TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Politie en de muziek scene :)
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by New Wave on Oct-19-2003 10:57:

Politie en de muziek scene :)

Wat een prutsers weer.
Sorry maar met me brakke harses vind ik dit wel een topic waard
van www.fok.nl

"In Amsterdam is vanochtend rond half zes een R&B-feest in de Heineken Music Hall uitgelopen op een massale vechtpartij. Zo'n 50 mensen gingen elkaar te lijf met stokken en stenen en bestookten elkaar met pepperspray."

EN DAAR KOMT HIJ MENSEN:

"De politie arresteerde twee vechtersbazen."

Met een drugsinval hebben ze dikke pret maar op een vaag feestje kunnen ze maar 2 van de 50 pakken........Snuggle, je collega's zijn een stelletje PRUTSER!

Posted by magrec on Oct-19-2003 10:59:

Idd

Posted by Ding Chavez on Oct-19-2003 11:52:

Dat wordt ook nog wat met die urban zaal op Innercity

Posted by magrec on Oct-19-2003 11:52:

http://www.urbanxperience.nl/pages/Iguestbook.php

Posted by Raymond on Oct-19-2003 16:45:

Een kloof van 5000 jaar beschaving is niet zo snel gedicht....

I rest my case

Posted by jp on Oct-19-2003 16:50:

quote:
As you can see, you don't have to worry about the quality of the music on this one, because it can�t get any better than this. We haven�t saved no time, no money and no trouble to get you Urban's finest. It will be hard 4 you 2 leave this area.

Posted by total woot on Oct-19-2003 16:53:

Tsja t is naait best allemaal.

Wat ik met dan toch afvraag:
quote:
Zo'n 50 mensen gingen elkaar te lijf met stokken en stenen en bestookten elkaar met pepperspray

waar haal je stokken, stenen en pepperspray vandaan in de HMH??? (of wordt er bij R&B feestjes niet gefouilleerd?)

Posted by Ding Chavez on Oct-19-2003 17:20:

We haven�t saved no time, no money and no trouble to get you Urban's finest.

Ze hebben dus woord gehouden, ze hebben er absoluut geen tijd en geen geld ingestoken en weinig moeite gedaan

quote:
Originally posted by total woot
waar haal je stokken, stenen en pepperspray vandaan in de HMH??? (of wordt er bij R&B feestjes niet gefouilleerd?)

De vechtpartij was voor de deur van de HMH, die 50 man werden geweigerd en op een gegeven moment ging het loos.

Posted by Raymond on Oct-19-2003 20:31:

quote:
Originally posted by FunkySimon
wat bedoel je hier precies mee?

Vroeger eens heel lang geleden, toen de oermens verder naar het noorden (west-europa) trokken er een groep achter bleef. Hierdoor onstond een kloof, vooral op het gebied van beschaving....

Get the point.....!???

Op zijn Hollands dan maar!?!

Dit soort dingen gebeuren alleen maar op R&B feesten!!!! Getuigd van mentaliteit en normen cq. waarden, hetgeen bij bepaalde iemanden ver te zoeken is.

Posted by MaGiK54 on Oct-20-2003 05:45:

quote:
Originally posted by Raymond
Vroeger eens heel lang geleden, toen de oermens verder naar het noorden (west-europa) trokken er een groep achter bleef. Hierdoor onstond een kloof, vooral op het gebied van beschaving....

Get the point.....!???

Dit soort dingen gebeuren alleen maar op R&B feesten!!!! Getuigd van mentaliteit en normen cq. waarden, hetgeen bij bepaalde iemanden ver te zoeken is.

Wellicht waren het wel Nederlandse R&B-fans die gingen rellen

Posted by Asperge on Oct-20-2003 06:47:

quote:

Get the point.....!???

Hoe bedoel je generaliserend Bij voetbalwedstrijden gebeuren dit soort dingen ook zo vaak en dan hoor je er niets van. Gebeurd het is een keer op een R&B feest staan gelijk de kranten ermee vol. Ja en wie zegt dat het niet gewoon Nederlanders waren die gingen rellen

Posted by Fkwebeman on Oct-20-2003 07:57:

quote:
Originally posted by Asperge
Hoe bedoel je generaliserend Bij voetbalwedstrijden gebeuren dit soort dingen ook zo vaak en dan hoor je er niets van. Gebeurd het is een keer op een R&B feest staan gelijk de kranten ermee vol. Ja en wie zegt dat het niet gewoon Nederlanders waren die gingen rellen

nou bij voetbalwedstrijden hoor je er bijna ALTIJD wat van.. zelfs als het geen reet voorstelde (wat niet wegneemt, dat het nog steeds niet kan)
Laatst zit ik bij FC Groningen - Ajax --> gooit er een gozertje van een jaar of 10 zijn kartonnen beker met cola over het hek.. komt vlak bij Sonck terecht..
wat zien we 's avonds op tv--> iemand gooit zijn kop koffie over het hek naar Sonck.. Hij had wel een hoofdwond kunnen oplopen.. *zucht*
terwijl ze de aanval/beukpartij van Van der Vaart op niet eens breed op tv uitmeten of de natrappartij van Ibrahimovic jegens Vrede..
ja heerlijk..

