TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- To pierce or not to pierce
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by WNxHunter on Jun-29-2001 12:08:

To pierce or not to pierce

That's the question
en zoals je wel zult begrijpen doel ik hier natuurlijk ook niet op de normale plekken
ik weet mijn antwoord ook wel al maar ben benieuwd of er nog mensen zijn die zo dom zijn dat ze nu ja gaan stemmen hahaha

Posted by raoel on Jun-29-2001 12:19:

Re: To pierce or not to pierce

quote:
Originally posted by WNxHunter
That's the question
en zoals je wel zult begrijpen doel ik hier natuurlijk ook niet op de normale plekken
ik weet mijn antwoord ook wel al maar ben benieuwd of er nog mensen zijn die zo dom zijn dat ze nu ja gaan stemmen hahaha

ja, lekker ik hou wel van wat heavy metal in me broek

nee dank je, mijn grens ligt bij me neusring

ik schaam me eigenlijk om ja te zeggen, dus klik ik maar hier

Ik kan hier niets kiezen want er staat geen NEE bij
Een oorbel gaat nog wel maar dat doe ik ook niet.
Ik vindt het allemaal zo'n onzin mensen die 30 piercings hebben in het gezicht / als je dan aandacht wil:
ga dan in je nakie rondlopen

Posted by Dj Lex on Jun-29-2001 12:50:

Nou de grens is bij mij ook tot de neusring hoor. Niet dat ik hem heb ofzo. Heb helemaal nix, maar dat gaat allemaal nog wel. Maar een piercing in je dingetje gaat te ver. Die gast van Jackass had ze billen aan elkaar laten piercen, is ook niet zo'n lekker gevoel denk ik

Posted by M5 on Jun-29-2001 13:06:

piercings: NEE

Posted by WNxHunter on Jun-29-2001 13:55:

Jester

hahaha ik ben gewoon helemaal puur natuur niet kaal zonder piercings en zonder tatoeages

Posted by Miss Proximus on Jun-29-2001 14:13:

Ik heb ook totaan m'n neusring...(ik mocht toch wel stemmen h�? )
..die heb ik nl. ook..en bij mannen vind ik wenkbrauwpiercing, tongpiercing en tepelpiercing (niet bij een wit kippeborstje btw) errug mooi..qua tatoeages...iets op zijn (gespierde, bruine) bovenarm of op borst of schouder....kan ik wel van genieten hoor!!

Voor vrouwen....neuspiercing, tongpiercing en navelpiercing..een beschaafde tattoo op bovenkant borsten (tjek die rapster Eve s ff..2 tijgerpoten..VET mooi), schouder, bil(len) of buik.

Ik heb er nog geen (tatoo) maar m'n vriend en ik later er eze zomer alle2 ��n zetten, ��n van die figuurtjes die altijd op die platen van Reactivate staan (tjek m'n sig....maar dat wordt m niet hoor)

kewl...

Posted by Akira on Jun-29-2001 14:21:

nee nee nee...
ik laat niks geen piercing in mijn lichaam laten zetten...Ik hoef ook geen oorbel etc.Een tatoo neem ik veel eerder.

Posted by WNxHunter on Jun-29-2001 14:27:

ja natuurlijk iedereen mag stemmen deez is voor beide geslachten!
en ik zou inderdaad ook veel eerder een tatoo nemen dan een piercing! bij een tatoo hou je ten minste nog een gladde huid, zo'n metalen dingetje die uit je lichaam steekt lijkt me echt niets! vriend van me heeft dan zo'n wenkbrauw piercing en dat ontsteekt dan gaat soms s'nachts bloeden enzo noou eehmm.. NEE DANK JE!

Posted by Akira on Jun-29-2001 14:29:

quote:
Originally posted by WNxHunter
ja natuurlijk iedereen mag stemmen deez is voor beide geslachten!
en ik zou inderdaad ook veel eerder een tatoo nemen dan een piercing! bij een tatoo hou je ten minste nog een gladde huid, zo'n metalen dingetje die uit je lichaam steekt lijkt me echt niets! vriend van me heeft dan zo'n wenkbrauw piercing en dat ontsteekt dan gaat soms s'nachts bloeden enzo noou eehmm.. NEE DANK JE!

Ik dacht dat jij als Thread starter dus wel een dingens door je pik heen had

Posted by raoel on Jun-29-2001 15:00:

quote:
Originally posted by Akira

Ik dacht dat jij als Thread starter dus wel een dingens door je pik heen had

ME TO
Of hij is het van plan maar wil ff chekken hoe dat andere mensen erover denken

Posted by Akira on Jun-29-2001 15:11:

quote:
Originally posted by raoel

ME TO
Of hij is het van plan maar wil ff chekken hoe dat andere mensen erover denken

NOu ja ik ken iemand die een piercing door zijn pik heeft volgens mij heeft ie er zelfs 2....DUs als je onfo wilt geef ik je wel zijn e-mail..

Posted by raoel on Jun-29-2001 15:22:

quote:

NOu ja ik ken iemand die een piercing door zijn pik heeft volgens mij heeft ie er zelfs 2....DUs als je onfo wilt geef ik je wel zijn e-mail..

