TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mirc Kanaal!!kom allemaal super gezellig
Pages (2): [1] 2 »
Mirc Kanaal!!kom allemaal super gezellig
hallo vrouwtjes en mannekes tegenwoordig zitten veel mensen op MIRC kanaal is #TAforum en de server is effnet..dus allemaal komen en anders download je het op www.Mirc.com
hier een iddicatoe hoe gezellig het wel niet is
AkiraTA> nee miss P ik moet je wat vragen
* M5 wacht op mail

* Remy_D komt niet meer bij 
NOu kunnen dus ook genieten van het gezellige kanaal van ons dus kom allen !!

haha kontsex...Nou een vriend van mij heeft het vij z'n vriendin geprobeerd, maar toen de eikel er in zat schreeuwde ze het uit vand epijn. Ze kon daarna 2 dagen niet meer zitte hehehe
lol ja dit soort chats kan je gewoon niet missen 
ja, ik heb mirc ofzo, maar ik snap daar dus �cht geen tyfus van. Leg ij nou eens stap voor stap uit hoe ik m moet gebruiken??

Install.. open program..
Wanneer je komt bij mIRC Chat Options Dialog
Ga je naar "connect"
Kies hier voor een efnet server (ipv Gamesnet: Random)
Voor je naam enzow in..
Connect (ja echt ja)
...je krijgt de mIRC Channels Folder Dialog
bij channel
#tranceaddict
#taforum
ofzoiets..
Join..
Voila..
Na het connecten op een server krijg je ook een "main" window.. waarin al je acties zoals naamverandere komen te staan.. ook hierin kan je..
/join #tranceaddict invullen...
of
je naam veranderen
/Nick Henkie_Ownz_me
Wat een gesprek weer. Ik was ook ff in dit kanaal, maar ik ben blijkbaar te vroeg weggegaan
De volgende keer zal ik erbij zijn 
Heeeeyyyy
vette gezellie daaro op MIRC
#TranceAddict
of
#TAForum
ik ben er toch de hele dag haha
dikke irc-junkie 
Kom ook naar #DDB als Bellie, Nastra, enz. draait
Ze kunnen er wat van jongens
Greetz,
Glaniskanis
Oh ja
voor verzoekjes, van Frank de Boer (ingesproken door moi) moet je me ff msg'en
Dan maak ik er ff eentje
Heb voor WvG ook al een gemaakt:
"Naaahhh Willem, Je hebt email jongen, naaah ff kijken natuurlijk"

Greetz,
Glaniskanis
Nu met als topic: "stokbrood met filet-american"

ik zit er nu op 
| quote: |
| Originally posted by Glaniskanis Oh ja voor verzoekjes, van Frank de Boer (ingesproken door moi) moet je me ff msg'en Dan maak ik er ff eentje Heb voor WvG ook al een gemaakt: "Naaahhh Willem, Je hebt email jongen, naaah ff kijken natuurlijk" |

Heej WTF !!?
Die Trance Priest heeft me ff gebanned van #taforum...
Hij is denk ik gek geworden...
Kan iemand dat ff ongedaan maken, danku 
| Originally posted by -=WVG=- Heej WTF !!? Die Trance Priest heeft me ff gebanned van #taforum... Hij is denk ik gek geworden... ![]() Kan iemand dat ff ongedaan maken, danku |

LOLOLOLOL @ Glanis haha betor
(lekker zinloze reply..maar Blik is toch weg haha)
leuk glanis..
jij besteed je middag tenminste goed 
| Originally posted by Miss Proximus LOLOLOLOL @ Glanis haha betor (lekker zinloze reply..maar Blik is toch weg haha) |
| Originally posted by Glaniskanis Is gebeurt ![]() ennuh voor de liefhebbers post ik die frank de boer email bericht maar ff die ik had ingesproken ![]() Greetz, Glaniskanis |
| Originally posted by basvh ik wil ff niet lullig doen of zo, maar ik vind het nou niet echt op frank de boer lijken mijn neven kunnen het veel mooier, die houden echt gespreken zo met elkaar als frank en ronald de boer |

| Originally posted by Glaniskanis ennuh het is gesprekken ipv gespreken |
| Originally posted by Glaniskanis ennuh het is gesprekken ipv gespreken |

| Originally posted by basvh ik wil ff niet lullig doen of zo, maar ik vind het nou niet echt op frank de boer lijken mijn neven kunnen het veel mooier, die houden echt gespreken zo met elkaar als frank en ronald de boer |
| Originally posted by WNxHunter wow keep it up, ik had 3 voor me nederlands op me eindrapport, misschien kunnen jullie me nog wel echt helpen ook! ![]() doet me er aan denken, L.S., is toch een bestaande aanhef voor een brief of ben ik echt gek geworden? |

| Originally posted by Glaniskanis L.S. Staat in het woordenboek trouwens vlak boven LSD = Lyserginezuurdi�thylamide (=hallucinaties verwekkende stof) ![]() ![]() ![]() |

| Originally posted by Glaniskanis L.S. =Lectori Salutem (Latijns voor: de lezer heil) |
jaja..2 jaar Gymnasium *schaam schaam*
| Originally posted by Miss Proximus haha...toch nog ff een steek onder de gordel |