Ik moet heb op alle feesten waar ik geweest ben nog maar 1 keer een vechtpartij gezien (sensation) en dat kwam omdat een klein ventje per ongeluk zijn cola morstte over een grote neger (en dan bedoel ik ook groot)
klein ventje: sorry, maar het valt mee zie ik..
grote neger: valt mee, nou moet ik de rest van de avond met een vlek in mijn broek rondlopen?
Kl.v.: tja, kan gebeuren toch, niet zo aanstellen hoor, 't is feest
grote neger: *BEUK*

goed toen ging het mis.. maar gelukkig waren (op 2 na) de vrienden van die grote gozer verstandig genoeg om niet mee te helpen en hun vrienden van de kleine ventje af te trekken..

Posted by eXos on Oct-20-2003 10:58:

rotjeknor

Posted by Asperge on Oct-20-2003 12:35:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
nou bij voetbalwedstrijden hoor je er bijna ALTIJD wat van.. zelfs als het geen reet voorstelde (wat niet wegneemt, dat het nog steeds niet kan)
Laatst zit ik bij FC Groningen - Ajax --> gooit er een gozertje van een jaar of 10 zijn kartonnen beker met cola over het hek.. komt vlak bij Sonck terecht..
wat zien we 's avonds op tv--> iemand gooit zijn kop koffie over het hek naar Sonck.. Hij had wel een hoofdwond kunnen oplopen.. *zucht*
terwijl ze de aanval/beukpartij van Van der Vaart op niet eens breed op tv uitmeten of de natrappartij van Ibrahimovic jegens Vrede..
ja heerlijk..

Het gebeurd echt vaak zat dat er vechtpartijtjes of opstootjes zijn bij voetbalwedstrijden en dan hoor je er niets van op de tv of in de kranten.

Posted by New Wave on Oct-20-2003 13:07:

quote:
Het gebeurd echt vaak zat dat er vechtpartijtjes of opstootjes zijn bij voetbalwedstrijden en dan hoor je er niets van op de tv of in de kranten.

Omdat een relletje bij voetbal geen nieuwswaarden heeft.
Bijv een rel in amsterdamse binnestad, dat heeft meer nieuwswaarde dan een relletje met 3 personen bij de arena.

Posted by Fkwebeman on Oct-20-2003 13:09:

quote:

Nou ja.. ik bezoek dan ook alleen thuiswedstrijden van FC Groningen.. daar is het nu weer iets rustiger geworden..
En eigenlijk is het ook wel goed dat ze er niet zoveel aandacht aan besteden.. want dat is voor veel hooligans ook een kick hoor, genoemd worden in het nieuws..

Posted by jp on Oct-20-2003 18:59:

quote:

Dit soort dingen gebeuren alleen maar op R&B feesten!!!!

Kan me in 1997 nog een hardcore feest herinneren, waar de hele boel kort en klein werd geslagen, de garderobe geplunderd werd, de dj's moesten rennen voor hun leven en uiteindelijk 250 man ME de boel schoon hebben geveegd...

Posted by ambs on Oct-20-2003 19:19:

1. ik heb op veel feesten vechtpartijen gezien... van 4 elements tot defqon 1 (heb trouwens nog nooit zoveel gezien als op defqon) tot Dance Valley......

2. als iemand ook maar sugereerd dat het niet nederlanders waren word ik heel pissed! ik ben een antilliaan en we worden godverdomme altijd in een fucking hokje geplaatst als bolletjes slikker of agressief... en ik weet dat ze dat ook met andere allochtonen doen.... Nederlanders zijn toch ook niet allemaal Boeren met klompen die kaas maken en tulpen groeien???

3. Het is inderdaad waar dat het vaker in de krant staat als het een feest ofzo was... Altijd die negatieve publiciteit rondom die feesten... BAH! hier in Amerika is het HELEMAAL erg... stelletje hypocrieten ook....

ok, ik hou maar op... my point has been made

Posted by M5 on Oct-20-2003 19:57:

quote:
Originally posted by ambs

2. als iemand ook maar sugereerd dat het niet nederlanders waren word ik heel pissed! ik ben een antilliaan en we worden godverdomme altijd in een fucking hokje geplaatst als bolletjes slikker of agressief... en ik weet dat ze dat ook met andere allochtonen doen.... Nederlanders zijn toch ook niet allemaal Boeren met klompen die kaas maken en tulpen groeien???

zelf kom je gelukkig niet agressief over... dat scheelt dan weer

Posted by jp on Oct-20-2003 20:32:

quote:
Originally posted by FunkySimon
dat waren nog is tijden....

hehe maar was je daarbij aanwezig dan JP?

zucht

Op de kwaliteitsfeesten als Hellraiser/Digital Overdose/Multigroove/Masters of Hardcore etc werd overigens bijna nooit gevochten werd

Vechten deed men pas echt op Shadowlands, overigens zonder te plunderen. Hier ging het altijd om voetbal...

