TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Als je vader Bill Gates was?
Pages (2): [1] 2 »
Als je vader Bill Gates was?
hahah wat zou je kopen dan
??
ik zou een paintball park voor me zelf kopen, en een kart baan, met een lasergame zone 
jij?
Als je vader Bill Gates was?
Dan was ik een uitzonderlijk lelijk en verwend nest!
Wat is er nu zo anders vraag je je dan af...
hoe ziet zijn vrouwe er eigenlijk uit?
overigens had i dan wel een dik autopark
| quote: |
| Originally posted by arj1o1 overigens had i dan wel een dik autopark |

)
Vreselijke onzin thread!
Als ome bill je pa is word je vreselijk gepest op school en word je daar zo ziek in je kop van dat je op je 12e zelfmoord pleegt dmv jezelf te electrocuteren door met je elite pc in je rijkeluiszoontjes bubbelbad neer te strijken.
Kan je net zo goed een thread doe "Als je een lul had van 3 meter?"
...dan was het moeilijk lopen!
...dan verandert er niet zoveel vergeleken met nu!
etc
Kansloos dus Markie!
markie?
| quote: |
| Originally posted by Donna markie? |
Als me vader Bill Gates was had ik geen ene cent van hem gehad omdat die mooie mongool al zijn geld weggeeft aan goede doelen, dan kan ik mooi fluiten naar me geld dus 
Maar verder zou ik dan van me zakgeld een mooie Lotus kopen, nieuwe Technics CD spelers, een berg vinyl en de rest spaar ik op zodat wanneer ik me zakgeld kom halen de bank direct failliet is omdat het zoveel is dat ze niet kunnen uitbetalen en dan ben ik ook nog eens bankeigenaar 
| quote: |
| Originally posted by basd Maar niet oud genoeg om er in te mogen rijden ![]() (sorry dat kon ik niet laten )Verder vind ik dit een KUTthread. |
true 
Ik zou nooit geld uit willen geven
dat verdient is over de rug
van onschuldige computergebruikers
die elke week weer ruzie hebben met hun pc
omdat ome bill te lui is
om fatsoenlijke producten op de markt te zetten

ik zou trance energy kopen en de line-up verbeteren
| quote: |
| Originally posted by Chicane Als me vader Bill Gates was had ik geen ene cent van hem gehad omdat die mooie mongool al zijn geld weggeeft aan goede doelen, dan kan ik mooi fluiten naar me geld dus ![]() |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Massive = toch Markie? Of haal ik nu 2 massives door elkaar??:S |

[/edit]
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Markie is de gewone Massive, die zonder 84 ![]() [edit] zeg ik het nog verkeerd ook, meneer vindt zichzelf zelfs Dj_Massive [/edit] |

uh ben geen dj 
en een kut thread? reply dan niet...
![]()
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe DJ? Hahahah ![]() Wat draait hij, skihut? |
snik snik
| quote: |
| Originally posted by Massive84 uh ben geen dj ![]() en een kut thread? reply dan niet... |

DJ_Massive? Wiesda?!? Ken ik niet hoor!
arme markiemassivman 
| quote: |
Originally posted by jp |
een pakje kouwgom 
Ik zou een 9mm kopen on die mongool door zn kop te schieten 
| quote: |
| Originally posted by Biohazard Ik zou een 9mm kopen on die mongool door zn kop te schieten |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.