Doe um de groeten en zeg tegen um dat ie ziek is in zun hoofd

sjonge tjonge volgens mij doet dat wel zo mega pijn.
Ik moet er in ieder geval niet aan denken.
Ik denk dat je van je stokje afknikkert.
En wat te denken als je een nieuwe vriendin hebt ???
Zit ze wat rond te tasten in de buurt van de genotsknots en dan zal ze ook wel denken van uuuhh wwwaaaaaaaatt is dat
Ik denk dat ze weer zo de deur uit is (of de duinen verlaat)

Posted by Blik on Jun-29-2001 15:26:

ff de Poll ge-edit zodat je ook voor "NEE" kan kiezen

das dus ook mijn keuze

Posted by New Wave on Jun-29-2001 15:27:

voor mij een NEE!!!!

zo'n staaf door je eikel.....yakkie, mot der niet aan denkuh......................

Posted by Akira on Jun-29-2001 16:01:

beetje laat om nee in te voegen terwijl al een aantal op neusring hebben gedrukt....kon naar mijn mening beter het zo laten staan zoals het stond Nu gaat iedereen op nee stemmen en klopppen de cijfers niet meer.

Maar ja zijn vriendin vond het wel mooi hoor dat die zo'n ding in zijn leuter had maar ja dat was ook wel een behoorlijk vies wijf zeg.....Hij had er toen ook nog een tweede bij laten zetten omdat het gratis was doordat een leerling van die piercerster het nog moest leren ai ai ai...

Posted by Blik on Jun-29-2001 16:08:

quote:
beetje laat om nee in te voegen terwijl al een aantal op neusring hebben gedrukt....kon naar mijn mening beter het zo laten staan zoals het stond Nu gaat iedereen op nee stemmen en klopppen de cijfers niet meer.

ehh, is toch beter dan "grens ligt bij neusring" dacht ik zo, nu heb je tenminste ook nog een keuze om gewoon te zeggen: Nee, ik wil geen ijzer in mijn lichaam hebben.........

Posted by Akira on Jun-29-2001 16:10:

ik wil dus ook geen ijzer in mijn lichaam...maar ja ik had gestemt op Neusring

Posted by -=WVG=- on Jun-29-2001 16:49:

Ah, hier is ie dan...To pierce or not to pierce...

Ik ga absoluut voor een dikke NEE!!

Posted by moogwai on Jun-29-2001 17:47:

Nee... echt niet dus

Posted by New Wave on Jun-29-2001 18:23:

quote:

Maar ja zijn vriendin vond het wel mooi hoor dat die zo'n ding in zijn leuter had maar ja dat was ook wel een behoorlijk vies wijf zeg.....Hij had er toen ook nog een tweede bij laten zetten omdat het gratis was doordat een leerling van die piercerster het nog moest leren ai ai ai...

JAAHOORR dan het die gast wel ballen, dat laat ik dus nooit doen door een onervaren iemand... mijn laatste ex is een kapster in opleiding.....die kwam echt niet aan mijn haar dat was al erg genoeg.....en dan door zo iemand je snikkel laten bewerken, mij niet gezien

Greetzzz

Posted by Opti on Jun-29-2001 18:46:

hehehe, ik heb er vandaag 1tje laten zetten... in me wenkbrauw!!! hahaha, mar serieus, ik zou nooit eentje in me eikel doen, jezus man, dit deed al genoeg pijn

Posted by Miss Proximus on Jun-29-2001 18:48:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
hehehe, ik heb er vandaag 1tje laten zetten... in me wenkbrauw!!! hahaha, mar serieus, ik zou nooit eentje in me eikel doen, jezus man, dit deed al genoeg pijn

yummie! volgens mij staat dat h��l stoer! op welk feest mag ik m bewonderen? (die piercing dus...niet die eikel haha)

Posted by Opti on Jun-29-2001 18:56:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

yummie! volgens mij staat dat h��l stoer! op welk feest mag ik m bewonderen? (die piercing dus...niet die eikel haha)

op dancevalley
en die eikel ook op dancevalley

Posted by New Wave on Jun-29-2001 18:56:

een staaf door je snikkel das toch eigenlijk wel lastig met sex, als je eens effe hard...uhmm laat maar .......
1 door wenkbrauw is inderdaad super cool, ga ik niet doen, is lastig met camerawerk...tattoo zetten gaat ik nog wel een keer doen.

Posted by Henkie_henk on Jun-29-2001 19:15:

Ik had net sjans van een meidje met een tongpiercing .. ze liet em eve zien haha

Jammer dat ze niet ook ergens anders een piercing had en die ook wilde late zien...

maar nways...

Wat zou er gebeure als jij zon ding door je lul hebt en zon vrouwtje lekker bij der clit ofzow.. haha.. kom je vast te zitte haha.. Moet je naar de wat staalfabriek? of naar de doktor huppelen...

MMmm wenkbrauwpiercing zou eventueel wel kunne.. maar ik vind t beetje flikkerig.. wat meidjes zeide dat t me leuk zou staan maarja.. heb ik EN roze bloesje EN blauwe schoentjes.. EN een wenkbrauw dingetje.. das wel erg gay he ow ja .. de meidjes valle vooral voor de roze stuff!

Pages (3): [1] 2 3 »