TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lord of the Rings: The Return Of The King 17.12.2003
Pages (3): [1] 2 3 »
Je bent wel vroeg zeg, het duurt nog ruim een maand voordatie uitkomt.
Maar ik ga donderdagmiddag 18 december op me verjaardag met een vriendin. Beide hebben het boek gelezen, dus we zijn errug benieuwd.
Deze moet ik zien! Vind het LOTR-wereldje echt prachtig! Zal zo spoedig mogelijk in de bios zitten denk ik!
Hoeveel mensen hier hebben de boeken eigenlijk gelezen?
Re: Lord of the Rings: The Return Of The King 17.12.2003
| quote: |
| Originally posted by FunkySimon [SIZE=3] Christopher Lee, vooral bekend als de tovenaar Samuran uit The Lord Of The Rings..... |
| Originally posted by FunkySimon hehe jij bent ook vroeg met plannen dan ![]() |
Hm, ik kan echt niet wachten tot ie in de bioscoop is
2 jaar geleden werd ik door iemand meegenomen naar het eerste deel, en ik had de boeken niet gelezen, en wist dus ook niet waar het over ging. Eerst leek het me niks, maar na de eerste film heb ik meteen alle 3 de boeken gelezen
Helemaal geweldig!
Het is trouwens niet te hopen dat die regisseur al te veel aan de verhaallijn heeft veranderd... Als hij Saruman er al helemaal uit geknipt heeft... (die speelt toch best een belangrijke rol aan het einde). Ik kan me niet voorstellen dat het verhaal er dan beter op geworden is. We zullen het zien.
| Originally posted by DJ D-Man Als hij Saruman er al helemaal uit geknipt heeft... (die speelt toch best een belangrijke rol aan het einde). Ik kan me niet voorstellen dat het verhaal er dan beter op geworden is. We zullen het zien. |
| Originally posted by Raymond Lees jij dan ffe het 3e deel er nog ffe op na, want naar mijn wetens is zijn aandeel in het 3e deel te verwaarlozen |
ja ik verheug me er nu al op
Heb ze alle drie gelezen al is dat alweer een aantal jaar geleden. denk dat ik ze nog maar eens ga lezen...Ja en ik heb expres ook gewacht met het kopen van de dvd van the two towers vanwege die extended edition. Vet!
| Originally posted by DJ D-Man In het boek had hij de hele Gouw gesloopt he... |
Ik heb deel 1 en 2 ook nog niet gezien
Heb ze hier this wel liggen op DVD, zal ze binnenkort tog es gaan kijken, en overwegen om naar de bios te gaan!
| Originally posted by Raymond [SPOILER] Ja, maar dat komt pas nadat Frodo mee gaat met Gandalf naar de heilige rustplaats. Dus dat stuk draagt niks meer bij aan het verhaal. Sam en de twee andere hobbits gaan dan terug naar de Gouw en dan zien ze wat er mee gebeurd is en komen ze in opstand tegen de orks en Saroman. Maar in principe is de ring dan al gered en is Aragon de nieuwe koning van midden aarde. [/SPOILER] |
echt jammer dat ze "sjappie" niet meer in de 3e film stoppen.....ik vond dat laatste stuk toch vrij belangrijk, ook omdat saruman door de enten wordt vrijgelaten omdat ze denken dat ie toch niet meer gevaarlijk is. Dus naar de enten: "zie je nou wel sissies, had maar naar Gandalf geluisterd!". Ook mooi contrast, hoe ze erin slagen de wereld te redden van bijna onoverwinnelijk kwaad, maar hun mooie ideale thuishonk toch nog achteraf overhoop kan worden gehaald door zo'n derderangs tovenaar met gebroken staf. Ben je ff niet thuis gaan ze gelijk lopen te fokken daar.....dat hobbitvolkje ook...
We zien wel! Ik vond de eerste twee films mooi, hoewel een deel van me vooral naar deel 2 nagelbijtend heeft zitten kijken naar hoeveel veranderd of weggelaten is t.o.v. t boek.
| Originally posted by FunkySimon hehe jij bent ook vroeg met plannen dan ![]() |
| Originally posted by eieregooie De 3 marathons hier in Delft zijn al uitverkocht hoor... (nou ja, de 3e misschien nog net niet helemaal) De 1e twee waren dat een maand geleden al... Maar anyway, ik hoop dat ik weer naar een voorpremiere kan |
Het is nog wel een tijdje wachten... ik ben echt benieuwd naar hoe vet het laatste deel wel niet uit komt te zien
Gelukkig komt deze week de extended editie van TTT uit, heb 'm net besteld, dus hopelijk komt de postbode nog voor 't weekend langs 
| Originally posted by drpeer_holland Mmm..ik heb al kaartjes voor de trilogie in Oss, die heb ik ook al een maandje, bij Pathe ging de voorverkoop al in augustus van start, een beetje vroeg, maar ja, daar was ik dus te laat |

| Originally posted by tango Wat moet jij in de messentrekkers stad ![]() grtz, TNG |
| Originally posted by FunkySimon en wie heeft er gister (of vanmorgen vroeg) em gezien?? ik heb em nog niet gezien..ga binnenkort wel |
LOTR trilogie is gewoon goddelijk. Ik heb de marathon uitgezeten en werkelijk een prachtige film ervaring. We mogen blij zijn dat we dit stukje filmgeschiedenis dat nu geschreven is mogen meemaken in de bioscopen. 
Kom net terug..echt gave stukken film gezien! Verhaal en personages zijn verder goed uitgewerkt maar ik wacht op de extended edition!
Mooie afsluiter maar ik weet niet of ik 1 deel beter vind dan de andere 2 of dat ik ze gewoon zie als 1 geheel. Het boek is voor mij ook 1 geheel.
| Originally posted by FunkySimon en wie heeft er gister (of vanmorgen vroeg) em gezien?? |
| Originally posted by FunkySimon hehe nee sorry dat telt niet maar hoe vond jij em ei? |
| Originally posted by eieregooie Ik vond het persoonlijk weer een hele goeie film... Tis al de derde en ik ben er nog niet op uitgekeken... Vond em ook beter dan het 2e deel... Gelijkwaardig aan de eerste denk ik, maar toch wat anders... meer actie enzo... |
Hij was uber uber uber geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeil. Woooooooooooow wat een film. Beste verjaardagskado'tje wat ik ooit gehad heb 
echt een topfilm! Ik ben ook blij dat ze het einde zo hebben uitgewerkt, want een film waarin je niet ziet wat er uiteindelijk met de karakters gebeurd zuigt 
ik heb bij matrix revolutions weer eens te lang gewacht en nu draait ie niet meer, eikels!
dus ik denk, ze zullen me niet hebben, ik ga metteen het premiere weekend.
de films was echt super!!!!!! die scenes dat je over het gevecht zweegt en daar ff 8000 paarden onder je door stampen, heerlijk 
alleen ontzettend jammer dat de zuivering van de gouw is weggelaten. Saruman geeft niet zo maar de zuivering is iets van 3-4hoofdstukken ofzo? dat kun je toch niet weglaten. Hopen dat het wel in de extended zit!