Posted by Teknikol on Oct-20-2003 20:42:

quote:
ik ben een antilliaan en we worden godverdomme altijd in een fucking hokje geplaatst als bolletjes slikker of agressief...

Feiten zijn feiten en daardoor is naar het antilliaantje wijzen makkelijk ja. Neem je dat ons kwalijk? Hoevaak ik wel niet merk dat er door allochtonen denegrerend word gepraat over Nederlanders...blubjub

Posted by Blik on Oct-20-2003 21:18:

quote:

moet je eens naar Tilburg gaan en zeggen dat het niet altijd Antillianen zijn... Ik weet zeker dat ze daar niet blij mee zullen zijn aangezien de enige mensen die problemen geven in Tilburg juist toevallig de Antillianen zijn.

De Antillianen in Tilburg zijn ook de reden waarom Tilburg relatief gezien ��n van de meest criminele steden van Nederland is

Posted by AlFerox on Oct-20-2003 21:27:

quote:
Originally posted by Blik
moet je eens naar Tilburg gaan en zeggen dat het niet altijd Antillianen zijn... Ik weet zeker dat ze daar niet blij mee zullen zijn aangezien de enige mensen die problemen geven in Tilburg juist toevallig de Antillianen zijn.

lees je laatste zin nu eens terug.. ik hoop dat je je eigen gezwets toch wel weet te ontdekken. het is namelijk een absolute onwaarheid die je hier uitspreekt en draagt alleen maar verder bij aan negatieve beeldvorming

dit is precies wat ambs bedoelt!!

Posted by Blik on Oct-20-2003 21:55:

quote:
Originally posted by AlFerox
lees je laatste zin nu eens terug.. ik hoop dat je je eigen gezwets toch wel weet te ontdekken. het is namelijk een absolute onwaarheid die je hier uitspreekt en draagt alleen maar verder bij aan negatieve beeldvorming

dit is precies wat ambs bedoelt!!

een overduidelijke generalisatie inderdaad, maar heb jij een beetje het nieuws gevolgd afgelopen zomer? jongen vermoord, rellen, avondklok ingesteld, groepsvorming verboden etc. en toevallig kwam dit door Antillianen, of je het nu wilt of niet.

Er komen een boel klasgenoten van mij uit Tilburg, zelfs 2 mensen die die vermoorde jongen gekend hebben. En die vertelden al voor de incidenten van afgelopen zomer dat een gedeelte van de Antillianen voor grote problemen zorgden in Tilburg.

dus een absolute onwaarheid zou ik zeker niet willen noemen

Posted by Chicane on Oct-20-2003 22:03:

Hier in Dordt kijken zowel de Antillianen als Marrokanen als Surinamers als Turken als Negers bij voorbaad al waar ze het beste je keel kunnen openhalen of waar ze hun mes tussen je ribben kunnen steken. Het is gewoon zo ruk van die gasten dat ze altijd een grote smoel hebben zelfs wanneer je aardig of vriendelijk bent. Ik voel me echt niet op me gemak als er een groep hangturken bij de supermarkt staat. Dikke scooters & jassen en blanke hoeren eromheen en als je een winkelwagen wil halen hebben ze zonder dat jij aanleiding geeft of ook maar iets zegt al meteen een kutopmerking in de trent van: Wat kijk je godverdomme nou kankerleijer / kanker een eind op kankerblanke / iets in de trent, het heeft vaak altijd met kanker of met god te maken zelfs al geloven ze niet eens in de juiste god

Dit soort verbaal geweld is aanstoot gevend en ik kan me best voorstellen dat wij blanken hier zat van worden. Ik laat echt geen traan vallen als er een Marrokaan verrot getrapt wordt of verkracht wordt. Een aantal jaren geleden was er bij ons in een stadswijk waar alle etnische rassen (die loodrecht tegen elkaar staan qua mening/geloof/haat) in ondergebracht zijn een opstant met (vuur)wapens. ME moest erbij komen maar die durfden niks uit te halen omdat het zooitje zo zwaar g�scaleerd was dat er gerust doden konden vallen. Nou vraag ik je, alsof wij blanken alleen maar discriminerend zijn! Rot toch op..

Pages (3): [1] 2 3 »