TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA vs VRT!!!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Dark Apostle on Nov-11-2003 21:30:

BETA vs VRT!!!!

Ja mensen ik pik dat dus niet dat de VRT MIKE, L-Vee, Yves Deruyter en Johan Gielen vergeten te vermelden als internationaal bekend. Die zijn dat al jaren, terwijl Buchemi nogmaar pas zijn naam kan deftig schrijven!!! (Om nog te zwijgen over Too Many DJ's )

Ik eis excuses van de VRT!!!!!!


Posted by Gladius on Nov-11-2003 21:32:

laat ze misschien maar onbekend zijn eh...
den dag dat mike komt draaien op donna wil ik niet meemaken


Posted by cyberia on Nov-11-2003 21:33:

hola we pakken het hard aan

tzou mijpersoonlijk ni storen dat m.i.k.e. moest komen draaien op donna


Posted by Tiger777 on Nov-11-2003 21:35:

we klagen ze aan voor laster en eerroof.
Donaties voor de kosten van de rechtzaak te bekostigen mogen op MIJN rekening gestort worden, vraag gerust mijn nummer!


Posted by Dark Apostle on Nov-11-2003 21:38:

Die mens moet toch ni in de schaduw staan van Too Many DJ's? K lang is die schaduw ni maar toch

BTW ik heb wel emotionele schade geleden derjust, dus ik eis toch een dikke �50.000, een mengpaneel, een draaitafel en heel de cataloog van Lightning Records(+sublabels), BansheeWorx (+sublabels), ID-T(+sublabels) en Trisol

DE slechte schijven kan ik nog gebruiken als decadente onderzetters ^^


Posted by Dark Apostle on Nov-11-2003 21:39:

Ah ja ook nog graag alle releases van Tracid Traxx


Posted by Zehra on Nov-11-2003 21:41:

awel kvind dat gladius gelijk heeft! da probeerde ik dus dark apostle toen ff op msn uit te leggen... laat ze maar doen! kzou ook nie graag wille da junger van 12 jaar gaan zwaaien met posters van mike enzo bah nee da zou ik dus echt nie willen en van die rechtzaak... das geen goed idee alhoewel die schadevergoedinge me toch wel iets beginne te zeggen...


Posted by cyberia on Nov-11-2003 21:47:

bestaat da,posters van MIKE? waarom zouden menskens van 12 jaar daar ni mogen naar luisteren,ik heb op 12-jarige leeftijd wel mijn eerste bonzai-cd gekocht

volgende zaak :"beta's versuz vrt" let op met de werking van het belgisch gerecht zou het kunne dage binne 10 jaar pas enige uitspraak moogt verwachten


Posted by Zehra on Nov-11-2003 21:53:

ze mogen er wel naar luisteren... kdenk da je me verkeerd hebt begrepe! mahja laat staan... weet zelf ook niet hoe ik het moet uitleggen


Posted by Eagle` on Nov-11-2003 21:54:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Die mens moet toch ni in de schaduw staan van Too Many DJ's? K lang is die schaduw ni maar toch

BTW ik heb wel emotionele schade geleden derjust, dus ik eis toch een dikke �50.000, een mengpaneel, een draaitafel en heel de cataloog van Lightning Records(+sublabels), BansheeWorx (+sublabels), ID-T(+sublabels) en Trisol

DE slechte schijven kan ik nog gebruiken als decadente onderzetters ^^



doe er voor mij gerust alle platen van het lable Armada met de sublables: Soundpiercing, A State of Trance, captivating, club elite, armada en bandung bij

Lost language en anjunabeats niet te vergeten



edit: hoi die seba


Posted by cyberia on Nov-11-2003 21:58:

quote:
Originally posted by Miss Z
ze mogen er wel naar luisteren... kdenk da je me verkeerd hebt begrepe! mahja laat staan... weet zelf ook niet hoe ik het moet uitleggen

ah ge bedoelt da ze daar gaan staan aan den uitgang van de artiesten me hunne poster al gillend
zo steekt de trance-scene ni ineen dus zal da ook nooit gebeuren

hoi die Michael


Posted by Jakhira on Nov-11-2003 22:29:

quote:
Originally posted by cyberia
zo steekt de trance-scene ni ineen dus zal da ook nooit gebeuren


Geloof mij, het gebeurt (maar wel zonder die poster)
En ik was ook vrij pissed off toen hij de voorgenoemde namen niet vermelde als belgisch talent...

En btw, toen daar een shot was van 2 mensen die Tiesto zijn platen aant dragen waren, die rechtse was Dj Montana...


Posted by Dark Apostle on Nov-11-2003 22:36:

In het teken van mijn nieuwe gevoelens voor VRT, heb ik een mooie sig gemaakt


Posted by Jakhira on Nov-11-2003 22:45:

Maak een banner en ik gebruik hem ook...


Posted by pooley on Nov-12-2003 00:15:

Lol
Tegen VRt, koman zeg, wa gaan we dan nog overhebben?
vtm? ka2?
Redelijk blijven he
Tzou een benner tegen de research van het koppen team moeten zijn !


Posted by Dark Apostle on Nov-12-2003 00:39:

VRt-banner is af, ma ik krijg hem niet opgeladen


Posted by Jakhira on Nov-12-2003 00:48:

quote:
Originally posted by pooley
Tzou een benner tegen de research van het koppen team moeten zijn !


Teveel werk


Posted by eieregooie on Nov-12-2003 03:06:

quote:
Originally posted by Miss Z
alhoewel die schadevergoedinge me toch wel iets beginne te zeggen...


Hahaha! Geldwolf!


Posted by Zehra on Nov-12-2003 03:10:

HAHAHA

wa denkt gij wel over mij??? wa wolf? kben een onschuldig lammeke... "KUCH KUCH"

mss een geld-lammeke??? hahaha


Posted by arj1o1 on Nov-12-2003 07:56:

ach ja dan kun je elk nederlands tvstation wel ongeveer afschieten


Posted by TOR on Nov-12-2003 08:49:

L-Vee stelt als dj niks voor.


Posted by Tiger777 on Nov-12-2003 12:44:

quote:
Originally posted by arj1o1
ach ja dan kun je elk nederlands tvstation wel ongeveer afschieten

EN WE BEGINNEN MET DE VRT


Posted by arj1o1 on Nov-12-2003 15:59:

quote:
Originally posted by Tiger777
EN WE BEGINNEN MET DE VRT




die belgen toch agressief volkje


Posted by Jakhira on Nov-12-2003 16:24:

quote:
Originally posted by tor8024
L-Vee stelt als dj niks voor.


Hij zegt da zelf ook... maar ik denk niet dat het hem zoveel is als producen...


Posted by MikeVee on Aug-16-2006 14:29:

Re: BETA vs VRT!!!!

quote:
Originally posted by Dark Apostle

Ik eis excuses van de VRT!!!!!!


En wat was hun reactie?


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.