TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nederlandse voetballers verdrinken nederlaag op Convertible
Pages (2): [1] 2 »
Nederlandse voetballers verdrinken nederlaag op Convertible
'Spelers Oranje feesten na nederlaag'
Uitgegeven: 18 november 2003 12:30
Laatst gewijzigd: 18 november 2003 12:31
AMSTERDAM - Een groot deel van de selectie van het Nederlands elftal heeft de nederlaag in het playoffduel met Schotland zaterdagnacht met een feest verwerkt. Volgens columnist Henk Spaan dinsdag in Het Parool stapte een aantal internationals zondagochtend om drie uur de Amsterdamse Passengers Terminal binnen waar een feest aan de gang was.
De spelers zouden de 1200 euro kostende tienpersoonstafel in de VIP-ruimte bij het feest al maanden van tevoren gereserveerd hebben. Onder de 'feestgangers' was ook Andy van der Meyde. Hij viel maandag tijdens een interview voor de camera van TV Noord-Holland flauw.
De woordvoerder van KNVB liet dinsdag weten dat het feest niet bij de bond bekend is. De spelers hadden na het duel met Schotland tot zondagavond vrijaf gekregen.
_______
Lees net dat id&t ook met een verklaring gaat komen...
Nu snap ik andy van der meyde wel 
Misschien niet eens zo'n slecht idee om een slechte wedstrijd van je af te zetten door naar een housefeest te gaan.
Kluivert zal wel in een auto zijn gestapt om met 140 door de binnenstad van Amsterdam te scheuren...
Met andere woorden: ieder z'n methode 
Maar Andy van der Meyde viel flauw tijdens een interview?!
hoezo dan?.....
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Maar Andy van der Meyde viel flauw tijdens een interview?! hoezo dan?..... |
Die gasten zijn ook mensen (bewijzen ze elke wedstrijd weer
)
Denk dat ze behoorlijk frusti zijn langzamerhand en nahja uitgaan is een goede manier om je koppie ergens anders te krijgen (hopelijk kreeg Andy ze kop niet in wat buisjes ghb
)
Heb in Xtralarge meedere keren Richard Witsche en Aron Winter gesignaleerd,"house" muziek word wel gedigged door de footties.
En verder zal dit door de pers wel weer worden bestempeld als belachelijk,nahja ik vind het top,zolang er geen dope word gevonden tijdens de plastest woensdag (heeft iemand btw wellus die doppen gezien van die enge scheids,coulina ofzo? jezus,strak uit je dak)
Wat ik me wel afvraag is of dit gebeurt was tijdens een andere bondscoach. Het is zo duidelijk al de fok dat dickie dick (met c-o-c-k) geen fuck te zeggen heeft

Spelers hadden vrij, dus eigenlijk moeten ze zelf weten wat ze dan doen.
Ik zeg eigenlijk, want ik vind het belachelijk dat ze zoiets doen. Ik heb zo'n vermoeden dat Advocaat er ook zo over denkt en dat mede daardoor de opstelling morgenavond heel anders zal zijn.
Geen Kluivert
Geen Seedorf
Geen Davids
Ik heb zo'n vermoeden dat zij op dit feestje aanwezig waren.
Dat Mandy van het Meisje het even zwaar had in zun fontanel heeft denk ik weinig te maken met zo'n feest. Deze jonge heeft er schijnbaar al vaker last van gehad. Misschien al vaker zo'n feestje gehad
?
Ik denk dat dat toeval is.
Over morgen:
Bye bye, zwaai zwaai
Ik zie het somber in, maar met een heel andere opstelling weet je het maar nooit.
| Originally posted by Partyhardy! Maar Andy van der Meyde viel flauw tijdens een interview?! hoezo dan?..... |
Sjezus, wat maakt de media er weer een circus van. Wat BOEIT dit nou?
Als die jongens nou even al het gezeik willen vergeten, laat ze dan toch! Ik wordt hier zo ziek van.
Als ik een kloteweek heb gehad wil ik ook feesten.
En die eikels van ID&T versterken dat alleen maar door met een 'persbericht' te komen. Fuck toch op zeg.
| Originally posted by raoel Spelers hadden vrij, dus eigenlijk moeten ze zelf weten wat ze dan doen. Ik zeg eigenlijk, want ik vind het belachelijk dat ze zoiets doen. Ik heb zo'n vermoeden dat Advocaat er ook zo over denkt en dat mede daardoor de opstelling morgenavond heel anders zal zijn. Geen Kluivert Geen Seedorf Geen Davids Ik heb zo'n vermoeden dat zij op dit feestje aanwezig waren. Dat Mandy van het Meisje het even zwaar had in zun fontanel heeft denk ik weinig te maken met zo'n feest. Deze jonge heeft er schijnbaar al vaker last van gehad. Misschien al vaker zo'n feestje gehad ?Ik denk dat dat toeval is. Over morgen: Bye bye, zwaai zwaai Ik zie het somber in, maar met een heel andere opstelling weet je het maar nooit. |
*off topic*
| *29 november: Kamasutrabeurs Amsterdam |
| Originally posted by SnuggLe En die eikels van ID&T versterken dat alleen maar door met een 'persbericht' te komen. Fuck toch op zeg. |
| Originally posted by Blik Onzin, ID-T zegt juist dat het vette onzin is wat Henk Spaan zegt want ID-T zegt nooit iets over de bezoekers van hun feesten, ze hebben dus ook niet tegen Henk Spaan gezegd of het Nederlands elftal bij Convertible was goed juist van ID-T dat ze andermans "fouten" proberen recht te zetten |
| Originally posted by jp *off topic* Gebruik je wel een condoom Snug? |
so what? als ze toch vrij hebben gaan ze toch mooi naar een housefeest toe ?
gezellig met je teamgenoten
Hehe dit zal wel eens een relletje kunnen worden ondanks de reactie van id&t 
Morgen voorpagina nieuws...?
