorhoede terwijl we gedolt worden achterin...!!
Het is me allemaal weer duidelijk: Hockey heeft de betere spelers en de geilere vrouwen...