TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Slowchat!
Pages (2): [1] 2 »
Slowchat!
Sorry Cygnus, maar ik kom MSN ff nie op en wil toch verder chatten hehe...
Ok Zehra... Ze staan op de server nu... onder Uploads/Zehra/ 
Thanks a lot... Heb ze al beluisterd
echt wel te gek jong...
Ik zei het toch? :P
Die Radiohead is zoooo lekker 
En die andere MOET ik echt weten wat het is hehe 
hmmm da moet je nie aan mij vragen...
en zeker niet op dit uur
/me geeuwt
Haha... voor zover ik weet is er nog niemand die weet wat het is behalve tiesto zelf... helaas :S
Denk ook dat ik maar es een kaartje voor Innercity ga kopen morgen... heb er toch wel zin in 
Hahahaa laten we het dan aan tiesto vragen
TIESTOOOOOOOOOO id da "dingske" hier eens!!! mahja eieregooie kom je er nog nie op... bij mij deed msn ook raar mah na paar keer probere kwam ik er wel op 
| quote: |
(04:02:47) *** Reconnecting to MSN as "[email protected]" (04:02:47) *** Will attempt 10 connections with 60 second intervals. (04:02:47) *** Connecting to MSN as "[email protected]", attempt 1. (04:02:49) *** Server Error: Server unavailable. Please try again later. (04:02:50) *** Lost connection to network (Error Code: 0). |
Lang leve MicroSchoft! :S 
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
MSN-server

vraagje: pinar - duman??? that't turkish (pinar=bron & duman=rook)
ist een schoon lieke?
Waar staat dat?

HIER:
/Releases/2003/09-September/Pinar-Duman 
Ow september, da's wel al oud... Ik heb het niet meer op me PC staan dus zal wel niet zo goed geweest zijn dan 
geld-lammeke? eerder een geldschaap dan, of een spaarvarken 
Hmm... volgens dat ding ben ik weer online op MSN, maar ik zie niemand online verschijnen ??? 
spaarvarken??? haha echt niet! kweet nog nie eens wa sparen betekent
en deze geldwolf heeft ambities als (internationaal) financieel manager... KUCH KUCH hahaha
mahja dromen mag he
ben hier toch al half aant slapen 
| Originally posted by eieregooie Hmm... volgens dat ding ben ik weer online op MSN, maar ik zie niemand online verschijnen ??? |
you not
dat ding van u werkt nie goe blijkbaar
Ow wordt je verstandig en ruil je dat lame Belgi� in voor een veel interessanter land als bijvoorbeeld Nederland? 
Slimme meid 
| Originally posted by Miss Z Nope me is online you not dat ding van u werkt nie goe blijkbaar |
NOPE no way da ik Belgi� ga inruile voor iets anders... laat staan voor Nederland! (tenzij ik goe wordt betaald
hahaha nee nee da was een grapje van mijn donkere kant: zehra de geld-lammeke
)
zeg, heb echt geen zin om weer te beginne discussi�re over da "Belge dit, Hollanders dat..."-gedoe! OK ieder landje heeft zijn schone kanten
we zijn verschillend en dat maakt het ook zo leuk om met u te babbelen
hoi hoi
Haha... oke oke, ik zal er niet meer over beginnen

Zeg, die nieuwe Rising Star mixen van Burned With Desire zijn toch ook best wel lekker hehe...
"When you touched my face, when you call my name. I'm burned with desire, but you left me in the rain." 
hehehehe ok me is wel dalijk weg hier he... morgen (vandaag 
) school! all� kwens u nog een goeienacht mister eieregooie... mijn mede-beta (=eerste hollander op de beta-kaart, eerste hollander op de beta-sig... en hopelijk ook de laatste 
)
hahaha
| Originally posted by eieregooie Zeg, die nieuwe Rising Star mixen van Burned With Desire zijn toch ook best wel lekker hehe... "When you touched my face, when you call my name. I'm burned with desire, but you left me in the rain." |
hmm kzal straks dan mah gaan slapen...
| Originally posted by Miss Z dalijk ff luisteren hmm kzal straks dan mah gaan slapen... |

heb les in de namiddag van drie tot zes
kan dus nog ff blijve slapen tot 1u ofzo
foto's??? das interessant...
(HINT: me wants to see those pictures
) mahja ben dus dalijk door. nog een goeienacht... euh... goeiemorgen 
| Originally posted by Miss Z heb les in de namiddag van drie tot zes kan dus nog ff blijve slapen tot 1u ofzo foto's??? das interessant... (HINT: me wants to see those pictures ) mahja ben dus dalijk door. nog een goeienacht... euh... goeiemorgen |
Als ik dan tenminste weer gewoon op MSN kom... Maar goed... doei doei en check je mail nog ff