Tsja, dat is de media nou eenmaal.. Kansloos, maar goed, ik ga er al niet eens meer op in.
Denk dat die mannen nog blij mogen zijn dat het in Nederland is en niet in Engeland of Spanje, dan zouden ze tot op de veters zijn afgefikt.
| Originally posted by magrec Hehe dit zal wel eens een relletje kunnen worden ondanks de reactie van id&t ![]() Morgen voorpagina nieuws...? |
| Originally posted by Bouma-Bros Pilletje teveel op bij Convertible? |
met mooie aankleding
Marnix draaide toen erg lekker.
| Originally posted by SnuggLe Ach ga toch weg! Denk je serieus dat Advocaat DAAROM de opstelling wijzigt? Laat me niet lachen man, natuurlijk niet! Het DOEL heiligt de middelen, en daarvoor gebruikt hij zijn beste opstelling, ook al hebben ze weet ik veel wat gedaan. Het gaat om advocaat zijn baan, en slands eer. Wat boeit zo'n feestje nou? |
| Originally posted by SnuggLe Sjezus, wat maakt de media er weer een circus van. Wat BOEIT dit nou? Als die jongens nou even al het gezeik willen vergeten, laat ze dan toch! Ik wordt hier zo ziek van. Als ik een kloteweek heb gehad wil ik ook feesten. |
| Originally posted by raoel Advocaat is een man van discipline, gezag en trots. Wie zich hier niet voldoende aan houdt kan heeft minpunten bij hem. Heb ik vaak genoeg gezien in zijn PSV tijd, bij de Rangers was dit volgens mijn info ook niet veel anders en vraag maar aan Van The Man wat er gebeurd als je je teveel laat gaan. Als het waar is van dat feest dan zal Advocaat ze dat zeker kwalijk nemen. Afgezien van het feit dat zijn opstelling toch niet functioneert en dat deze toch eens omgegooid moest worden zal dit incident zijn keuze alleen maar makkelijker maken. Ik heb hem vaak genoeg gezien tijdens trainingen bij PSV en volgde PSV toen al op de voet. Spelers die te laat kwamen of zich te losbollig (in het weekend ook) gedroegen konden het schudden. Het is dus zeker geen onzin wat ik in mijn vorige post zei. Ik zeg niet dat hij alleen daardoor zijn opstelling zal aanpassen, maar het kan weldegelijk meespelen. |
Die advocaat is een tyfuslul.
Hij selecteerd alleen maar zijn billemaatjes.
Bronkhorst, die slome kut Boer, enzenzenzenz.
Die gast moet weg. Laat Korbach maar komen, met zijn sigaar!.
Die zal dat stelletje klotenvolk met ster-allures effe de mond snoeren!
En dan lees je ook nog vanochtend in de krant dat de spelers Van Gaal niet meer wild eomdat ze te hard moesten trainen
Vuile tyfuszeikerds zijn het!
Iedereen schreeuwd al langer dat de nieuwe generatie aan beurt is, die kale moet opknarrenen heel snel ook!.
kijk als ze een vrije dag hebben ok. Dan mogen ze zelf doen wat ze willen. Maar om nou naar convertible te gaan en daar om 3 uur aantekomen en tot 7 uur sochtends te zijn doorgegaan, in een rokerige lucht met veel champagne.
Sorry hoor maar ik vind het geen stijl zker na een wedstrijd waar sommige echt als een stel zoutzakken erbij liepen. En na al dat commentaar van heel nederland zouden ze toch onderdehant beter moeten weten.
Als we het halen, wat me niet lijkt, dan moet niet Dick Advocaat opstappen, maar dan moet hij de oude garde er maar uit stampen. Die jongens zijn toch al dik millionair dus wat boeid hun nou of we wel of niet naar het EK gaan.
Als we wel door gaan, moet Dick dit ook doen. Zet v/d Vaart, v/d Meyde, van Bommel, Robben, van Persie, Bouma, enz... er maar in. Hun hart ligt teminste nog bij voetballen. Ze hebben de ervaring dan wel niet. Maarja dat komt allemaal wel.
Over de centrale verdediging hoef ik niks kwijt. Stam en Oijer staan daar goed. Wat ik zeker wel hoop is dat Ruud niet meer wordt geselecteerd. Hij heeft laten zien dat hij een club-speler is en geen speler voor het nationaal elftal!!
ff 2 updates over het verhaal
Update 15:35
Entertainment & mediabedrijf ID&T, de organisator van het in de column van Henk Spaan genoemde evenement Convertible, zegt in een reactie dat het nimmer informatie over (vip)bezoekers van haar evenementen verstrekt. Wel deelt ID&T mee dat van de door Spaan genoemde reservering van een VIP-tafel door spelers van het Nederlands Elftal geen sprake is. Er is door ID&T aan de heer Spaan ook geen informatie verstrekt.
Update 17:30
Andy Van der Meyde heeft laten dat hij zaterdagnacht absoluut niet op een feest is geweest. Hij beschouwt deze leugen als uitermate grievend en is stomverbaasd dat dit als feit wordt beschouwd. Van der Meyde besluit na het duel met Schotland welke juridische stappen hij tegen Het Parool zal ondernemen.
bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34994
vind het een vaag verhaal worden, en ik denk ook niet dat het verhaal waar is, misschien waren er wel een paar van het Nederlands elftal, maar dan is het verhaal van de tafel en de champagne zoiezo gelul...
Henk Spaan

Op teletekst stond ook iets dat Kluivert alleen z'n vriendin bij de Passenger Terminal had afgezet en toen direkt naar huis is gegaan.